Skocz do zawartości
Roger

[FBX] FBX#1 - Sezon 2019/20

Rekomendowane odpowiedzi

Pick Magic 2020 powinien być u mnie @Roger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Picki 2020 na I stronie na razie są wpisane tylko te które zmieniły właściciela.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ok. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To będzie dość ciekawy spektakl jak Antek i piotreksuper beda schodzic z salary.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, PeWee napisał:

To będzie dość ciekawy spektakl jak Antek i piotreksuper beda schodzic z salary.

Antek raczej bedzie mial nudny spektakl - sprzeda za paczke czipsow [lub wywali] 2-3 starszych w tym MGasola i po temacie.
Dopiero piotreksuper faktycznie bedzie musial pociulac tych wymian rzedu -10 w salary... ale jedna z nich wlasnie zrobil, wiec to nie jest jakis duzy problem. ot bedzie musial przesondowac lige co pare tygodni.

Edytowane przez wiLQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, wiLQ napisał:

Dopiero piotreksuper faktycznie bedzie musial pociulac tych wymian rzedu -10 w salary... ale jedna z nich wlasnie zrobil, wiec to nie jest jakis duzy problem. ot bedzie musial przesondowac lige co pare tygodni.

u mnie też będzie nudno, pewnie wywale 2-3 graczy na Fa i po sprawie. Niestety brak popytu na średniaków ligowych. Na ten moment mało kto jest już w stanie przyjąć troche salary, więc rynek Fa będzie wypchany solidnymi średniakami +30.

Ciekawie to będzie wyglądać sprzedaż Klaya, Duranta, Nurkicia i może Oladipo?....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, piotreksuper napisał:

u mnie też będzie nudno, pewnie wywale 2-3 graczy na Fa i po sprawie.

Na 1 rzut oka IMO masz trudniejsza decyzje kogo wywalac/upychac bo u antka jest pewna 3-4 do wylotu, a u Ciebie musi trafic na minimum 2 gosci przed 30stka. 

2 godziny temu, piotreksuper napisał:

Niestety brak popytu na średniaków ligowych. Na ten moment mało kto jest już w stanie przyjąć troche salary,

Wg mnie ten pierwszy czynnik jest duzo wazniejszy niz drugi. Zasady wyraznie sugeruja przeplyw fp z druzyn powyzej limitu do tych ponizej, ale gdy 5 jest z zapasem 20+ i tego nie wykorzystaja to sila rzeczy bedzie wiecej wywalen solidniakow.

2 godziny temu, piotreksuper napisał:

Ciekawie to będzie wyglądać sprzedaż Klaya, Duranta, Nurkicia i może Oladipo?....

Skoro obi ma 2 z nich to juz jest w polowie drogi ;->

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest tu jakiś oficjalny lub ukryty fan talentu Josha Harta, to zapraszam. Pewnie go dam na FA, a może Jendras po starej znajomości zechce go przytulić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To McGee jednak w cenie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, Krzemo napisał:

To McGee jednak w cenie. 

podobno Gortat już się pakuje 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak coś to liga jest już założona.

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Regis, masz zapchana skrzynke, wiec nie dostales przypomnienia o organizacji lig Roto...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Durant, Fox i Tyler Johnson do shavlika

Vuc, Gordon i Hayward do mnie

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Big time

Jakbym mail robic top10 roto na 3 najblizsze lata

Giannis,Towns, Davis,Jokic Doncic, Simmons, Fox, Zion, Harden, Embiid, Ayton , Mitchell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, ai3 napisał:

Big time

Jakbym mail robic top10 roto na 3 najblizsze lata

Giannis,Towns, Davis,Jokic Doncic, Simmons, Fox, Zion, Harden, Embiid, Ayton , Mitchell

Top12 😉

PS> Mam dwóch z nich. Nice 😊

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wy pamietacie ze 1 wrzesnia deadline 460 fp ? 

ja tu widze zbyt duzo nierozwiazanych sytuacji 

i nie widze zadnego stand outa - jedyny straight outta compton to Pewee 

piotrek super jakby mial nieograniczony fp to fajnie by wygladal 

antek tez 

ale niestety mamy zasady 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, ai3 napisał:

wy pamietacie ze 1 wrzesnia deadline 460 fp ? 

 

A nie 48h po drafcie?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...