Skocz do zawartości
wilson44

[Liga Roto Dynasty] sezon 2020/2021

Rekomendowane odpowiedzi

Widzialem tez chyba ze ktos ma przekroczone salary wedlug aktualnej tabelki w excelu więc chyba powinna byc informacja o banie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Mikowal83 napisał:

Widzialem tez chyba ze ktos ma przekroczone salary wedlug aktualnej tabelki w excelu więc chyba powinna byc informacja o banie. 

Patrz, jaki sygnalista;) ale dobrze mówi, ban dla Bulka:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Mikowal83 napisał:

Widzialem tez chyba ze ktos ma przekroczone salary wedlug aktualnej tabelki w excelu więc chyba powinna byc informacja o banie. 

 

Godzinę temu, b2b napisał:

Patrz, jaki sygnalista;) ale dobrze mówi, ban dla Bulka:P

What? Można wiedzieć dlaczego? O Griffinie już pisałem jak go brałem, więc z mojej strony było wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, bulek napisał:

 

What? Można wiedzieć dlaczego? O Griffinie już pisałem jak go brałem, więc z mojej strony było wszystko ok.

mea culpa, chyba excel nie został zaktualizowany, bo nie masz przecież już w składzie tima hardawaya. Mikowal wstydź się:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekraczałem salary Blakiem ale o tym wiedzieć nie mogłem. Umówiłem się z @wilson44 że wyoutuje kogokolwiek ze składu i padło na THJ. Akurat teraz zaczął coś wiecej soba prezentować, cóż, życie, ale o banie mowy być nie powinno. Myślę, że tu bardziej nieznajomość faktów wynikła, także spoko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

no dobra, a o co chodzi z Pokuszewskim bo nie czaje, tzn. moge sie domyslac, ze nie podoba sie, ze ktos ot tak sobie go wyrzuca w sumie bez powodu, mogąc zrzucić zamiast niego np. Alexa Lena. ok, niezrozumiałe, ale widziałem juz gorsze dropy. (rok temu Mikowal nie zrzucił sobie OGiego tak o po prostu? :))) Moze sam zainteresowany moglby sie wypowiedziec. nie chce tez nikogo skreślać przed jedną decyzje.

 

Edytowane przez wilson44

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Czy przez pobranie Jamesa Johnsona nie zostało przekroczone salary? @wilson44

Wg moich obliczeń, masz teraz dokładnie 250 a ostatni Twój ruch to zrzucenie Markieffa Morrisa z jego pensją 4$ za rookie undrafted z pensją 1$. Jeżeli się nie pomyliłem to niestety doskonale wiedziałeś, że przekroczyłeś pensję i próbowałeś to ukryć. Smutne, komisarzu😟

Mam nadzieję, że się po prostu pomyliłem. 

Edytowane przez Tecu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
47 minut temu, Tecu napisał:

Czy przez pobranie Jamesa Johnsona nie zostało przekroczone salary? @wilson44

Wg moich obliczeń, masz teraz dokładnie 250 a ostatni Twój ruch to zrzucenie Markieffa Morrisa z jego pensją 4$ za rookie undrafted z pensją 1$. Jeżeli się nie pomyliłem to niestety doskonale wiedziałeś, że przekroczyłeś pensję i próbowałeś to ukryć. Smutne, komisarzu😟


coś źle liczyłeś, że Ci wyszło, że mam 250 dokładnie, bo po moim ostatnim ruchu mam 256 (nie wiedzialem, ze Johnson kosztuje az 9)

wejdz moj w sklad i policz cale salary i wyjdzie CI, ze mam przekroczone o 6, a nie mam na styk, wiec Twoja teoria o Markieffie oczywiscie kulą w płot, bo on byl zrzucony zeby zrobic miejsce dla CP3, wiec masz chyba jakąs obsesje 

mam transparentnie przekroczone salary (myslalem, ze Johnson ma 3 salary do momentu przed sekunda jak zakutalizowalem excela), więc jak Ci wyszło to 250 powiesz mi? :)

Masz chronologicznie na yahoo:

1. pobraniem Johnsona przekraczam salary o 3 (myslalem, ze ma 3 salarya nie 9)
2. zrzucam Markieffa zeby zrobic miejsce na CP3 (zakładałem, ze Johnson ma salary 3) zeby bylo rowno 250 przy zalozenie, ze Johnson ma salary 3
3. trade CP3 w przekonaniu, ze mam rowno salary 250

teraz zaktualizowałem excela i wychodzi mi, ze mam 256 bo zle policzylem Johnsona, ale te Twoje pieprzenie, ze probowalem ukryc przekroczenie salary zrzuceniem Markieffa to po prostu żenujące i zwyczajne kłamstwo co widac po chronologii zdarzeń (jak mogłem coś ukrywać skoro salary ciągle mam salary przekroczone) że zrzucenie markieffa nie miało nic wspólnego z przekroczeniem salary, bo czy bym go zrzucał czy nie zrzucał i tak bym miał salary przekroczone.

Edytowane przez wilson44

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
33 minuty temu, wilson44 napisał:


coś źle liczyłeś, że Ci wyszło, że mam 250 dokładnie, bo po moim ostatnim ruchu mam 256 (nie wiedzialem, ze Johnson kosztuje az 9)

wejdz moj w sklad i policz cale salary i wyjdzie CI, ze mam przekroczone o 6, a nie mam na styk, wiec Twoja teoria o Markieffie oczywiscie kulą w płot, bo on byl zrzucony zeby zrobic miejsce dla CP3, wiec masz chyba jakąs obsesje 

mam transparentnie przekroczone salary (myslalem, ze Johnson ma 3 salary do momentu przed sekunda jak zakutalizowalem excela), więc jak Ci wyszło to 250 powiesz mi? :)

Masz chronologicznie na yahoo:

1. pobraniem Johnsona przekraczam salary o 3 (myslalem, ze ma 3 salarya nie 9)
2. zrzucam Markieffa zeby zrobic miejsce na CP3 (zakładałem, ze Johnson ma salary 3) zeby bylo rowno 250 przy zalozenie, ze Johnson ma salary 3
3. trade CP3 w przekonaniu, ze mam rowno salary 250

teraz zaktualizowałem excela i wychodzi mi, ze mam 256 bo zle policzylem Johnsona, ale te Twoje pieprzenie, ze probowalem ukryc przekroczenie salary zrzuceniem Markieffa to po prostu żenujące i zwyczajne kłamstwo co widac po chronologii zdarzeń (jak mogłem coś ukrywać skoro salary ciągle mam salary przekroczone) że zrzucenie markieffa nie miało nic wspólnego z przekroczeniem salary, bo czy bym go zrzucał czy nie zrzucał i tak bym miał salary przekroczone.

Tak, pokreciłem chronologię. Przepraszam. 

A teraz przejdź do meritum. 

A w obliczeniach brałem pod uwagę tabelkę z Excela, gdzie miałeś 247

+ Johnson za 9 - Flynn za 3 = 253

+ Montgomery za 1 - Morris za 4 = 250

Przyznaję, nie brałem pod uwagę trądu, za co przepraszam, ale nie zmienia to meritum. 

Screenshot_2021-04-05-19-17-11-462_com.google.android.apps.docs.editors.sheets.jpg

Edytowane przez Tecu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiego meritum? meritum to nie ban, bardziej mnie martwi Twoja alternatywna rzeczywistość i widzenie rzeczy, które nie mają odzwierciedlenia w faktach ;)

przez Ciebie zapomnialem, ze Barcelona gra. Pozniej dokoncze aktualizowanie excela i rzeczy na yahoo

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko ban. Trade nie powinien przejść, ale to chyba wiesz. 

To jest meritum. 

Ja wyjaśniłem jak to widziałem i przeprosiłem, od Ciebie oczekuję tylko przestrzegania regulaminu i zrobienia tego co powinieneś jako komisarz. 

12 minut temu, wilson44 napisał:

przez Ciebie zapomnialem, ze Barcelona gra. Pozniej dokoncze aktualizowanie excela i rzeczy na yahoo

Przepraszam, że zwróciłem uwagę, że coś jest nie tak. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Tecu napisał:

Nie tylko ban. Trade nie powinien przejść, ale to chyba wiesz. 

To jest meritum. 

Ja wyjaśniłem jak to widziałem i przeprosiłem, od Ciebie oczekuję tylko przestrzegania regulaminu i zrobienia tego co powinieneś jako komisarz. 

Przepraszam, że zwróciłem uwagę, że coś jest nie tak. 

co ma piernik do wiatraka?

ban jest na dodawanie zawodników z FA a nie na trejdy, więc nie wymyślaj głupot. 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, wilson44 napisał:

co ma piernik do wiatraka?

Mąkę. 

1 minutę temu, wilson44 napisał:

ban jest na dodawanie zawodników z FA a nie na trejdy, więc nie wymyślaj głupot. 

W momencie przepchniecia przez Ciebie tradu, byłeś powyżej salary, więc nie powinien przejść, więc powinieneś go anulować. Chronologia po prostu. 

Po prostu nie mogłeś wtedy go przeprowadzić i komisarz nie powinien go puścić. Czy można puszczać trady po których któraś strona jest powyżej salary? Panie komisarzu? 

Tak samo jak powinieneś anulować każde pobranie po pobraniu Johnsona, czyli Morris do Ciebie, Montgomery out, bo nie mogłeś go pobrać. 

@bulek? Mogę się oczywiście mylić.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
28 minut temu, Tecu napisał:

Mąkę. 

W momencie przepchniecia przez Ciebie tradu, byłeś powyżej salary, więc nie powinien przejść, więc powinieneś go anulować. Chronologia po prostu. 

Po prostu nie mogłeś wtedy go przeprowadzić i komisarz nie powinien go puścić. Czy można puszczać trady po których któraś strona jest powyżej salary? Panie komisarzu? 

Tak samo jak powinieneś anulować każde pobranie po pobraniu Johnsona, czyli Morris do Ciebie, Montgomery out, bo nie mogłeś go pobrać. 

@bulek? Mogę się oczywiście mylić.

 

 

nie, nigdy tak robilismy. niemozliwe jest odtworzenie calej historii.  komisarz nie sprawdza co 5 minut tego, ze ktos przekraczał salary i wielokrotnie zdarzalo sie, ze ktos przekraczał salary o pozniej przez kilka dni robil kilkanascie ruchow  i nikt nie wiedzial dopoki po paru dniach nie zaktualizwowalem excela. np. czesc z tych graczy zrzuconych juz po fakcie  lądowało juz w innych zespołach. i co? wtedy tych graczy mielibysmy zabierac z innych zespolow, bo byli pobrani po przekroczeniu salary? absurd. w zasadach nic o tym nie ma i taka byla praktyka caly czas, zdarzalo sie to wielokrotnie i jakos nie przeszkadzało Ci to. 

W zasadach jest jedynie tyle, że:

Jeśli w wyniku pozyskania nowego gracza zespół przekroczy drużynowy limit pensji  Pobrany gracz ląduje na waiverze podczas gdy ten, który był wyrzucony ze składu na poczet nowego może wrócić do ukaranej drużyny tylko jeśli nie zostanie w międzyczasie wzięty do innego zespołu.

Czyli reguluje sie sytuacje tylko i wylacznie grajka , ktorym przekroczyło salary.


zreszta juz pisalem o tym wiele razy np. jak Mikowal mial bana po kilku dniach od przekroczenia salary pobraniem Batuma jak do tego podchodze i jakos wtedy CI to nie przeszkadzalo. Cofnij sie wstecz troche postów i poczytaj (jakoś w styczniu). a takich przypadkow bylo wiele, a teraz wyskakujesz z tym jak Filip z Konopii choć sytuacja tutaj była transperentna od dawna.

Nawet jak w moim przypadku cofnelibysmy wszystkie ruchy, czyli raptem 2 , a jest mi to bez roznicy, to przeciez trade i tak bym zrobił. 

Naprawde masz jakąś psychoze, nagle rzucasz oszczerstwami, ze ktos cos ukrywa mimo ze too oczywiscie okazuje sie kłamstwaem, ,a teraz nagle przeszkadza Ci cos, co nie przeszkadzało Ci w przypadku innych sytuacji. Ogarnij sie. 

Edytowane przez wilson44

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może dlatego, że jesteś komiszem a od Komisza się więcej wymaga. 

Puściłeś trade, którego nie mogłeś puścić, sam u siebie nie zauważyłeś przekroczenia salary a wszystko odwracasz, że ktoś Cię atakuje. Brawo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hipotetyczna sytuacja ( a takich juz troche bylo).

Ktos pobiera i przekracza zawodnikiem salary. w Ciagu kolejnych 2 dni pobiera kolejnych 5 graczy, i zrzuca 5, z czego Tych pieciu ląduje juz w innych druzynach. Po 5 dniach okazuje sie dopiero, ze ma przekroczone salary tym pierwszym zawodnikiem.

I co wtedy zrobic? zrzucic mu tych 5 graczy, ale tamtych poprzednich zostawic juz w nowych druzynach tylko dlatego, ze nikt sie nie skapnal ze jest przekroczone salary i taki GM ma zostac z 8 zawodnikami? Nonsens. Komisz ma ingerowac w sklady innych zespolow, bo sytuacja wyszla dopiero po kilku dniach? Nie moze. Odtworzenie niektorych sytuacji jest niemozliwe i nic o tym w regulaminie nie ma, dlatego jedyny sens ma jest to o czym dawno wspominalem. Traktowac ten przepis dokladnie jak brzmi i wypierdolic tego pierwszego goscia, ktorym sie przekroczylo salary, bo tylko o nim mowi przepis i temat zakonczyc, no chyba ze dalej to nie wystarcza, to wtedy wypierdolic koljenego pobranego gracza, az do momentu az dany zespol zejdzie z salary. To jest jedyne rozsadne wyjscie.

Puscilem trade rano, a dopiero niedawno sie skapnalem ze Johson kosztował 9, bylem pewny, ze 3,  dalem sobie bana i wypierdolilem Jonhsona. Kolejnosc nie ma zadnego znaczenia dla stanu faktycznego, bo nawet jakbym sie skapnal przed tradem, ze mam przekroczone salary tak jak powinienem sie skapnac to czy sytuacja wyglądała by inaczej niż teraz?  Nie, stan faktyczny byłby dokładnie taki sam jak jest teraz.  Rano dał bym sobie bana, wypierdolil Johnsona i zrobil trade i byłym  w tym samym punckie co jestem teraz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, wilson44 napisał:

I co wtedy zrobic? zrzucic mu tych 5 graczy, ale tamtych poprzednich zostawic juz w nowych druzynach tylko dlatego, ze nikt sie nie skapnal ze jest przekroczone salary i taki GM ma zostac z 8 zawodnikami? Nonsens

Łatwiej pisać o hipotetycznej sytuacji niż Twojej w której wszystko można łatwo odkręcić, ale to nie pasuje, bo musiałbyś kombinować z tradem, więc rozumiem, że nie pasuje. 

Nie rozumiem jak można puszczać trade przed sprawdzeniem czy wszystko jest ok w salary. Robisz coś czego nie powinieneś a później odwracasz kota ogonem. 

Nie mam zaufania do Komisza, który robi takie rzeczy przy swoich tradach i który nie ma żadnej pokory. 

Nie jest to żaden szantaż, ale ja nie chcę grać z takim komiszem. Jeżeli komisz się nie zmieni to ja rezygnuję z grania w tej lidze wraz z końcem sezonu (nie chcę rezygnować w trakcie by nie zepsuć innym zabawy, ale jakby co to mogę). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, Tecu napisał:

Łatwiej pisać o hipotetycznej sytuacji niż Twojej w której wszystko można łatwo odkręcić, ale to nie pasuje, bo musiałbyś kombinować z tradem, więc rozumiem, że nie pasuje. 

Nie rozumiem jak można puszczać trade przed sprawdzeniem czy wszystko jest ok w salary. Robisz coś czego nie powinieneś a później odwracasz kota ogonem. 

Nie mam zaufania do Komisza, który robi takie rzeczy przy swoich tradach i który nie ma żadnej pokory. 

Nie jest to żaden szantaż, ale ja nie chcę grać z takim komiszem. Jeżeli komisz się nie zmieni to ja rezygnuję z grania w tej lidze wraz z końcem sezonu (nie chcę rezygnować w trakcie by nie zepsuć innym zabawy, ale jakby co to mogę). 

co miałbym odkręcać? Anulować trade żeby najpierw wyjebać Johnsona a dopiero później zrobić trade? Co wyszłoby dokładnie na to samo? Przecież to absurd bo nic by to nie zmieniło, a co najwyzej dało by mi mozliwosc zyskania na tym,  móglbym miec Markieffa z powrotem a z ROnniem sie wymienic tak zeby miec 13 graczy do gry a nie jak teraz 11tu. Ale nie bede tego robił, bo traktuje siebie jak kazdego innego tutaj.

Nie jestem tylko komiszem, jestem też GMem i przy kilkudziesięciu pobraniach w sezonie mam takie samo prawo raz na milion pobrań się pomylić jak większość GMów tutaj, bo prawie każdy już się pomylił przy pobieraniu zawodnika, będąc pewnym, że ma inne salary i też mam prawo do tego i do takiej samej kary jak każdy. Przekroczenie salary jest częścią tej gry i nie ma w tym nic złego. Przekorczylem, spotkała mnie kara najgorsza z mozliwych bo brak pobrań w koncowce sezonu i tyle. A Ty oczekujesz, że CI czekoladki i różę wysle w ramach przeprosin?

Złe to jest to co Ty robisz, oczekując, że nie mam prawa do pomyłki a przede wszystkim pomawiając,, ze coś ukrywam, co oczywiście okazało się kłamstwem i pokazało Twoje chore zamiary i pokazało, ze jestes przesiąknięty zółcią.

Traktuję siebie identycznie jak każdego innego  tutaj, ani lepiej, ani gorzej i nie mam sobie nic do zarzucenia. Jeżeli uważasz, że GM nie ma prawa się pomylić przy pobraniu zawodnika to znaczy, że z TObą coś jest nie tak. Ja nikogo nie szkaluję za przekroczenie salary, bo to normalne, stało się, banik, jedziemy dalej, bo jest to część gry.

A ja nie mam zamiaru grać z kimś, kto rzuca kłamstwami w moją stronę, więc powiem krótko: odpierdol się ode mnie.

Edytowane przez wilson44

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiedziawszy, sytuacja trudna do oceny. Zazwyczaj wszelkie ruchy, które miały miejsce po przekroczeniu salary powinny być anulowane (tak ja miałem na początku sezonu z Batumem bodajże) i sytuacja przywrócona do ostatniego momentu sprzed przekroczenia. Natomiast jeśli od błędu z pobraniem do wykrycia błędu minęło już zbyt wiele czasu, wówczas zazwyczaj stosuję w innej lidze zasadę akceptacji następnych ruchow, pod warunkiem, że nie przyczyniły się one do większego wzrostu salary. Natomiast z tego co widzę, tego zapisu nie ma w regulaminie, dlatego ciężko tutaj jednoznacznie stwierdzić, iż komisarz złamał zasady.

Trejd powinien być puszczony, jeśli GM nie przekracza salary. Natomiast w tym przypadku @wilson44 nie zagrał żadnego dnia z Paulem i Johnsonem, więc do złamania przepisów tutaj nie doszło, zawiodła tylko chronologia. Także tutaj o szczegóły bym się nie czepiał.

@Tecu rozumiem Ciebie, ale jedno, co nie powinno się zdarzyć u @wilson44 to słowa o odpi****leniu. Ja bym Montgomery'ego anulował, kimkolwiek on w ogole jest. Zakładam, że szrotem - natomiast tego nie ma w zasadach i tak też powinienem argumentować, iż powinienem mieć Osmana, bo doszło do niekonsekwencji. Warto by przepisy doprecyzować.

Proponuję ostudzić emocje, a Ty Tecu, nie obrażaj się i graj dalej z nami po sezonie. Osobiście uważam, iż @wilson44 sumiennie podchodzi do obowiązków, jedynie to, co zrobić z ruchami następującymi po fakcie przekroczenia salary powinno być ujęte w przepisach. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie obrażam się. Po prostu nie mam zaufania do tego komisarza i nie mam zamiaru grać w tej lidze jeżeli będzie komisarzem. Postanowione. 

Nie mam zaufania do komisarza, który wszystkie wątpliwosci rozstrzyga na swoją korzyść, który wprowadza deal (swój) bez sprawdzenia czy przechodzi. 

Za dużo słów już padło, ja za swoje przeprosiłem i wytłumaczyłem dlaczego tak a nie inaczej to widziałem, byśmy mogli grać dalej w takiej konfiguracji. Wiem, że o Komisza trudno, więc nie chcę Wam psuć zabawy i sam odchodzę. 

Edytowane przez Tecu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.