Skocz do zawartości

Polityka w Polsce


Borys

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ely3 napisał:

Pilnowanie przepisów to walenie w ch....Ciekawa interpretacja

Nie, pilnowanie przepisów w miejscach, gdzie najprościej jest złapać łamiących przepisy zamiast w miejscach gdzie sama obecność policji miałaby znacznie większy impact to sk****syństwo. Nie musimy dalej ciągnąć tego tematu, bo mnie nie przekonasz, że tak nie jest. 

Godzinę temu, ely3 napisał:

Wystarczyło mi kilka razy jechać w okolice Suwałk i za każdym razem kiedy straż celna robiła obławę to cysterny jakims dziwnym trafem nagle zaczęły jeżdzić bocznymi drogami i wioskami. Ciekawe dlaczego ? Gołębie im powiedziały

To kozacka obława XD na głównych drogach :D Jak kumpel był na granicy z Białorusią to stali na każdej gównianej dróżce. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Cardi napisał:

Jak kumpel był na granicy z Białorusią to stali na każdej gównianej dróżce. 

Kiedy był? Bo jeśli wtedy kiedy był stan wyjątkowy to sie nie dziwie

Z innej beczki

@MarcusCamby O ile pamiętam to jesteś z Wołomina. Tak z ciekawości orientuejsz sie czemu sprawa o pobicie Kwaśniaka jeszcze nie została zakończona? PRzecież to sprawa prosta jak drut wiadomo kto to zlecił. Dlaczego zlecił, Znani sa sprawcy a sprawa jest dziwnie rozwlekana. A to sędzia próbuje złoagodzić paragraf z którego mają być oskarżeni. A to inne kruczki. Niemneij jako miejscowy orientujesz co tam tak naprawdę sie dzieje

Bo nie wiem jak można ciągnąc sprawę od 2014

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ely3 napisał:

Ale nadal nie wiem czemu ma to mieć wpływ na zakaz używania Janosika skoro sam przyznajesz ,że on służy do unikania policji i łamania prawa. Bo chyba uznasz ,że to nie kierowca powinien decydować który znak ograncizenia ma sens a który nie. I nie jest problemem policji ,że mają żniwa tam gdzie kierowcy przekraczają prędkośc ale raczej kierowców 

Nie zmienia to mojego clue. Janosik służy tylko i wyłącznie by móc łamać przepisy ruchu drogowego wiec już z tego powodu jest czymś co podnosi niebezpieczeństwo. Pomaga przemytnikom unikać policji. Straży celnej itp. 

Pokaż jakiś dowód na to .. Bo wszelkie raporty mówią coś innego. To że Tobie sie coś wydaje to niestety tylko ci się wydaje. Raporty stworzone dla ministerstwa transportu mówią o 1% / Policja mówi o 5% winy pieszego 

Więc skoro stawiasz taką tezę to zakładam ,ze potrafidsz ją udowodnić?

Dowód na co? Na moje zdanie co widzę patrząc w Toruniu na pieszych?

Zdaje sobie sprawę ze Toruń to duże akademickie miasto gdzie połowa ludzi na ulicy to studenci i uczniowie uzależnieni od smartfonów a równocześnie jako pewna cześć społeczeństwa tego bardziej majętnego te smartfony posiada. Wiem ze średnio w Polsce tych przypadków będzie mniej ale to nie ja serwuje fikołki aby jak najbardziej obciążyć kierowców jako winnych aby uzasadnić wysokie mandaty. Z reszta problem był na tyle znaczący ( telefony) ze przecież wprowadzono mandat za używanie telefonu na pasach. Wiec coś to jest mało spójne. 1%?  Chyba żeby wykazać jak to karanie pieszych za telefon jest skuteczne. 
 

nie ma jednego słusznego zdania w tym złożonym problemie jakim jest wypadek czy ogólnie kwestie drogowe wiec nie wiem skąd wasze przekonanie o waszej racji. 

nawet kwestie statystyk policyjnych można podważyć bo najwiecej niezgłoszonych wiec przeklamywujacych statystyki policyjne wydarzeń będzie gdy z WINY PIESZEGO dojdzie do niewielkiego wydarzenia drogowego gdzie kończy się na strachu,awaryjnym hamowaniu i siniakach stłuczeniach gdzie nie uległ zniszczeniu samochód na tyle aby wzywać policję. Zdawać trzeba sobie sprawę z różnicy gdy upadnie pieszy na zielonym a na czerwonym świetle. Pieszy widząc winę kierowcy a nie znając swoich obrażeń zupełnie słusznie zgłosi wydarzenie. W przypadku odwrotnym jest wysoce prawdopodobne ze pieszy rozchodzi temat ale nie zgłoszone zostanie wydarzenie. Nie pisze o groźnych wypadkach gdy nie ma co zbierać tylko do tysięcy drobnych zdarzeń. 
 

i wtedy realne statystyki byłyby inne. 
 

dodatkowo przez sam fakt wydarzenia w mieście na pasach gdzie zagrożenie „gołego” pieszego jest wyższe niż opancerzonego kierowcy w wątpliwych takich 50/50 sytuacjach nie zdziwię się ze pójdzie to na konto kierowcy. Bo ranny. Bo pasy. Bo teren zabudowany. A ze policjant podobnie do naszego Josepha dużo ofiar widział to częściej zachowa się emocjonalnie niż bezstronnie. I wcale się temu nie dziwie bo w sumie można przewidzieć winnego pieszego i jechać 30/ha. 
 

od wprowadzenia przepisu o mocnym karaniu wyprzedzania na pasach dużo razy puszczając pieszego jestem wyprzedzany przez debili wiec to nie jest tak ze szukam winy tylko w pieszym ale telefony serio to potężne zagrożenie. 
 

z waszych antypostow w moim kierunku wyrzucanie niejako zarzut jakbym chronił pijaków za kołkiem i piratów drogowych bo sprzeciwiam się nowatorskim i rozszerzonym do absurdu kara wynikających z kodeksu ruchu drogowego.

nic bardziej mylnego. 
jestem na etapie życia gdzie mocno zwolniłem, podchodzę do zdrowia swoich i bliskich na niespotykanym dla mnie wcześniej poziomie 

prywatnie świadomie wybrałem samochód bardzo bezpieczny który nie przekroczy 180 km/h ale TOTALNIE BEZ PRZYSPIESZENIA wiec jak na standardy dzisiejszych samochodów do 250 km/h to bardzo wolne dostojne autko z dobra ilością gwiazdek bezpieczeństwa co automatycznie zmieniło mój styl jazdy i nigdzie się nie spieszę. Dlatego Julek jeżeli mnie podejrzewasz ze jeżdżę czymś szybkim i dlatego robię takie wpisy to muszę ciebie zmartwić. 
jestem na etapie ochrony rodziny zdrowia ale i stanu posiadania. Wiec daleko mi do rewolucjonisty i stad niewłaściwe metody walki z problemami drogowymi staram się piętnować. A z janosikiem oczywiście ely masz racje bo to narzędzie chroniące tez przestępców i bezspornie powinno być nielegalne. Tam jest przykrywka to ostrzeganie przed wypadkami czy korkami. To maja nawigację w naszych telefonach. 
 

reasumujac:

nie dla pijaków ale i nie dla konfiskat majątków 

nie dla coraz wyższych taryfikatorów bo nie ma takiego uzasadnienia patrząc statystycznie per samochód. 
tak dla dróg bezkolizyjnych nawet płatnych niższego typu np S. 
wiecej kontroli stanu technicznego 

absolutny zakaz alkoholu na stacjach i to cała dobę. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, RappaR napisał:

To daj ze swojego podwórka te kilkanaście przypadków 

Kilka masz na samej trasie Warszawa - Modlin, na której nasi drogowcy zapomnieli zdjąć ograniczeń, które ustawili przy okazji przeprowadzanego remontu. Równie błyskotliwe namalowali i zamazali zresztą linie na samej drodze. Do tego masz cudownie ustawione ograniczenie do 60 km/h na godzinę i fotoradar na wylotówce w stronę Łomianek (dwupasmówka, radar na prostej). Sama trasa Warszawa - Modlin to ogólnie piękna sprawa, bo co chwila jest yam ograniczenie do 70 km/h, do którego nie stosuje się zresztą nikt. Po rosołu ustawione są fatalnie ustawione przejścia dla pieszych w miejscu, w którym nie ma zabudowań. 

Na południu przed wjazdem do Warszawy na obwodnicy masz 3 czy 4 pasy i nagle ograniczenie do 100 km/h na prostym odcinku drogi gdzie przed i po jest normalnie 120, więc wszyscy jadą z taką właśnie prędkością. Miejsce bardzo lubiane przez BMW lokalnej drogówki. 

Nie wiem no, mam Ci wymieniać gdzie najczęściej łapie warszawska drogówka czy jak? :)

Edytowane przez Hoolifan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, ely3 napisał:

Z innej beczki

@MarcusCamby O ile pamiętam to jesteś z Wołomina. Tak z ciekawości orientuejsz sie czemu sprawa o pobicie Kwaśniaka jeszcze nie została zakończona? PRzecież to sprawa prosta jak drut wiadomo kto to zlecił. Dlaczego zlecił, Znani sa sprawcy a sprawa jest dziwnie rozwlekana. A to sędzia próbuje złoagodzić paragraf z którego mają być oskarżeni. A to inne kruczki. Niemneij jako miejscowy orientujesz co tam tak naprawdę sie dzieje

W Wołominie się pobudowałem z żoną. Tak to jestem z Warszawy. 

Wołomiński światek jest mi w ogóle obcy, także nie pomogę w rozwiązaniu zagadki. Co najwyżej mogę popytać co bardziej kumatych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Toruniu największe „zagrożenie” to wylotówka DK80 na Bydgoszcz gdzie nie ma zabudowań pomiędzy Stadionem a Castorama lub pas w stronę Lubicza /stary wyjazd na Warszaw/ gdzie oczywiście w lesie na Dzosie Lubickiej susza gdzie jest 2 pasmowa a zabudowania są tylko po drugiej stronie 

Policja stoi jeszcze przy nowym moście gdzie dwupasmowa trasa nadaje się na 100 km/h bo to obwodnica i na Polnej przy hurtowniach. 
w zwykły dzień szkoły centrum czy szpitale i cmentarze nie obstawione. Szkoda czasu 

We Włocławku najlepsze miejsce od lat było koło Anwilu gdzie początek miasta zrobiono w lesie od Torunia i bezA1 to był po prostu punkt poboru opłat. 
 

slawetna stara 1. Oczywiście jedziemy dalej i suszarnia była na idealnych odcinkach bez budynków DK 91 Włocławek las od Łodzi z górki potem Kowal potem  Krosniejewice potem przy najdłuższej linii tramwajowej w Polsce czyli Aleksandria pod Ozorkowem obecność na trzypasmówce w Łodzi Aleja Wlokniarxy i za Łodzią obowiązkowo za CH Ptak przed wjazdem kiedyś na jedyny odcinek autostrady do Katowic. Stały rozkład jazdy jadąc z Torunia na  Katowice kiedyś bo teraz idę A1 wiec tego nie widzę 
autostrady zabrały sporo hot spotów dlatego policja na autostrady kupiła BMW. Dla niepoznaki koledzy lubią podgonić zderzak od tylu. 
jeden zwolni drugi sprowokowany przyspieszy ;) 

 

Nowe czasy nowe wyzwania. 

Żółtych BMW nie widziałem. 

Edytowane przez ignazz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, jack napisał:

a ja uważam, zwłaszcza czytając twoje wpisy, że jakiś urzędnik lepiej zadba o moje bezpieczeństwo niż ty. 

Ja w ogóle o Twoje bezpieczeństwo nie 'zadbam', bo to niemożliwe (najzwyczajniej w świecie). Cieszę się, że czujesz się 'zadbany' 😁 (naiwność wybitna)... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ignazz napisał:

 

nie dla coraz wyższych taryfikatorów bo nie ma takiego uzasadnienia patrząc statystycznie per samochód. 

 

Czy mógłbyś podać ten wzór na optymalną wysokość mandatu, uwzględniający liczbę zabitych na drogach i liczbę samochodów w użytkowaniu, skoro go znasz i to zamyka wszelkie dyskusje w tym okresie czasu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, kcp78 napisał:

Ja w ogóle o Twoje bezpieczeństwo nie 'zadbam', bo to niemożliwe (najzwyczajniej w świecie). Cieszę się, że czujesz się 'zadbany' 😁 (naiwność wybitna)... 

No i właśnie o to chodzi, że nie rozumiesz, że twoje zachowanie wpływa nie tylko na ciebie ale na innych. Stąd potrzebni są tacy którzy od czasu do czasu kopną w dupę takich jak ty, żeby zrozumieli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, fluber napisał:

Czy mógłbyś podać ten wzór na optymalną wysokość mandatu, uwzględniający liczbę zabitych na drogach i liczbę samochodów w użytkowaniu, skoro go znasz i to zamyka wszelkie dyskusje w tym okresie czasu? 

Napisałem swoje poglądy. Co w moim przypadku natak a co na nie. 
jezeli ktoś mówi ze wprowadza wyższe kary bo coś jest za wysoko i rośnie a tak na prawdę spada to mimo naszych wspólnych chęci aby ofiar było zero można stwierdzić ze się kłamie. Gdy dodasz do tego kryzys i braki w kasie to widać ze może to być skok na kasę a nie chęć szczera zrobić nam bezpieczna Polskę. Mimo ze rzucenie takiego hasła nic nie kosztuje. Sfinansowanie tego wyższego taryfikatora już jednak kosztować będzie. Nas a nie tego co tak o nas chce zadbać. 

I chodzi mi przede wszystkim o te nowe mandaty 500-3000

Pytałeś o formule? Nie wierzyć politykom. 
szczegolnie gdy wprowadzają wyższe kary gdy nie ma potrzeby. A tu zrobili wręcz rewolucje kar jakbyśmy się cofnęli do rekordów ofiar i trzeba szybko działać. 

Same zmiany są złe. Ale wprowadzenie multiplikacji wysokości kar przeraża. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, ignazz napisał:

Ok. Dla ciebie ważne jest wrażenie a nie statystyki i bezpieczeństwo. Rozumiem. Dlatego przepisy które robią wrażenie ( konfiskata samochodu za milion najlepiej żółtego) maja twoje bezgraniczne poparcie. Proste. 

Ignazz kiedy ktoś rzuca hasło o fatalnych zachowaniach kierowców Audi na autostradzie

2 godziny temu, ignazz napisał:

Dowód na co? Na moje zdanie co widzę patrząc w Toruniu na pieszych?

Ten sam Ignazz kiedy ruzca hasło ,że 70% pieszytch wchodzi na przejście dla pieszych wpatrzonych w komórkę

Mam ciekawą mentalność

Typu - Kali może mówić ,że inni kradną ale Broń Boże by ktoś mówił ,ze Kali kradnie.Ciekawe ,ze żądasz dowodów na autostradę ale już pieszych to możesz oskarżać wbrew statystykom bo przecież Ty to widisz

 

1 godzinę temu, Cardi napisał:

To jest obława. Jak "obławą" nazywasz to, że cysterna objeżdża główne drogi to nie ma o czym rozmawiać.

A możesz odpowiedzieć na pytanie. Kiedy była ta obława , którą widział Twój kolega?

Poza tym ja mówię o kontroli celnej która pojawia się co jakiś czasach na drodze między Suwałkami a Grajewem w kilku miejscach i wtedy od razu cysterny hulały po bocznych drogach

 

2 godziny temu, ignazz napisał:

Zdawać trzeba sobie sprawę z różnicy gdy upadnie pieszy na zielonym a na czerwonym świetle. Pieszy widząc winę kierowcy a nie znając swoich obrażeń zupełnie słusznie zgłosi wydarzenie. W przypadku odwrotnym jest wysoce prawdopodobne ze pieszy rozchodzi temat ale nie zgłoszone zostanie wydarzenie. Nie pisze o groźnych wypadkach gdy nie ma co zbierać tylko do tysięcy drobnych zdarzeń.

Bo jak wiadomo piesi masowo zgłaszają sytuację w której musieli uskoczyć bo kierowca ich prawie przejecha. I zgłaszają masowo sytuacje kiedy weszli na pasy bo jeden się zatrzymał i wtedy na drugim pasie ktoś śmignął. Masz rację tylko ci biedni kierowcy  nie zgłaszają. A piesi tyko czyhajją by zgłosić policji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, ignazz napisał:

 

Pytałeś o formule? Nie wierzyć politykom. 
szczegolnie gdy wprowadzają wyższe kary gdy nie ma potrzeby.

Dlatego chciałbym określić ten wzór. Jaka liczba oznacza, że jest potrzeba? Ilu zabitych na ile samochodów to jaka wysokość mandatu i teraz przy ilu zwiększamy, przy ilu zmniejszamy. WIdzę, że masz to przeliczone i przemyślane

 

1 godzinę temu, Cardi napisał:

To jest obława. Jak "obławą" nazywasz to, że cysterna objeżdża główne drogi to nie ma o czym rozmawiać.

Co ile przejechanych kilometrów policja Cię łapie do kontroli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, ely3 napisał:

Ignazz kiedy ktoś rzuca hasło o fatalnych zachowaniach kierowców Audi na autostradzie

Ten sam Ignazz kiedy ruzca hasło ,że 70% pieszytch wchodzi na przejście dla pieszych wpatrzonych w komórkę

Mam ciekawą mentalność

Typu - Kali może mówić ,że inni kradną ale Broń Boże by ktoś mówił ,ze Kali kradnie.Ciekawe ,ze żądasz dowodów na autostradę ale już pieszych to możesz oskarżać wbrew statystykom bo przecież Ty to widisz

Podtrzymuje obie części wypowiedzi. Ba. Nawet obie są prawdziwe. Na co patrzy Julek w ocenie systemu kar i co widzę na przejściu dla pieszych mogąc wątpić w twój 1% winnych. 

Nigdzie nie widzę mentalności Kalego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ocena wprowadzonych przepisów jest ważna bo dotyka nas wszystkich. Dyskusja o zachowaniu pieszych już mniej dotyczy naszych budżetów jeżeli ich nie przejedziesz. 

Teraz, fluber napisał:

Przecież to normalne, że Kali widzi mentalność Kalego wszędzie tylko nie u Kalego.

Ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • matek zablokował(a) ten temat
  • Reikai odblokował(a) ten temat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.