Skocz do zawartości
nba2midnight

Offseason 2020

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, fluber napisał:

Z tym że batum był w prime a nie po. 

Jakim prime, po prostu był po contract year 😝

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hoop Central: Houston has “not shown a desire” to move quickly on a deal for James Harden, via @wojespn. It looks like Harden will be with Houston entering training camp, at least. Eyes
 

 

38 minut temu, matek napisał:

Jakim trzeba być jełopem, żeby pakować 120 mln w Haywarda xD

No to wracamy do starego/ nowego tematu! Melo wraca do Portland.

Nie spodziewalem sie mimo wszystko 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blazers finalizują umowę z Melo! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, josephnba napisał:

Tak więc jeśli jazz by chcieli wziąć denzela to dla mnie spoko, ja w typa nie wierzę kompletnie

A skąd pomysł ,że Jazz go chce?

Z tego co wiem to chcieli Dunna ale ten chciał poważniejszą rolę niż mu Jazz mogli zaoferować i gdzieś widziałem plotkę o Harrisonie ale Denzela nikt z Jazz nie łączy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

exception jak exception, ale jak widze to season ending injury obok Klaya, to az mi ciarki po plecach przechodza... szkoda chlopa.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem wlasnie wstawiac. W koncu jakies (w sumie) pozytywy u Celtow! A Clipers ucieka ich kolejny cel, bo mieli byc Rondo i Kardashian. To zostaje im tylko ten Ibaka;)

Edytowane przez nba2midnight

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli 13 milionów rocznie - sporo, ale KCP to był bardzo ważny ruch dla LAL.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

$5M for the season, @KlutchSports agents Rich Paul and Lucas Newton tell ESPN.
 

wg mnie spoko ruch Knicks.

 

 

 

Edytowane przez nba2midnight

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na ile aktualne, ale dalej przewijaja sie o ploty o wymianie Kuzma plus KCP za Bogdanovica. Ja bym na to nie szedl, bo jednak lepiej miec ich dwoch. Juz predzej, o ile wogole by bylo to mozliwe(ponoc Kings miwloby bardziej na Kuzmie zalezec], to sypnac Kuzmie nowy kontrakt i dorzucic McGee. Tyle ze wtedy juz musowo musialby byc jeszcze ktos pod kosz, a nawet dwoch np Gasol i Cousins.

Edytowane przez nba2midnight

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Offseason jak za mitcha i mozgova - najwieksi “wygrani” z “biednych i pomijanych” to beda cavs nie podpisujac nikogo. Swoich stoogow juz mamy! Na miszcza czekamy! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze ktos wytlumaczyc, jak Noel, topowy rim protector, wysoki ktory swietnie sobie radzi na switchach i spokojnie moze przejmowac guardow i wingów, ma swietne instynkty i do tego calkiem niezle pnr& lob threat z niego, kończy k**** w Knicks? Przecież Boston mógłby się na niego rzucić. Lakers, Clippers, Heat czy każy inny contender. Świetny obrońca, pożyteczny w ofensywie przy dobrym kreatorze dostępny za poł-darmo zasługuje na więcej, szkoda, że tak kończy po świetnej przygodzie z Thunder 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Eryko napisał:

moze ktos wytlumaczyc, jak Noel, topowy rim protector, wysoki ktory swietnie sobie radzi na switchach i spokojnie moze przejmowac guardow i wingów, ma swietne instynkty i do tego calkiem niezle pnr& lob threat z niego, kończy k**** w Knicks? Przecież Boston mógłby się na niego rzucić. Lakers, Clippers, Heat czy każy inny contender. Świetny obrońca, pożyteczny w ofensywie przy dobrym kreatorze dostępny za poł-darmo zasługuje na więcej, szkoda, że tak kończy po świetnej przygodzie z Thunder 

Lakers juz w tym momencie nie mieli takiej kasy, a do tego wzięli wcześniej za MLE Harrella co było dobra okazja, a Clippers za to samo MLE wzięli/polowali jeszcze wtedy na Ibaka co byli bardzo dobra okazja. Heat tez juz chyba takich srodkow nie maja, no i przejebali te kase na najdrozsza cheerleaderke w lidze.A Celtics w ogóle nie kumam ostatnio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Eryko napisał:

moze ktos wytlumaczyc, jak Noel, topowy rim protector, wysoki ktory swietnie sobie radzi na switchach i spokojnie moze przejmowac guardow i wingów, ma swietne instynkty i do tego calkiem niezle pnr& lob threat z niego, kończy k**** w Knicks? Przecież Boston mógłby się na niego rzucić. Lakers, Clippers, Heat czy każy inny contender. Świetny obrońca, pożyteczny w ofensywie przy dobrym kreatorze dostępny za poł-darmo zasługuje na więcej, szkoda, że tak kończy po świetnej przygodzie z Thunder 

Też tego nie czaję, a lubię NN zanim przyszedł do ligi. Zjebał z tamtą umową kilka lat temu i jakoś nie może od tego momentu znaleźć stabilizacji. 

Ale jakoś pasuje mi on do Knicks, miałem pozytywne odczucie jak zobaczyłem info o kontrakcie (poza tym, że chciałem go w c*** w Lakers i to boli mnie lekko, ale KCP osłodził). Miejsce za plecami Robinsona ciężko mi na ten moment ocenić, ale może nie będzie źle. 

Trzymam kciuki za Noela. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odrzucasz 70/4 od Dallas, by dostać 5,7/2 od Thunder, a rok później 5/1 od Knicks. Czego nie rozumiesz? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, matek napisał:

Też tego nie czaję, a lubię NN zanim przyszedł do ligi. Zjebał z tamtą umową kilka lat temu i jakoś nie może od tego momentu znaleźć stabilizacji. 

Ale jakoś pasuje mi on do Knicks, miałem pozytywne odczucie jak zobaczyłem info o kontrakcie (poza tym, że chciałem go w c*** w Lakers i to boli mnie lekko, ale KCP osłodził). Miejsce za plecami Robinsona ciężko mi na ten moment ocenić, ale może nie będzie źle. 

Trzymam kciuki za Noela. 

ale jaki to ma sens z perspektywy Noela? Nie potrafię tego zrozumieć, ale też ogromnie wierzę w niego i trzymam za niego kciuki, po przez te sezony w Oklahomie ogromnie mi zaimponował i chciałem, by wylądował w końcu w porządnym klubie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Right now 85% of the roster spots are filled in the NBA 15 teams have 14+ players Teams with the fewest players: HOU, SAC, LAL, NOP, CHA, MIL, PHX and TOR We are only 30 hours into free agency
 
szybciutko poszło. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.