Skocz do zawartości
BMF

[beGM & Co. ATF POST-98] Temat organizacyjny

Rekomendowane odpowiedzi

Sorry guys, miałem mało czasu w tym tygodniu.

January nam rozlosował półfinały.

@cvbe - @RonnieArtestics

@BMF - @tangiers

Gameplany do piątku? Czy do niedzieli? Spoko byłoby to jednak sprawnie zakończyć, bo inne fantasy też umarły. :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, BMF napisał:

Sorry guys, miałem mało czasu w tym tygodniu.

January nam rozlosował półfinały.

@cvbe - @RonnieArtestics

@BMF - @tangiers

Gameplany do piątku? Czy do niedzieli? Spoko byłoby to jednak sprawnie zakończyć, bo inne fantasy też umarły. :) 

Uff znowu dobre losowanie ;)

Jestem za niedziela. Komu wysylamy gameplany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oho, wpierdol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam kontaktu z Eldem, więc jakby co, @cvbe i @RonnieArtestics, możecie wysłać mi (jeśli napisaliście ;]), @tangiers - jeśli oczywiście będziesz ready, to mogę zrobić temat i wstawisz swój jako drugi. Miałem dokładnie godzinę na napisanie swojego, więc szału nie ma, ale nie chciałem oddawać walkowerem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja myślałem ze czas jest do północy i właśnie miałem zaplanowane usiąść do tego @cvbe wiec pisz 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, RonnieArtestics napisał:

Ja myślałem ze czas jest do północy i właśnie miałem zaplanowane usiąść do tego @cvbe wiec pisz 

No ja jutro najwcześniej niestety...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, cvbe napisał:

No ja jutro najwcześniej niestety...

Spoko to ja tez 😆 jutro do 24 może być @BMF @cvbe ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, BMF napisał:

Nie mam kontaktu z Eldem, więc jakby co, @cvbe i @RonnieArtestics, możecie wysłać mi (jeśli napisaliście ;]), @tangiers - jeśli oczywiście będziesz ready, to mogę zrobić temat i wstawisz swój jako drugi. Miałem dokładnie godzinę na napisanie swojego, więc szału nie ma, ale nie chciałem oddawać walkowerem.

Nie napisalem jeszcze, jutro poznym wieczorem moge usiasc i napisac, jesli nie jest to dla Ciebie problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

luz, bez presji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@BMF Dopiero wrocilem do domu i chcialbym juz dzisiaj odpoczac. Jutro rano mam luz i moge napisac game plan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

luz, bez presji :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jutro do wieczora mam ważne zlecenie dokończyć więc środa/czwartek przysiądę, chociaż nawet nie muszę patrzeć na resztę składu Ronniego bo przy tylu loverach LBJ i haterach Kobasa to mogę sobie pomarzyć :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
W dniu 29.06.2020 o 22:22, cvbe napisał:

przy tylu loverach LBJ i

ja loverem LBJa nie jestem, wypraszam sobie, powiedziałbym nawet pogardzicielem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, RonnieArtestics napisał:

Ja dzisiaj wrzucam swoje na bank do Bmf. 

A jak wam idzie ? @cvbe @tangiers 

U mnie póki co 0 - wyjechałem na wesele na Śląsk więc teraz 2tyg kwarantanny to będę miał czas xd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, RonnieArtestics napisał:

Ja dzisiaj wrzucam swoje na bank do Bmf. 

A jak wam idzie ? @cvbe @tangiers 

Jutro jak mozna ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@BMF

juz napisalem. Mozemy umowic sie na konkretna godzine wrzucenia, ewentualnie otworz temat ja dodam post. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jutro założę temat, to wstawisz.

Edytowane przez BMF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.