Skocz do zawartości

San Antonio Spurs 2020/2021

ignazz

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, ignazz napisał:

Collins może się zaczynać od 29.000.000 wiec wystarczy odpuścić proponowane na niebiesko sałary DDR. 

Jeśli Collins faktycznie nie jest w planach atlanty a I sam zawodnik nie chce tam zostać nie wiem na co czekają Hawks ? Aż ktoś mu rzuci maksa i wyrównają ? Spokojnie dostaną za niegow transferze 1st roundera i jakichś tam graczy do rotacji na już. 

Godzinę temu, RonnieArtestics napisał:

Jeśli Collins faktycznie nie jest w planach atlanty a I sam zawodnik nie chce tam zostać nie wiem na co czekają Hawks ? Aż ktoś mu rzuci maksa i wyrównają ? Spokojnie dostaną za niegow transferze 1st roundera i jakichś tam graczy do rotacji na już. 

Walker plus inny pick niż spurs 21 

niestety ten inny pick jest powiązany z oddaniem LMA / Mills / Gay 

ktoś musislby wygenerować zysk 

a spurs nigdy nie handlowali hurtem 

W dniu 7.03.2021 o 17:23, ignazz napisał:

Przebija się atak na Johna Collinsa. 

Od początku sezonu pisałem, że to dla Spurs i Popa (o ile nie pójdzie na emeryturę) idealny zawodnik. A taki deal mógłby być niegłupi dla obu stron... juz teraz, skoro LMA też ucieka. Uważam, że White jest lepsza opcją dla Atlanty i do gr y z Trae niż jakiś 1st rounder i uzupełniacze, tak samo jak Bogdan świetnie może fitowac z Murrayem i resztą młodych ostróg.

https://tradenba.com/trades/dYeU0K7E6

Edytowane przez dannygd

• 3 tygodnie później...

Podsumowanie 

Interesting what John Hollinger had to say about Spurs waiving Aldridge, getting paid to take Chriss, and later release him to make a spot for Dieng: 

• Three players officially completed buyouts over the weekend. While LaMarcus Aldridge gave back a staggering $7.25 million to the Spurs (which will be “just” $5.8 million in his wallet after factoring in the league’s escrow cut), the pay cuts for Andre Drummond and Gorgui Dieng were more typical. Drummond gave back $794,536 to the Cavs and Dieng returned $699,952 to the Grizzlies; not coincidentally, these are likely the exact amounts of the minimum contracts each will sign upon clearing waivers.
  • San Antonio gained breathing room for both the Chriss trade and the Dieng signing when Aldridge put 7.25M back on their cap in his buyout. Otherwise, the Spurs would have been over the tax with either move. The Spurs, incidentally, ended up saving money while getting a better player at the same position for their playoff run. Not too shabby.

Teraz, ignazz napisał:

Podsumowanie 

Interesting what John Hollinger had to say about Spurs waiving Aldridge, getting paid to take Chriss, and later release him to make a spot for Dieng: 

• Three players officially completed buyouts over the weekend. While LaMarcus Aldridge gave back a staggering $7.25 million to the Spurs (which will be “just” $5.8 million in his wallet after factoring in the league’s escrow cut), the pay cuts for Andre Drummond and Gorgui Dieng were more typical. Drummond gave back $794,536 to the Cavs and Dieng returned $699,952 to the Grizzlies; not coincidentally, these are likely the exact amounts of the minimum contracts each will sign upon clearing waivers.
  • San Antonio gained breathing room for both the Chriss trade and the Dieng signing when Aldridge put 7.25M back on their cap in his buyout. Otherwise, the Spurs would have been over the tax with either move. The Spurs, incidentally, ended up saving money while getting a better player at the same position for their playoff run. Not too shabby.

Ten ruch prżeszedl jakby niezauwazony, bo Spurs nie sa contenderem, ale naprawde zamiana na plus.

Swego czasu nawet napisalem, ze nie wiem czy Lakers nie powinni bardziej na Diengu niz Drummondzie skupic pod fit. Stalo sie inaczej i w sumie cichaczem Spurs go wylapali.

Ja wiem z magia nazwiska itd. ale jesli Dieng za Aldridge’a i oszczednosc do tego ... naprawde fajny deal.

Via Dejounte from spurstalk

As of 4/2/21, the Spurs have a 24-22 record.

If all non-playoff teams follow their season WIN% for the remaining games:

based-on-season.png

When using the season WIN%, it's important to note that this has been an irregular season due to COVID. 

Factors that may render the Spurs SEASON WIN% somewhat unreliable:
-Aldridge being a part of the team for many games
-The two week COVID break the team had
-DeMar being gone due to the death of his father

If all non-playoff teams follow their WIN% from the Last 10 games for the remaining games:

based-on-L10.png

Factors that may render the Spurs L10 WIN% somewhat unreliable:
-Multiple players out due to COVID
-Lonnie being out due to a wrist injury
-Addition of Dieng may balance the roster and improve the WIN% going forward

Obviously, you cannot predict how the season record based off WIN% alone but it can give us an idea of what to expect. I believe the WIN% for the remaining games for the Spurs will lie somewhere in between .400 to 0.520. 

Magic Number for the Spurs to land themselves in the 1st to 5th pick range in the draft lottery:

The Spurs must not win more than 1 game out of its remaining 26. This is virtually impossible, if we're being realistic.

Magic Number for the Spurs to land themselves in the 6th to 8th pick range in the draft lottery:

The Spurs must not win more than 3-6 games out of its remaining 26. Three games max to get the 6th pick, six games max to get the 8th pick. This is extremely unlikely.

Magic Number for the Spurs to land themselves in the 9th to 12th pick range in the draft lottery:

The Spurs must not win more than 7-10 games out of its remaining 26. Seven games max to get the 9th pick, ten games max to get the 12th pick. This is unlikely. This scenario requires a major free fall for the Spurs.

Magic Number for the Spurs to land themselves in the 13th to 14th pick range in the draft lottery:

The Spurs must not win more than 11-12games out of its remaining 26. If the last ten games has been any indication of things to come, this scenario is possible.

Ta lojalność wobec weteranów wyjdzie znowu bokiem. Pewnie liczyli na to, że uda się wskoczyć do tego play-in z 8 miejsca, a teraz nie będzie ani play off, ani wysokiego wyboru w drafcie ani assetsów, które można było dostać za oddanie DD, Milsa, Gay'a choć nie ma co się czarować - zwrot nie byłby porywający. Niech ten Rodzyn idzie latem w cholerę i będzie można zacząć jakiś normalny tank po talent, bo z tym co mamy to pole można orać🤣.

Top #9 tankathlonu jest z grubsza wiadomy. 
jest 5 duper super talentów i ten top był nieosiągalny dla tak ułożonej młodej ekipy 

walka o 6-9 mijała się raczej z celem na tak wczesnym etapie sezonu

oby spełniło się moje marzenie ze spurs z DDR w lato zrobią snt i DePression nie zostanie na kolejne lata 120/4 w Teksasie

co do Gaya i Millsa to maja pewnie plany aby mentorowali młodzieży oby za mniej łopat szekli niż obecnie 

w obecnej formie przegrywając wszystko realny jest scenariusz 10 miejsca a wygrywając od święta 11-14. 
tylko wyjątkowe odwrócenie sezonu w kings raps lub Pels ( przegrywają na potęgę niestety) daje #9. 

Spurs vs Nuggets 4/9 (away) - loss
Spurs vs Mavericks 4/11 (away) - loss
Spurs vs Magic 4/12 (away) - 2nd night of b2b - win
Spurs vs Raptors 4/14 (away) - win ???
Trailblazers vs Spurs 4/16 (home) - loss
Spurs vs Suns 4/17 (away) - 2nd night of b2b - loss
Spurs vs Pacers 4/19 (away) - loss
Heat vs Spurs 4/21 (home) - loss
Pistons vs Spurs 4/22 (home) - 2nd night of b2b - win
Spurs vs Pelicans 4/24 (away) - loss
Spurs vs Wizards 4/26 (away - win
Spurs vs Heat 4/28 (away) - loss
Spurs vs Celtics 4/30 (away) - loss
Sixers vs Spurs 5/2 (home) - loss
Spurs vs Jazz 5/3 (away) 2nd night of b2b - loss
Spurs vs Jazz 5/5 (away) - loss
Spurs vs Kings 5/7 (away) - win 
Spurs vs Trails Blazers 5/8 (away) 2nd night of b2b - loss
Bucks vs Spurs 5/10 (home) - loss
Spurs vs Nets 5/12 (away) - loss
Spurs vs Knicks 5/13 (away) - 2nd night of b2b - loss
Suns vs Spurs 5/15 (away ) loss
Suns vs Spurs 5/16 (away) 2nd night of b2b - loss

5 wygranych da tak miejsce 10-11 czyli start na loterie i top 4 mocno ograniczony ale byłoby fantastycznie aby trafem loterii równocześnie zabrać pick tankerom MIN HOU którzy chyba jednak przeginają z podkładkami 

Celem spurs:

Alperen Sengun C 6”10 Bediktas 

Franz Wagner SF 6”8 Michigan 

jakby się udało to Kispert a awaryjnie I. Jackson 

gdyby zwycięstw przybyło to Kai Jones 

co do oddania weteranów spurs ogólnie tego typu ruchów nie robili w środku sezonu praktycznie nigdy wiec oczekiwania zostały rozdmuchane bezpodstawnie a z innej strony widocznie nie było rynku na graczy spurs 

Pat Mills jest zbyt mocno powiązany z Popem aby ten go zrzucił jak kiedyś Parkera 

Pop on Devin's play: “He’s a great kid. When he missed his first three or four shots, I went to him and said ‘I’m beginning to get angry. You miss another shot I’m going to be really angry’. He knocked one down and he smiled. I just try to keep him loose. He played a good game.”

• 2 tygodnie później...
5 godzin temu, mac napisał:

4atPKY4.jpg

Brawo Trey, świetna koszulka na mecz SAS.

60 te urodziny Rodmana. 

Pop jak zaczynał karierę w spurs ( przed tym jak został trenerem) to pokonał lakers przy udziale Rodmana ;) 

Pop ma ciepłe wspomnienia Robaka ;) 

Lyles przyszły HOF i tegoroczny prawie mvp ma na pewno wiele do powiedzenia ). 

A podobno i tak widziano ich obok siebie uśmiechniętych wiec kwasu nie ma. A Lyles niestety zawodził już w poprzednich klubach. 

Wiec to nie jest case Lonniego czy Bertansa  i musztry. 

2 minuty temu, ignazz napisał:

60 te urodziny Rodmana. 

Pop jak zaczynał karierę w spurs ( przed tym jak został trenerem) to pokonał lakers przy udziale Rodmana ;) 

Pop ma ciepłe wspomnienia Robaka ;) 

Wszędzie go musisz wstawiać?

Nawet w takim obrazku co nie ma z nim żadnego związku?

No właśnie ładny urodzinowy gest.

p.s czy SAS planuja moze odpoczynek dla graczy w 2 ostatnie mecze? ( nie maja chyba zadnego znaczenia )

• ely3 zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.