Skocz do zawartości

Gra w drużynie koszykarskiej


Anwind

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! W sumie nie wiedziałam, gdzie o tym napisać, więc postanowiłam, że zrobię to tutaj. Otóż, jak myślicie, czy rozpoczęcie gry w drużynie koszykarskiej w wieku 16 lat(17 kończę w listopadzie) ma sens?

Mam 176 cm wzrostu, więc w sumie na dziewczynę to nie jest źle i gram od 8 lat(2 razy w tygodniu, więc nie jakoś zbyt dużo). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli trafisz na fajnego trenera i zespół to dlaczego nie! Pochodzę z Torunia gdzie są spore tradycje Katarzynek wiec zachęcam do ciężkiej pracy. Ubolewam ze są takie dysproporcje w zarobkach ale znam się ze spora ilością koszykarek które technicznie potrafiły mnie rozklepać w moim prime. Gdyby nie roznica w fizyczności to byłaby miazga. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, ignazz napisał:

Jezeli trafisz na fajnego trenera i zespół to dlaczego nie! Pochodzę z Torunia gdzie są spore tradycje Katarzynek wiec zachęcam do ciężkiej pracy. Ubolewam ze są takie dysproporcje w zarobkach ale znam się ze spora ilością koszykarek które technicznie potrafiły mnie rozklepać w moim prime. Gdyby nie roznica w fizyczności to byłaby miazga. 

Moim jedynym problemem są rzuty do kosza, mam problem z celnością, zawsze byłam raczej typem defensora. Czy jest to duża przeszkoda choćby w dostaniu się do drużyny? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są gracze NBA którzy ustawili sobie rzut w wieku późniejszym po 20-22 roku życia. 
 

Pewien zespół NBA po przegranej serii z lakers w 2004 zatrudnili nowego trenera rzutowego Chipa Engelmana który rozpoczął prace z Tony Parkerem który PRAWIDŁOWY rzut opanował tak na 2007 rok ( draft 2001) a ostateczne szlify i zasięg po 2012. 
w tym czasie ten sam trener popracował nad nowym nabytkiem z San Diego State. 
zobacz jak rozwijała się parabola lotu rzutu Leonarda.