Skocz do zawartości
Borys

Polityka w Polsce i na świecie

Rekomendowane odpowiedzi

Przedterminowe wybory i wybranie PO na miejsce PiS-u (tak jakby chciała ta główna opozycja) to jak gaszenie pożaru benzyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, Pepis21 napisał:

Przedterminowe wybory i wybranie PO na miejsce PiS-u (tak jakby chciała ta główna opozycja) to jak gaszenie pożaru benzyną.

Nie wiem czy jest sposób na dość rzetelne symulowanie D'Hondta, ale jeżeli ostatni sondaż daje 39:37 Pis:PO, to samodzielnej większości nie będzie, szczególnie jeżeli twór Hołowni wczłapałby jako 6ty do podziału mandatów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
22 godziny temu, fluber napisał:

quevas napisal ze szanujava sie rodzina zaglosowalaby na trzaskowskiego. moja glosuje na dude. wiec to oznacza ze nie jest szanujaca sie. a to obrazanie

wg mnie, napisałem o tym, że indoktrynacja stosowana wobec ludzi w miarę rozgarniętych, przynosi efekty odwrotne do zamierzonych

a zatem puenta miała charakter sugerowanego komplementu

21 godzin temu, DeltaCenter napisał:

Mogła się lansować, brylować. Wybrała po cichu. Hejterów olewa.

co dowodzi braku elementarnego zmysłu politycznego

21 godzin temu, DeltaCenter napisał:

Nie mam żadnych hejterów.

w Twoim przypadku nie jest to zaskoczeniem, gdyż miarą człowieka jest ilość, zajadłość i ranga jego wrogów

Edytowane przez quevas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, quevas napisał:

w Twoim przypadku nie jest to zaskoczeniem, gdyż miarą człowieka jest ilość, zajadłość i ranga jego wrogów

Czyli Duda i Kaczyńscy to najwięksi Polacy XXI wieku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
21 godzin temu, fluber napisał:

 

Kiedyś Jacek Kaczmarski śpiewał "Mury"

Dziś Taco Hemingway śpiewa

więc czasy rzeczywiście są parszywe

idąc tropem Twoich ujawnień :

czasy Kaczmarskiego były jeszcze bardziej "parszywe" niż dzisiaj

wtedy ukochaną władzę ludową masowo i wulgarnie krytykowano w Jarocinie

 

Edytowane przez quevas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, quevas napisał:

wtedy ukochaną władzę ludową masowo i wulgarnie krytykowano w Jarocinie

Krytykowano zgodnie z cenzorskimi poprawkami -> na tyle na ile władza ludowa pozwoliła :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
9 minut temu, julekstep napisał:

Krytykowano zgodnie z cenzorskimi poprawkami -> na tyle na ile władza ludowa pozwoliła :) 

pozwolę sobie na polemikę :

władza traktowała Jarocin jako wentyl bezpieczeństwa, chodziło o to, by młodzież wyszumiała się na jakimś wyznaczonym terytorium, więc ingerencja była śladowa, poza tym punk rock rozwijał się głównie w tzw. trzecim obiegu, na który nawet komuna była za krótka

 

Edytowane przez quevas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
6 minut temu, quevas napisał:

pozwolę sobie na polemikę :

władza traktowała Jarocin jako wentyl bezpieczeństwa, chodziło o to, by młodzież wyszumiała się na jakimś wyznaczonym terytorium, więc ingerencja była śladowa, poza tym punk rock rozwijał się głównie w tzw. trzecim obiegu, na który nawet komuna była za krótka

tak -> ale mieli szumieć w ściśle określonych ramach

https://muzeumjarocin.pl/index.php?strona=znalezisko

tak -> sporo zespołów to olewało, ale strzelam że ci jawnie atakujący władzę po prostu nie zostaliby dopuszczeni :) 

Edytowane przez julekstep

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 minuty temu, julekstep napisał:

tak -> ale mieli szumieć w ściśle określonych ramach

https://muzeumjarocin.pl/index.php?strona=znalezisko

 

jak stoi w tekście : wstępne instrukcje cenzorskie były ignorowane podczas koncertów

o czym raporty oficjalne milczały i wszyscy byli zadowoleni

Edytowane przez quevas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem tego wiec wklejam jeżeli już było to przepraszam. 
 

 

  • Haha 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, ignazz napisał:

Nie widziałem tego wiec wklejam jeżeli już było to przepraszam. 

Dziwne to NaTemat bo niby popierają Trzaska a jednak o nim dali jeszcze bardziej cringe'owy filmik.

 

🤔

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwny filmik ale chyba możesz wyczuć istotna różnice gdy podmieniono ważne religijne słowo dla Chrześcijanina na imię i nazwisko polityka? 
serio użyjesz słowa „bardziej”

Bardziej to musisz się postarać. Mi bardzo trudno zrozumieć co tam się odjebalo. Jakaś zbiorowa histeria. Gdyby to było na rynku we Wrocławiu to by chodzenie po wodzie nastąpiło. 

A chyba wiesz jaki filmik jest popularniejszy jeżeli chodzi o łączenie polityki i języków obcych. 

Dla mnie funkcja reprezentacyjna zagraniczna wymusza pewne minimum przyzwoitości. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
5 minut temu, ignazz napisał:

Dziwny filmik ale chyba możesz wyczuć istotna różnice gdy podmieniono ważne religijne słowo dla Chrześcijanina na imię i nazwisko polityka? 
serio użyjesz słowa „bardziej”

Bardziej to musisz się postarać. Mi bardzo trudno zrozumieć co tam się odjebalo. Jakaś zbiorowa histeria. Gdyby to było na rynku we Wrocławiu to by chodzenie po wodzie nastąpiło. 

W sensie świętokradztwo bo zmieniono tekst w popowej piosence, którą możemy usłyszeć np w Shreku?

Lol.

(i żeby nie było -> tak to z Dudą to też jest cringe, ogólnie ludzie chodzący na polityczne spędy za free wykraczają poza moje zdolności rozumowania -> jednak w kategorii żenady to ustawka, żeby kandydat mógł powiedzieć parę zdań po francusku bije piosenkę wyborców)

Edytowane przez julekstep

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, julekstep napisał:

W sensie świętokradztwo bo zmieniono tekst w popowej piosence, którą możemy usłyszeć np w Shreku?

Lol.

Dawno nie było twojego lol mema Z Jokiem czy aha. Wiem ze to tez i Shrek co nie zmienia kwestii ze tylko fajansiarze przerabiają hity na kity. A wybór tego słowa nieprzypadkowy 
Dla Ciebie ok i wpada w ucho dla mnie obciach. Abyś znał skale to większy niż jakbym usłyszał na straganie w grudniu „Fluber malusieńki leży wśród stajenki” lub „ Przybieżeli do Betlejem trzej Julkowie”. I tu o symbolikę religijna chodzi mniej choć pogłębia to moja niechęć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, ignazz napisał:

Dawno nie było twojego lol mema Z Jokiem czy aha. Wiem ze to tez i Shrek co nie zmienia kwestii ze tylko fajansiarze przerabiają hity na kity. A wybór tego słowa nieprzypadkowy 
Dla Ciebie ok i wpada w ucho dla mnie obciach. Abyś znał skale to większy niż jakbym usłyszał na straganie w grudniu „Fluber malusieńki leży wśród stajenki” lub „ Przybieżeli do Betlejem trzej Julkowie”. I tu o symbolikę religijna chodzi mniej choć pogłębia to moja niechęć. 

git

miło że -> mimo tego że dwukrotnie dałem znać o tym że imho to cringe to jednak jest to "dla mnie ok i wpada w ucho".

Ciężko prowadzić polemikę z osobą która nie dyskutuje z Tobą tylko ze swoim wyobrażeniem o Tobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, julekstep napisał:

W sensie świętokradztwo bo zmieniono tekst w popowej piosence, którą możemy usłyszeć np w Shreku?

Lol.

(i żeby nie było -> tak to z Dudą to też jest cringe, ogólnie ludzie chodzący na polityczne spędy za free wykraczają poza moje zdolności rozumowania -> jednak w kategorii żenady to ustawka, żeby kandydat mógł powiedzieć parę zdań po francusku bije piosenkę wyborców)

Gość wykazał ze zna języki obce. Duda wręcz przeciwnie. Polska to taki dziwny kraj ze ten z wiedza musi się tłumaczyć przed motłochem. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, ignazz napisał:

Gość wykazał ze zna języki obce. Duda wręcz przeciwnie. Polska to taki dziwny kraj ze ten z wiedza musi się tłumaczyć przed motłochem. 

brawo brawo

BIS!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, julekstep napisał:

git

miło że -> mimo tego że dwukrotnie dałem znać o tym że imho to cringe to jednak jest to "dla mnie ok i wpada w ucho".

Ciężko prowadzić polemikę z osobą która nie dyskutuje z Tobą tylko ze swoim wyobrażeniem o Tobie.

Dopisałeś później. Ok. Ale dalej dziwie się ze gdy porównujesz dwa filmiki ten dziwniejszy i „bardziej” to zwykła wypowiedz polityka niż to co na ryniaczu odjebali ludzie. Oni spontanicznie podmienili, przygotowali to wcześniej czy z kasety poszło? Serio. Zastanawia mnie geneza 

Teraz, julekstep napisał:

brawo brawo

BIS!

No brawo. Oczywiście. Warto się uczyć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, ignazz napisał:

Dopisałeś później. Ok. Ale dalej dziwie się ze gdy porównujesz dwa filmiki ten dziwniejszy i „bardziej” to zwykła wypowiedz polityka niż to co na ryniaczu odjebali ludzie. Oni spontanicznie podmienili, przygotowali to wcześniej czy z kasety poszło? Serio. Zastanawia mnie geneza 

Wcześniej też.

Zdanie 'jeszcze większy cringe' świadczy o tym że wg autora to drugie to też cringe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, julekstep napisał:

Wcześniej też.

Zdanie 'jeszcze większy cringe' świadczy o tym że wg autora to drugie to też cringe.

Dla mnie nie ma porównania. A na tego typu znajomość języka angielskiego nie ma wytłumaczenia. 
 

https://youtu.be/rtlBc7Nx6UY

 

3 minuty temu, julekstep napisał:

Wcześniej też.

Zdanie 'jeszcze większy cringe' świadczy o tym że wg autora to drugie to też cringe.

Julek. Ja wole dyskutować na kogo głosujemy niż bawić się w piaskownicy kto co kiedy. Jedyne co mi przeszkadza to to ze w dyskusji często stosujesz te aha czy memy jako jednozdaniowce. Forum jest do otwartej dyskusji 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.