Skocz do zawartości
tomaszan

Orlando Magic 2019/20 - marsz w górę?

Rekomendowane odpowiedzi

Mecz nie byl w TV z tego co sie orientuje

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

próbowalem ogladac ale stream byl slaby z jakas marna muzyka i brakiem komentarza , widzielm troche pierwszej polowy
 

Fultz byl czescia runu 24-2 gdzie spurs sie meczyli ( isaac bamba iwandu fultz i ross chyba ) podkrecal tempo. Przywalił jednego farfocla za 3...

Mo bamba wygladal jakby chcial wszystkim przypomniec o sobie w tym calym szumie kolo fultza... Isaac gral ladny defense.

ogólnie to preseason nie ma sie co jarac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gały wychodzą na wierzch :).

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak z czystej ciekawości (chodzi o Fultza) obejrzałem skrót meczu z Pistons. Fultza nawet fajnie gral. Może nie tak jak wszyscy w dniu draftu oczekiwali, ale jest szansa, że będzie taką lepszą wersja Roziera. Mam kilka pytań dla osób bardziej zorientowanych.

- Magic nie zastrzegli 1😲 ?

- nikt nie chciał podpisać Rose?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, ptak napisał:

Tak z czystej ciekawości (chodzi o Fultza) obejrzałem skrót meczu z Pistons. Fultza nawet fajnie gral. Może nie tak jak wszyscy w dniu draftu oczekiwali, ale jest szansa, że będzie taką lepszą wersja Roziera. Mam kilka pytań dla osób bardziej zorientowanych.

- Magic nie zastrzegli 1😲 ?

- nikt nie chciał podpisać Rose?

Magic rozstawali się ze wszystkimi swoimi superstarami w niezbyt przyjaznych stosunkach, więc nie zastrzegli do tej pory numeru żadnego zawodnika. Teoretycznie gdyby wznieśli się ponad to, to mielibyśmy już zastrzeżone dwie jedynki :). Ale z obecnie grającym zawodnikiem z numerem 1 może się to w końcu udać.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gordon zaczyna wyglądać jak było to oczekiwane, nauczył się wjeżdżać a dodatkowo już nie powinienn być ofiarą pompowania Vucka, podoba mi się ta zmiana

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezusie Penny to był większy symbol Magic lat 90 niż Szak. Jeden z moich ulubionych graczy.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, polishllama69 napisał:

Gordon zaczyna wyglądać jak było to oczekiwane, nauczył się wjeżdżać a dodatkowo już nie powinienn być ofiarą pompowania Vucka, podoba mi się ta zmiana

Obawiam się, że to tylko dla podbicia jego "ceny", bo nie dawaliby kasy Vuckowi ot tak, żeby mniej grał, a przy Isaacu, Aminu (obaj defensywnie lepiej do Vucka pasują) i kilku młodych swingmanach oraz być może konieczności dania minut Fultzowi, jakoś nie widzę przyszłości w ORL dla Gordona na SF-ie... on powinien grac all round PF/F i kilka ekip mogłoby go chętnie przygarnąć. No chyba, że zacznie grać z ławki z Bambą. Wtedy ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to być San Antonio które ma nadmiar G i biedę SF/PF 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale z tego Fultza chyba już nic nie będzie. Przez te 3 mecze najdłuższy rzut który trafił to był jakiś 16ft. Wygląda to tak jak w zeszłym sezonie (może nieco lepiej, ale to wiele nie zmienia). 

przyzowity zmieniik to w obecnie chyba dla niego optymistyczna opcja, cud się chyba nie zdarzy.

 

Edytowane przez dapunk20
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja liczę, że wskoczy na poziom trochę lepszego Roziera. Jak na 1, wysokie oczekiwania to szału nie ma, ale nie jest aż tak źle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, dannygd napisał:

Obawiam się, że to tylko dla podbicia jego "ceny", bo nie dawaliby kasy Vuckowi ot tak, żeby mniej grał, a przy Isaacu, Aminu (obaj defensywnie lepiej do Vucka pasują) i kilku młodych swingmanach oraz być może konieczności dania minut Fultzowi, jakoś nie widzę przyszłości w ORL dla Gordona na SF-ie... on powinien grac all round PF/F i kilka ekip mogłoby go chętnie przygarnąć. No chyba, że zacznie grać z ławki z Bambą. Wtedy ok.

Zanim zacznie brakowac minut na sf dla gordona to predzej nie zobacza ich aminu, czy fultz... Aminu mial wzmocnic lawke ktora w zeszlym roku byla slaba i w razie kontuzji bedzie dostwal wiecej minut... Fultz pomimo calego tego jarania sie nim po kilku meczach przedsezonowych to najpierw niech udowodni ze bedzie zdrowy i produktywny caly sezon... Gordon wyglada niezle kolo isaaca wiec poki co sie nie ma co martwic. Bamba fajnie w ataku poki co ale dla mnke to on dalej ma sporo pracy przed soba zanim zagrozi vucevicowi... Gdyby nie dali hajsu nikoli odszedlby za nic tak to moga go przetrzymac 2 lata dac 2 sezony tej ekipie na to zeby pokazala na co ich ja stac i po dwoch latach moga spokojnie go wymieniac bamba bedzie wchodzil w swoj 4 sezon, vucevic dlaej bedzie w okolicach 30 i jego kontrakt bedzie mniejszy z 2 latami do dogrania... Bardzo sie zdziwie jak bedzie tu przez 4 lata.

Fultz z daleka wyglada marnie. Oceniac go bedzie mozna za kilka miechow jak juz pogra wiecej przeciw zawodnikom nba a nie gosciom z glebokich rezerw... 

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja oceniam Fultza jako upgrade dla Magic, nawet jeżeli rzucać nie będzie k**** oni grali MCW, Jerianem Grantem i Briscoe rok temu robiąc mocny bilans (też należę do tych, co twierdzą, że tam powinien trafić NAW a nie Okeke).

21 godzin temu, dannygd napisał:

Obawiam się, że to tylko dla podbicia jego "ceny", bo nie dawaliby kasy Vuckowi ot tak, żeby mniej grał, a przy Isaacu, Aminu (obaj defensywnie lepiej do Vucka pasują) i kilku młodych swingmanach oraz być może konieczności dania minut Fultzowi, jakoś nie widzę przyszłości w ORL dla Gordona na SF-ie... on powinien grac all round PF/F i kilka ekip mogłoby go chętnie przygarnąć. No chyba, że zacznie grać z ławki z Bambą. Wtedy ok.

przecież ten Aminu to przyszedł tam grać jako wing 24' z ławki, żeby nie musieli grać jakimś Jarrellem Martinem czy innym Iwundu a Gordon z Rossem i tak prowadzili 2nd unit. Bardzo w tym czasie rozwinął swój playmaking, ale był problem z kreowaniem sobie wjazdów a teraz przy Babie stało się to koniecznoscią. Co do użyteczności Gordona to też się nie zgodzę, bo daje temu zespołowi sporo man D i potrafi jednocześnie kryć wiele pozycji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że na pojawiły się już nowe pomiary poszczególnych zawodników: https://stats.nba.com/team/1610612753/

Tu jeszcze te stare: https://www.espn.com/nba/team/roster/_/name/orl/orlando-magic

Większości ubył cal, a Isaacowi przybył.  Ma teraz 6-11, więc gdyby włożył buty, to byłby 7-footer jak nic (wg starej nomenklatury). Czyli plotki o tym, że od czasu draftu jeszcze sporo urósł były prawdą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, a Young miał iść do Orlando...

Nie wiem, jak Was, ale mnie martwi brak jakichkolwiek postępów Gordona. Wiem, że to dopiero dwa pierwsze mecze, ale nie pokazuje nic, co mogłoby wskazywać, że będzie liderem. No i jak zaczęło się poważne granie, to i nie ma za bardzo Isaac'a, a Bamby to już niemal w ogóle.

Pozytyw to Fultz. Pokazuje przebłyski, a to już sporo.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie słabo atak funkcjonuje (ściślej mówiąc słabo jak na tą drużynę). Jakoś mało ruchu piłki widzę i mam wrażenie dziwne wrażenie, że każdy próbuje grać pod siebie, forsując czasem bezsensowne rzuty i akcje. Czyli znowu dzieje się coś czego w końcówce zeszłego sezonu, wreszcie po wielu latach, nie było.

Podoba mi się, że Clifford próbował już grania z Isaaciem na C i Gordonem na PF.

Co do Bamby to jest to trochę problematyczna sytuacja. Na dzień dzisiejszy gdyby Birch grał zamiast niego, to drużyna miałaby z tego większą korzyść. Z drugiej strony to jest inwestycja na przyszłość i jednak powinien zbierać doświadczenie. Z trzeciej strony jeśli już teraz próbujemy Isaaca jako C, to Bamba jest na sprzedaż...

Fultz w ostatnim meczu 2 razy za 3, 2 razy mid-range i 2 wolne. Może coś z tego będzie w przyszłości. Na razie na pewno podoba mi się to jak kreuje akcje. Ten brak jumpshota przesłania wszystkim jego pozytywne cechy, ale na pewno warto pamiętać o jego inteligencji boiskowej, niezłej obronie (trochę się zgubił parę razy na Youngu, ale koniec końców ten wtedy pudłował i w sumie to niewiele zdobył punktów na Fultzu), wjazdach pod kosz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.10.2019 o 08:47, polishllama69 napisał:

Fultz startuje dzis z Denver. Jeszcze niech Gordona posadzi zeby wzmocnic lawke a do s5 dalbym Iwundu. Iwundu dobrze momentami wygladal w poprzednim sezonie. Szybki, poprawil rzut, dobry do kontr. Po sciagnieciu Aminu poki co bardzo malo gra. Nie czaje troche tego. Aminu 40% z gry w poprzednim sezonie pare zbiorek, po co wogole ten transfer byl?majac jeszcze w obwodzie Okeke czy Bambe a o Isaacu i Gordonie nie wspominajac

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, bogans2 napisał:

 

 

 

 

szybko nastąpiła pełna skruchy refleksja ;) co do gordona to jako 6th man iałby wieksze powodzenie, ale chyba nie to ego, iwundu prądem skoro nie umie się dostosować

ale skoro musisz sobie łechtac ego to rób to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy sobie szczerze i krótko: nic z tego sensownego nie będzie. Może walka o PO i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gordon zszedl po 5 min gry w pierwszej kwarcie. O tym tez myslalem. To dobry ruch. Clifford musi obczaic rotacje bo lawka nie gra za dobrze i trzeba ja jakos wzmocnic. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...