Skocz do zawartości
wiLQ

Sezon 2020/21 Liga I

Rekomendowane odpowiedzi

W tym watku niech bedzie organizacja i dyskusje dotyczace ligi I w sezonie 2020/21

Po zeszlym sezonie w jej sklad wchodza [po myslniku nazwa druzyny, "/" oznacza inny nick na forum niz na Yahoo]:

wiLQ [komisz] - woLF-Pack
killer7/Krzysztof - gilusie
Regis/Emiel - Anything Is Possible
aQQ/QAS - aQQAS
MTH - WUHAN CLAN
Jackoso - Jackoso's Team
Chicken2 - Chicken Team
Dig - Red Panthers [za pumeksa]

--------- awansowali ----------

Mentor - Dziki Wschod
mac - HYPE_TRAIN
devolaj23 - GOAT
szkoda-czasu/Radek - szkoda-czasu
bigfucker - Allin
Leszczur - Leszczur's Team
dannygd - Drunked Wolfspawn [za air_mj]

Utrzymali sie, ale zrezygnowali z dalszej gry - pumeks i air_mj.

W lidze jest w sumie 15 GMow z czego w tym sezonie najnizszych 6 miejsc spada na poziom II drzewka
[ktory zostanie wymieszany na podstawie zajetych miejsc zgodnie z pytaniem 25 regulaminu].

Dodatkowo wygrany ligi dostanie zaproszenie do Ligi Mistrzow.

Terminu draftu = 21.12. o godz 21

Link do ligi na Yahoo - https://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba/21681

Edytowane przez wiLQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gram

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wrócił mac i Leszczur wreszcie się dogrzebał do I ligi, może być trochę zabawy na forum ; )

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.11.2020 o 09:00, aQQ napisał:

wrócił mac i Leszczur wreszcie się dogrzebał do I ligi, może być trochę zabawy na forum ; )

 

 

No jak "dogrzebał"??? Wiesz ilu ludzi musiałem przekupić i ile kontuzji wywołać? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PICK PLAYER COST TEAM
1 JUSUF NURKIC 38 WUHAN_CLAN
2 CHRIS PAUL 33 HYPETRAIN
3 NIKOLA JOKIC 71 ALLIN
4 GIANNIS ANTETOKOUNMPO 65 LESZCZURS_TEAM
5 ANDRE DRUMMOND 29 LESZCZURS_TEAM
6 LUKA DONCIC 58 CHICKEN_TEAM
7 ZION WILLIAMSON 36 LESZCZURS_TEAM
8 LEBRON JAMES 40 DRUNKED_WOLFSPAWN
9 DEANDRE AYTON 49 AQQAS
10 JAMES HARDEN 67 JACKOSOS_TEAM
11 KARL ANTHONY TOWNS 65 GILUSIE
12 STEPHEN CURRY 65 ANYTHING_IS_POSSIBLE
13 RUSSELL WESTBROOK 33 LESZCZURS_TEAM
14 ANTHONY DAVIS 71 DZIKI_WSCHÓD
15 KRISTAPS PORZINGIS 22 SZKODACZASU
16 DEVIN BOOKER 42 RED_PANTHERS
17 JAMES WISEMAN 7 HYPETRAIN
18 KEVIN DURANT 53 GOAT
19 JAYSON TATUM 53 ANYTHING_IS_POSSIBLE
20 BAM ADEBAYO 39 CHICKEN_TEAM
21 DAMIAN LILLARD 57 SZKODACZASU
22 TRAE YOUNG 49 SZKODACZASU
23 KEMBA WALKER 19 SZKODACZASU
24 DOMANTAS SABONIS 24 ANYTHING_IS_POSSIBLE
25 BRADLEY BEAL 42 JACKOSOS_TEAM
26 CHRISTIAN WOOD 27 RED_PANTHERS
27 JOHN COLLINS 38 GOAT
28 JOEL EMBIID 50 JACKOSOS_TEAM
29 KYRIE IRVING 39 GOAT
30 KEVIN LOVE 14 SZKODACZASU
31 NIKOLA VUCEVIC 35 CHICKEN_TEAM
32 KYLE ANDERSON 2 GOAT
33 KAWHI LEONARD 57 GILUSIE
34 RUDY GOBERT 35 WUHAN_CLAN
35 PAUL GEORGE 47 HYPETRAIN
36 SHAI GILGEOUS ALEXANDER 37 AQQAS
37 JIMMY BUTLER 38 HYPETRAIN
38 LAMARCUS ALDRIDGE 32 DZIKI_WSCHÓD
39 JONAS VALANCIUNAS 23 RED_PANTHERS
40 MARCUS SMART 16 HYPETRAIN
41 BEN SIMMONS 30 DRUNKED_WOLFSPAWN
42 DONOVAN MITCHELL 34 AQQAS
43 CLINT CAPELA 19 WOLFPACK
44 DEAARON FOX 24 DRUNKED_WOLFSPAWN
45 JAREN JACKSON 23 DRUNKED_WOLFSPAWN
46 MYLES TURNER 29 CHICKEN_TEAM
47 GARY HARRIS 4 GILUSIE
48 PASCAL SIAKAM 31 WUHAN_CLAN
49 ROBERT COVINGTON 19 GILUSIE
50 JRUE HOLIDAY 32 WOLFPACK
51 FRED VANVLEET 25 RED_PANTHERS
52 JA MORANT 27 GOAT
53 JOHN WALL 15 LESZCZURS_TEAM
54 JAMAL MURRAY 26 ALLIN
55 DANGELO RUSSELL 25 CHICKEN_TEAM
56 TOBIAS HARRIS 28 ALLIN
57 STEVEN ADAMS 13 SZKODACZASU
58 KHRIS MIDDLETON 33 DZIKI_WSCHÓD
59 ZACH LAVINE 30 WUHAN_CLAN
60 DEMAR DEROZAN 19 WOLFPACK
61 KYLE LOWRY 28 HYPETRAIN
62 LONZO BALL 15 ALLIN
63 BRANDON INGRAM 25 GILUSIE
64 ERIC BLEDSOE 17 DRUNKED_WOLFSPAWN
65 MITCHELL ROBINSON 26 WOLFPACK
66 DEJOUNTE MURRAY 16 DZIKI_WSCHÓD
67 CJ MCCOLLUM 23 DRUNKED_WOLFSPAWN
68 GORDON HAYWARD 24 ALLIN
69 LAURI MARKKANEN 16 AQQAS
70 JULIUS RANDLE 6 JACKOSOS_TEAM
71 MICHAEL PORTER 18 SZKODACZASU
72 BUDDY HIELD 21 WOLFPACK
73 DRAYMOND GREEN 17 DRUNKED_WOLFSPAWN
74 COBY WHITE 8 AQQAS
75 DANILO GALLINARI 8 ANYTHING_IS_POSSIBLE
76 HASSAN WHITESIDE 11 JACKOSOS_TEAM
77 THOMAS BRYANT 21 AQQAS
78 AARON GORDON 13 HYPETRAIN
79 WENDELL CARTER 13 DRUNKED_WOLFSPAWN
80 RICHAUN HOLMES 12 WOLFPACK
81 OG ANUNOBY 15 DZIKI_WSCHÓD
82 JAYLEN BROWN 15 WOLFPACK
83 TJ WARREN 21 WOLFPACK
84 VICTOR OLADIPO 11 AQQAS
85 BLAKE GRIFFIN 5 GILUSIE
86 JJ REDICK 2 DZIKI_WSCHÓD
87 KELLY OUBRE 19 WUHAN_CLAN
88 BROOK LOPEZ 19 RED_PANTHERS
89 MALCOLM BROGDON 25 WUHAN_CLAN
90 DEVONTE GRAHAM 8 LESZCZURS_TEAM
91 BRANDON CLARKE 15 ALLIN
92 TYLER HERRO 6 AQQAS
93 RICKY RUBIO 7 JACKOSOS_TEAM
94 MARVIN BAGLEY 13 GILUSIE
95 AL HORFORD 20 RED_PANTHERS
96 MIKAL BRIDGES 13 GOAT
97 ANDREW WIGGINS 9 AQQAS
98 JERAMI GRANT 7 ALLIN
99 SERGE IBAKA 9 DRUNKED_WOLFSPAWN
100 MAXI KLEBER 3 DZIKI_WSCHÓD
101 NERLENS NOEL 9 GOAT
102 LIANGELO BALL 1 GILUSIE
103 BOGDAN BOGDANOVIC 5 WOLFPACK
104 BOJAN BOGDANOVIC 9 DZIKI_WSCHÓD
105 MIKE CONLEY 9 WUHAN_CLAN
106 MONTREZL HARRELL 4 JACKOSOS_TEAM
107 DONTE DIVINCENZO 5 RED_PANTHERS
108 CARIS LEVERT 7 ANYTHING_IS_POSSIBLE
109 JARRETT ALLEN 6 WOLFPACK
110 DERRICK WHITE 7 DZIKI_WSCHÓD
111 DAVIS BERTANS 10 HYPETRAIN
112 COLLIN SEXTON 5 ANYTHING_IS_POSSIBLE
113 EVAN FOURNIER 8 WOLFPACK
114 PJ WASHINGTON 8 ANYTHING_IS_POSSIBLE
115 TRISTAN THOMPSON 4 ANYTHING_IS_POSSIBLE
116 DEMARCUS COUSINS 6 RED_PANTHERS
117 JOE HARRIS 2 JACKOSOS_TEAM
118 TERRY ROZIER 4 GILUSIE
119 NORMAN POWELL 4 ANYTHING_IS_POSSIBLE
120 OTTO PORTER 11 ANYTHING_IS_POSSIBLE
121 LAMELO BALL 3 RED_PANTHERS
122 SETH CURRY 9 DZIKI_WSCHÓD
123 MILES BRIDGES 6 AQQAS
124 LARRY NANCE 3 SZKODACZASU
125 DANIEL THEIS 3 GOAT
126 DUNCAN ROBINSON 6 LESZCZURS_TEAM
127 MARKELLE FULTZ 10 RED_PANTHERS
128 JOSH RICHARDSON 8 WOLFPACK
129 GORAN DRAGIC 4 CHICKEN_TEAM
130 DENNIS SCHRODER 8 ANYTHING_IS_POSSIBLE
131 TERRENCE ROSS 4 GOAT
132 DERRICK FAVORS 3 GILUSIE
133 SPENCER DINWIDDIE 4 JACKOSOS_TEAM
134 CHRIS BOUCHER 8 WOLFPACK
135 JOE INGLES 3 JACKOSOS_TEAM
136 DEANDRE HUNTER 2 ANYTHING_IS_POSSIBLE
137 IVICA ZUBAC 2 GOAT
138 DERRICK JONES 2 GILUSIE
139 LOU WILLIAMS 1 JACKOSOS_TEAM
140 MALIK BEASLEY 3 GOAT
141 DARIUS BAZLEY 5 RED_PANTHERS
142 DERRICK ROSE 2 CHICKEN_TEAM
143 KILLIAN HAYES 3 WUHAN_CLAN
144 MASON PLUMLEE 1 ANYTHING_IS_POSSIBLE
145 ISAAC OKORO 1 SZKODACZASU
146 DELON WRIGHT 7 RED_PANTHERS
147 WILL BARTON 2 WUHAN_CLAN
148 RJ BARRETT 3 LESZCZURS_TEAM
149 CAM REDDISH 5 GOAT
150 KYLE KUZMA 1 CHICKEN_TEAM
151 DEANDRE JORDAN 2 ALLIN
152 JAE CROWDER 2 HYPETRAIN
153 DARIUS GARLAND 2 WUHAN_CLAN
154 JEREMY LAMB 2 GOAT
155 ALEC BURKS 4 RED_PANTHERS
156 TIM HARDAWAY 1 DZIKI_WSCHÓD
157 ERIC GORDON 1 WUHAN_CLAN
158 JORDAN CLARKSON 3 WUHAN_CLAN
159 DILLON BROOKS 2 CHICKEN_TEAM
160 LUKE KENNARD 1 DRUNKED_WOLFSPAWN
161 CAMERON JOHNSON 1 LESZCZURS_TEAM
162 GARY TRENT 2 ALLIN
163 ARON BAYNES 2 CHICKEN_TEAM
164 IMMANUEL QUICKLEY 1 HYPETRAIN
165 JEFF TEAGUE 1 AQQAS
166 PATRICK WILLIAMS 2 ALLIN
167 DANUEL HOUSE 2 ALLIN
168 DENI AVDIJA 2 WUHAN_CLAN
169 ANTHONY EDWARDS 2 JACKOSOS_TEAM
170 PAUL MILLSAP 2 HYPETRAIN
171 ELFRID PAYTON 2 HYPETRAIN
172 HARRISON BARNES 1 LESZCZURS_TEAM
173 ROBERT WILLIAMS 2 ALLIN
174 RUI HACHIMURA 1 CHICKEN_TEAM
175 DEVIN VASSELL 1 HYPETRAIN
176 TREVOR ARIZA 1 AQQAS
177 OBI TOPPIN 1 JACKOSOS_TEAM
178 JOSH HART 1 DZIKI_WSCHÓD
179 KENDRICK NUNN 1 SZKODACZASU
180 MARCUS MORRIS 1 GILUSIE
181 TROY BROWN 1 DRUNKED_WOLFSPAWN
182 JUSTIN HOLIDAY 1 LESZCZURS_TEAM
183 SHAKE MILTON 1 ALLIN
184 DEANTHONY MELTON 1 CHICKEN_TEAM
185 DWIGHT POWELL 1 AQQAS
186 PJ TUCKER 1 DZIKI_WSCHÓD
187 CARMELO ANTHONY 1 SZKODACZASU
188 JAKOB POELTL 1 GILUSIE
189 SEKOU DOUMBOUYA 1 DRUNKED_WOLFSPAWN
190 ZACH COLLINS 1 LESZCZURS_TEAM
191 TYRESE HALIBURTON 1 CHICKEN_TEAM
192 LONNIE WALKER IV 1 SZKODACZASU
193 MORITZ WAGNER 1 DRUNKED_WOLFSPAWN
194 KEVIN HUERTER 1 LESZCZURS_TEAM
195 GEORGE HILL 1 SZKODACZASU

 

Edytowane przez mac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek slow kilka o samym drafcie...

Byl komplet, ale QAS sie spoznil pare minut, wiec zaczelismy od 3 minutowej pauzy... Regis mial problemy z polaczeniem przez co dosc czesto sie pojawial i znikal [do tej pory nie wiadomo dlaczego tak sie dzialo, ciezko ustalic ktore zakupy chcial, a ktore dostal]. Poza tym L'eszczur skonczyl draft praktycznie w 15 minut kupujac 3 wysokich do puntu FT%, a mac DJowal na czacie wklejajac ciekawostki o graczach i dane zbiorcze cen z innych lig 😉

A propos... w tym roku nie robilem wlasnych projekcji, wiec nigdzie nie bede wrzucal swoich tierow druzyn.
Zbyt nagle i zbyt wczesnie ten sezon sie zaczal i tyle ;-(
Dlatego moje przygotowania do tego draftu sie sprowadzily do przejrzenia cen w innych ligach i zastanowienia kto by do mnie trafil gdyby byly podobne...
Oczywiscie byly zupelnie inne, wiec ten plan szlag trafil ;-D

Ale jednego zalozenia przeddraftowego sie twardo trzymalem - unikac gwiazd.
Przez to, ze nie bylem przygotowany nie mialem zadnych preferencji, na ktora postawic od strony potencjalnego zysku, a poza tym wydaje mi sie, ze przy pandemii za latwo bedzie miec slaby sezon tylko dlatego, ze 1-2 kluczowych graczy/druzyn wpadnie w kwarantanne. I tak przez pierwsze 42 licytacje nikogo nie kupilem! 😉
Co prawda podbijalem kilku gosci, ale wyszli z rejonow cenowych pt "chce miec" na "moze sie uda, a moze nie", wiec ich odpuscilem. Nie powiem, mialem w gaciach, ze zostane z duza kasa na koniec, ale sie wzialem do podbijania w srodku draftu i zebralem wystarczajaco solidniakow [w tym paru, ktorych nie chcialem, ale wyszli taniej niz w innych ligach...].

Generalnie rzecz biorac jestem zadowolony z tego co wyszlo, zwlaszcza jak juz sie uwzgledni nieunikniony trejd 2-3 za 1 PG bo mi wyszlo za duzo wingow i centrow do wystawiania. Wg projekcji Yahoo i zeszlorocznych statsow wypadalem jako #1, wiec moze bedzie dobrze ;-]

Na 1 rzut oka NIE podobaja mi sie Allin, aQQAS i Chicken Team, wiec je bym typowal na strefe spadkowa.
Szkoda-czasu i L'eszczur Team wygladaja bardzo ryzykownie w aktualnym skladzie, ale przy zmianach w sezonie to moze wypalic.
Fascynujaca druzyne zebral Jackoso bo poza Embiidem i rookimi to sami gracze "lepiej bylo rok temu...".

A jak to wyglada z Waszej perspektywy?
Co chcieliscie zrobic, a co sie z tego udalo?

Edytowane przez wiLQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety przez problemy na łączach nie mogłem normalnie draftować. 

Planu nie miałem żadnego, nie miałem nawet czasu przeglądnąć draftów w innych ligach. Chciałem więc wybrać kogoś z topu za rozsądną cenę i potem do niego dobierać graczy, którzy za niskie jak na mój gust pieniądze. I zaczęło się zgodnie z planem, padło na Currego za 65. Chwilę po tym wyborze wyrzuciło mnie po raz pierwszy i jak wróciem to miałem już Tatuma, nawet pasuje tylko drogo i sam bym na pewno odpuścił wcześniej. Potem sam wybrałem Sabonisa, chciałem (i żałuję że tego nie zrobiłem) jak najszybciej wydać większość kasy zanim znowu zacznie mną miotać. Nie udało się i potem przez długi czas w ogóle nie mogłem brać udziału w drafcie. Lecieli gracze, których chciałem a mi wpadł levert. Potem na chwilę znów udało mi się podratować, miałem sporo kasy ale wartościowy CH graczy już mało więc przepłacałem byle nie zostać z nadmiarem gotówki lub graczami wybranymi przez bota. Potem znowu mnie wyrzuciło i już odpuściłem końcówkę. 

Wyszło jak wyszło, będziemy rzeźbić w tym co jest. Dziękuje, że nie wpadł mi żaden Klay za gruba kasę. I jak ktoś ma gdzieś zapisane to proszę o projekcje z Yahoo lub inne. 

Chętnie potraduję, pewnie przytakuje bloki i/lub być może STL więc zapraszam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wyszedłem z założenia że w tym roku nie można grać zachowawczo. Przystępując do draftu nie miałem żadnej ustalonej strategii, a raczej wachlarz możliwości. Wiedziałem jednak że będę agresywnie licytował na samym początku draftu. 

Może dlatego że nie lubię czekać, a może po części dlatego że czajenie się na prospektów w rundach średnich nader często kończy się przepłacaniem przeciętniaków. 

Kolejność wywoływanych zawodników była mi bardzo na rękę. W pierwszej kolejności kupiłem Greka, na którym można budować solidną strategię o ile człowiek nie jest przywiązany do wymiatania w FT%. 65$ jest w tym układzie ceną do zniesienia. 

W kolejnym picku wyszedł Drummond. Na tym etapie draftu nikt po za mną nie zadeklarował twardego puntu FT%, więc 29$ jest ceną bardzo dobrą o ile nie wyśmienitą. 

Dwa picki później - Zion. W mojej strategii to zawodnik warty 38-40$. Podobno ma grać 33-34mpg, będzie miał wszystkie drzwi otwarte i kilka rzeczy do udowodnienia. 

36$ nie jest szaloną okazją, ale wstydu nie ma.

Na tym etapie miałem tylko 70$ na opędzenie pozostałych 10 picków. Statystycznie FT% tam gdzie być powinno, ale przy okazji TO i 3pm znalazły się w czarnej dupie. 

TO zazwyczaj są ofiarą kupowania gwiazd więc jest wliczone w koszty, a na łatanie nędzy w 3pm postanowiłem zaczekać do 4-5 ostatnich rund, w międzyczasie ryzykując z guardami którzy mogą być niedocenieni. 

Nie lubię Westbrooka. Nie lubię go w życiu, nie lubię go w roto, ale to maniak, który w dodatku czasami straszy swoim FT% i zawsze katuje TO. Słowem - mój człowiek 😉

Wall był pickiem podobnym do Westbrooka - facet ma coś do udowodnienia. Kij wie co się stanie z Hardenem, więc możliwe że JW na siebie zarobi. Byle był zdrowy. 

Devonte, Duncan i RJ to strzały w młodych z niezerowym potencjałem. Cameron i Barnes to wypełniacze bez większej wartości. Justin Holiday z kolei to pick bez szczególnej historii, aczkolwiek zapalenie powięzi podeszwy u TJ Warrena otwiera szansę na nieco większe minuty. Zach Collins ma jedynie pilnować żeby mi IL nie stało puste. 

Generalnie jestem całkiem zadowolony z przebiegu tego draftu. Strategia nie jest pozbawiona ryzyka, ale daleko jej do szaleństwa. O spodziewanych wynikach nic nie mówię bo o głównym czynniku ryzyka wiemy wystarczająco dużo żeby prawie każdy scenariusz miał szansę się sprawdzić. 

Dzięki za draft!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahoj! Może to dziwnie zabrzmi, ale człowiek niby w I lidze powinien lepiej być przygotowany do draftu, ale cały ten sezon skrócony i COVID powodują, ze jakos chęci i emocji zabrakło dla własnych projekcji (pierwszy raz od chyba 7 lat, nawet nie korygowałem innych...) i dałem sobie więcej swobody i przeczucia. Efekt?

LBJ pierwszy raz w historii zawitał mojej ekipie, nie nie planowałem - po prostu był tani, a ewentualne przerwy w tym sezonie czy odpoczynek, może być na równi z innymi covidowymi przestojami. Cena dobra więc poszedł.

Potem była jeszcze chwila myślenia tank FT czy nie, stąd zawahanie przy RW, którego w końcówce odpuściłem (może i dobrze, mam go już w innych ligach)  czy Dame oraz przegapiłem Kembę w promocji. Potem świadome odpuszczenie Sabonisa (tanio poszedł) bo liczyłem na Biida lub Vucka, pierwszy za drogi, drugi kliknąłem za nisko na podbicie, pojawił sie Ben (wg mnie w promocji) tank FT poniekąd stał sie faktem, bo bez w/w (czy KATa) ciężko obudować C  LBJa tak, aby FT wyciągać. 

Niestety tank FT jest fajny jak 2 max. tankuje, ale nie 4. Generalnie potem szedłem raczej środek w dobrej cenie. Uważam, że FOX jest mega niedoceniany w tym sezonie, chciałem Capelę, ale wg mnie 19 to trochę drogo po jego kontuzji w ATL, szczególnie że JJJ trafił się parę dolców drożej (tak jest do kupienia), szczególnie że taki Turner poszedł za 29 a Mitchell za 26 (LOL).

W taki też sposób trafił do mnie Bledsoe (też do wzięcia wg mnie niedoceniany jeszcze bardziej, szczególnie, że SvG lubi defensywnych walczaków i doświadczonych graczy), Dray, WCJ czy Ibaka (jego mogłem sobie darować, żeby fajnych rolsów na skrzydła wziąć po kilka $, bo obawiałem się że fajne kąski wybierzecie - co stało sie faktem, też do oddania) , w sumie wydaje mi się, że troche przepłaciłem CJa o 1-2$, ale chciałem zadbać o trójki nie licząc na walkę o Hielda w podobnej cenie. 

Trudno więc radośnie podchodzić do wyborów Sekou, Wagnera czy Troya, ale w WAS ktoś musi grac na F, a Sekou ma potencjał jak Blejk sie złamie i Grant na PF pójdzie grać. Cieszy tylko Keenard, który ma potencjał i dali mu kontrakt, więc... nie narzekam, najwyżej wywalę bez namysłu.

Na co liczę? NA wymiany, które z obecnego średniaka (choć 2 portale daja mi top 5-6, co nawet zaskakuje mnie) po 1-2 dealach spróbuję powalczyć o podium, choć łatwo nie będzie.

PS. Zapraszam do składania propsów, z mojej strony uprzedzam ,że do 31.12 mam mnóstwo roboty i mogę na własne wyliczenia/propozycje nie mieć czasu. Ozzywiście przyjme każde złe FT, które da mi cos w zamian - byle nie asysty, które chętnie oddam ;) 

Dzięki za draft!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czołem,

teraz mam chwilę na krótkie podsumowanie jeszcze przed pierwszym gwizdkiem.

na wstępie wybaczcie drobne spóźnienie, dzięki za przypominajki i dzięki za pauzę, umożliwiającą draft od początku.

co do założeń - szeroki skład, nikogo powyżej 50$, nikogo powyżej 30lat, niełamliwi, unikać mocnych ekip, bo loadmanagment w tym sezonie to będzie słowo roku.

wyszło nieźle, drogo wziąłem Aytona (49) ale liczę, że będzie TOP10 ligi.

potem uznałem, że może lekko przytankuję asysty, więc stąd mocni ale niepodający SGA i DonMitch (Utah będzie wysoko, ale będą walczyć na zachodzie o własne podwórko bo zawsze mają tam fory prawie jak Denver, także DM powinien nie opuścić za wiele).

dalej ci, co zawiedli ostatnio ale są młodzi, są czarnymi dziurami w ataku i liczę na bounce: Lauri i ThomasBryant

zupełnym przypadkiem wygrałem Cobiego Whitea, chyba myślałem że to White z SAS, sam nie wiem jak do tego doszło, ale w sumie 8$ to dobra cena, wpadnie jakiś fluke kilku spotkań 30pkt+ (jak Zach się połamie) i się go sprzeda jako połączenie młodego Rosea z Lillardem ; )

dalej już byłem mniej konsekwentny: Oladipo, Herro i Wiggins średnio mi się wpisują w założenia z różnych przyczyn, ale każdy ma spory upside i będą w dogodnej chwili na wymianę.

Miles lekkim przypadkiem (miałem JRicha nominować), ale był na mojej liście i lubię gościa, taki lepszy Tobes Harris będzie.

JeffTigua zawsze jakoś u mnie ląduje i zawsze swoje dokłada, za 1$ super grajek na pierwsze miesiące bezkembowe.

oczywiście miałem po 1$ na graczy i nominowałem Derricka JJ i oczywiście ktoś go sprzątnął za 2$ i potem to samo z JCrowderem (tu mac mi brzydko zrobił za 2$).

Ariza (chciałem go na IL wrzucić a się nie da) i Powell raczej długo nie zagrzeją miejsca, już późno było i jakoś tak wyszło, jak ktoś zainteresowany to będą w promocji.

wiLQ co roku mnie typuje do spadku i jak co roku walczę o podium ; ) także się nie przejmuję predykcjami, każdy oprócz DonMitcha (ten niech utrzyma formę) powinien się poprawić w tym sezonie.

w tym sezonie najważniejsze będzie rotowanie FAsami, więc tutaj widzę pole do popisu dla kilku userów, którzy potrafią mi sprzątnąć o 3 w nocy kogoś kogo już mam na muszce i tylko zastanawiam się kogo wywalić...

jak co roku podaję faworyta do walki o drugie miejsce:

Red Panthers

dzięki za fajny draft i jazda jazda jazda

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, Regis napisał:

Ja niestety przez problemy na łączach nie mogłem normalnie draftować.

A miales ustawione jakies wlasne ceny?

20 godzin temu, Leszczur napisał:

W kolejnym picku wyszedł Drummond. Na tym etapie draftu nikt po za mną nie zadeklarował twardego puntu FT%, więc 29$ jest ceną bardzo dobrą o ile nie wyśmienitą. 

Dlaczego? W Cavs gral duzo gorzej niz w Pistons bo maja wiecej wysokich....

Cytat

Na tym etapie miałem tylko 70$ na opędzenie pozostałych 10 picków. Statystycznie FT% tam gdzie być powinno, ale przy okazji TO i 3pm znalazły się w czarnej dupie. 

To brzmi jak glowny problem tej druzyny, nie? Przy tylu tankowanych kategoriach jakby jedyna opcja jest srodek tabeli.

10 godzin temu, dannygd napisał:

Ahoj! Może to dziwnie zabrzmi, ale człowiek niby w I lidze powinien lepiej być przygotowany do draftu, ale cały ten sezon skrócony i COVID powodują, ze jakos chęci i emocji zabrakło dla własnych projekcji (pierwszy raz od chyba 7 lat, nawet nie korygowałem innych...) i dałem sobie więcej swobody i przeczucia. Efekt?

Draft bez ladu i skladu, po ktorym pol druzyny jest na sprzedaz 😜

Cytat

Mitchell za 26 (LOL).

Wg ninjy Robinson byl w zeszlym sezonie warty 33$, wiec... ze co?

Cytat

PS. Zapraszam do składania propsów, z mojej strony uprzedzam ,że do 31.12 mam mnóstwo roboty i mogę na własne wyliczenia/propozycje nie mieć czasu. Ozzywiście przyjme każde złe FT, które da mi cos w zamian - byle nie asysty, które chętnie oddam ;)

A gdzie najszybciej bedziesz odpisywal? Bo ktoregos PG bym chetnie kupil...

9 godzin temu, aQQ napisał:

wiLQ co roku mnie typuje do spadku i jak co roku walczę o podium ; ) także się nie przejmuję predykcjami, każdy oprócz DonMitcha (ten niech utrzyma formę) powinien się poprawić w tym sezonie.

No tak, na zeszlorocznych statsach to bys zamiatal dno ligi, wiec musza sie grubo poprawic ;-]

Edytowane przez wiLQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze krótkie wróżenie dla najlepszych GMów w drzewku. Jak zwykle podział na tiery i tym razem już niestety bez opisów drużyn.

Tier 1 - wyraźny faworyt do mistrzostwa

  • Red Panthers

Tier 2 - Mocna grupa pościgowa

  • ShutUp&TakeMyMoney
  • aQQAS
  • Anything Is Possible

Tier 3 - Słabsza grupa pościgowa, ale bardzo solidne teamy na tle ligi

  • GOAT
  • woLF-Pack
  • WUHAN CLAN
  • gilusie

Tier 4 - Mniejszy upside, ale nie bez szans na skok w górę

  • Chicken Team
  • Jackoso's Team
  • HYPE_TRAIN
  • Dziki Wschód
  • Drunked Wolfspawn

Tier 5 - Najsłabszy draft i ciężka walka o utrzymanie na pierwszy rzut oka

  • Allin
  • Szkoda-czasu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat
GOAT
Budget $200
1. (18) Kevin Durant (Bkn - SF,PF) $53
2. (27) John Collins (Atl - PF,C) $38
3. (29) Kyrie Irving (Bkn - PG) $39
4. (32) Kyle Anderson (Mem - SF,PF) $2
5. (52) Ja Morant (Mem - PG) $27
6. (96) Mikal Bridges (Pho - SG,SF) $13
7. (101) Nerlens Noel (NY - PF,C) $9
8. (125) Daniel Theis (Bos - C) $3
9. (131) Terrence Ross (Orl - SG,SF) $4
10. (137) Ivica Zubac (LAC - C) $2
11. (140) Malik Beasley (Min - PG,SG) $3
12. (149) Cam Reddish (Atl - SF,PF) $5
13. (154) Jeremy Lamb (Ind - SG,SF) $2
Unused $0

A teraz do samego draftu. Generalnie jestem zadowolony ze składu, pomijając jednego (o czym później) gracza, trzon zespołu stanowią ludzie, których miałem w swojej orbicie.

I tak Durant to gracz, którego typuję do top7 ligi, więc od początku go chciałem, byłem przygotowany na cenę sięgającą $55, chociaż przegladając inne ligi, gdzieś tam tlił się pomysł, że może uda się poniżej $50. Kolejny Collins, uważam, że cena jest więcej niż ok. Nie do końca rozumiem dlaczego tak nisko jest ceniony, ale być może okaże się, że czegoś nie wiem. To bardzo możliwe, bo w tym roku byłem przygotowany najgorzej z ostatnich lat. Zero swoich projekcji, gdzieś po łebkach jedynie zerknąłem i na projekcje, i na ceny, wytypowałem jakąś bazę graczy których chcę, drugą, których na pewno nie chcę i przystąpiłem do draftów. Następny w kolejce był u mnie PG13, ale patrząc na to jak ludzie omijali kolejnych graczy, czułem, że pójdzie zdecydowanie wyżej niż normalnie, więc wyhaczyłem Irvinga, którego jeśli ominą duże kontuzje, będzie w dużej promocji. Jest to niewątpliwie ryzykowny pick (wiem o tym najlepiej, bo dwa sezony z rzędu psuł mi kilka drużyn fantasy), ale w zaistniałych okolicznościach zdecydowałem się je po razy kolejny przyjąć.Trzon zespołu mam więc taki jak chciałem, więc tylko do siebie mogę mieć pretensje, jeśli coś pójdzie nie tak ;)

I tu dochodzimy do Ja Moranta, którego specjalnie nie chciałem brać, ale podbić, sądząc, że jest na niego hype i dość już graczy, których puszczono w promocji. Okazało się, że się myliłem i zostałem z kolejnym PG. Cóż, liczę, że wskoczy na kolejny poziom i pick okaże się wartościowy. Mikal Bridges - nie mam do niego kompletnie przekonania, ale to był moment, kiedy już desperacko potrzebowałem SG, cena wydaje się atrakcyjna, upside ma ogromny i właśnie z tego powodu go wziąłem. Jeśli wejdzie na poziom fantasy, jaki mu wieszczono jeszcze 2-3 tygodnie temu to będzie stealem.

Reszta składu to kilkudolarowcy, z których większość miałem upatrzonych, jak się sprawdzą to super, jak nie, to się ich wymieni.

Nie ukrywam, że liczę na górną część tabeli.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, wiLQ napisał:

Dlaczego? W Cavs gral duzo gorzej niz w Pistons bo maja wiecej wysokich....

McGee raczej nie zagrozi jego minutom. Nance i Love opędzą PF. Drummond jest najistotniejszym zawodnikiem Cavs, więc jestem spokojny. 

Poza tym w CLE zagrał całe 8 meczów. Nie wiem jak bardzo chcesz ignorować możliwość, że to zbyt mała próbka do wyciągania daleko idących wniosków.

3 godziny temu, wiLQ napisał:

To brzmi jak glowny problem tej druzyny, nie? Przy tylu tankowanych kategoriach jakby jedyna opcja jest srodek tabeli.

Niezbyt. Trójki są relatywnie łatwym statsem do załatania i pod koniec draftu wziąłem zawodników którzy pomogą mi dociągnąć do środka tabeli. 

W FT% i TO będę nisko, ale niekoniecznie ostatni. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, barcalover napisał:

Tier 4 - Mniejszy upside, ale nie bez szans na skok w górę

  • Drunked Wolfspawn

Lubię jak mnie tak oceniasz, bo wtedy zazwyczaj kończę na podium, ;) a jak dajesz w 1-2 tierze, to zaraz 2 kontuje i po sezonie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, dannygd napisał:

Lubię jak mnie tak oceniasz, bo wtedy zazwyczaj kończę na podium, ;) a jak dajesz w 1-2 tierze, to zaraz 2 kontuje i po sezonie ;)

Nie bez powodu ja ze swoimi „projekcjami” jestem w 3 lidze, a Ty jesteś w pierwszej, więc z pewnością nie musisz do nich przywiązywać dużej wagi. Może po prostu motywuje cię surowa ocena, przez co chętniej przebudowując team na lepsze? Lub po prostu trafniej oceniasz potencjał niektórych graczy ode mnie :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Opera Zrzut ekranu_2020-12-24_002137_basketball.fantasysports.yahoo.com.png

To i ode mnie moje draftowe résumé na szybko. Aukcja i akcja się u mnie szybko zaczęła, gdyż z pierwszym pickiem został wystawiony na tablice mój zawodnik z listy, którego w tym sezonie miałem zaznaczone, że mieć chce i mieć musze z mego wymyślonego na ten sezon składu, czyli Nurk. Także od razu zaczęło się podbijanie by finalnie ustrzelić zwierzynę i zawiesić na kołku jako zdobycz. Ogólnie się udało bo poszedł +1 więcej niż w mojej projekcji, więc nie było promki ale wszystko w granicy błędu. No i od tego momentu plan się trochę sypnął , czyli szybko :) Następni zawodnicy, których miałem wydraftować szli już prawie każdy ponad średnią i to nieraz grubo, także 1 liga rządzi się swoimi prawami i cenami, gdzie średnie z 6 draftów można było schować do kieszeni. Widać było, że kilka osób miało podobny pomysł na skład, stąd kilka mega przecen na gwiazdy, a w środku zrobiło się syto w przedzale 20-30$. Odpadło mi kilka picków, no i zamiast jednego gracza w sumie wziąłem Goberta, chociaż mimo, że go lubię (I miał już COVIDA )nie zakładałem go wcześniej, ale odpuszczając przy podbijaniu wcześniej była to opcja zamienna (choć droższa z założenia - ale dostałem go dość tanio co by nie mówić). Suma Sumarum kilku graczy mam co chciałem, kilku musiałem przepłacić z racji agresywnego podbijania i braku powoli graczy już na rozegraniu bo zacząłem pierwsze 3 wybory od trio Nurkic-Gobert-Siakam aby zabezpieczyć wysokich. Brogdona miałem w składzie ale w niższej cenie w założeniu, a tu musiałem się bić jak o Hardena bo już i tak nie miałem wyboru. Z drugiej strony udało się też wypełnić małą dziurę w składzie na niższych pozycjach paroma zawodnikami za darmochę, Will Barton który może dać mi ciekawe statystyki w kilku kategoriach , Kilian Hayes, który będzie podstawowym PG w słabym Detroit, czy Avdija, który będzie starterem w Wizards i zobaczymy jak to zagra. Ze składu, który sobie założyłem był Nurkic, Siakam, Lavine , Oubre oraz Brogdon. Resztę trochę zamiennie musiałem pokombinować, z racji innego budżetu jaki wydałem po pierwszych paru wyborach. Po drafcie nie byłem specjalnie zadowolony, z racji że nie wyszło wydraftowanie w 100% tego co zamierzałem i co miałem na kartce, której dość twardo się trzymałem... i martwi mnie to, że nikt mnie nie umieszcza w strefach spadkowych i w niezrozumiałych wyborach, bo wtedy spałbym spokojniej i wiedział, że będę wyżej niż mnie umieszczają  ;d Zobaczymy jak się to rozwinie, możliwe że chce zrobić małą korektę jakimś trejdem (czego nawet zwykle nie robię o.O bo wolę taktykę good draft & successful waiver hunting) , także póki co jeszcze jestem otwarty na propozycje , ale te takie rozsądne ;) 

Edytowane przez MTH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja Morant mi wypadł na 3-5 tygodni. Za dobrze rozpocząłem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.