Skocz do zawartości

Los Angeles Lakers 2018/19

january

Rekomendowane odpowiedzi

Spurs Open To Trading Kawhi Leonard To Lakers

Ciekawe, jak to się rozwinie.Ogólnie, to kibice mogą sobie chcieć podziwiać Ingramów i Ballów i czekać aż może coś z nich wyraźnie, ale od Magica przekaz jest jasny- chcemy gwiazd.

Sytuacja może wymagać od Lakers rzucenia poważnej oferty Spurs, pomimo tego że pewnie nikt nic ciekawego nie daje, bo Leonard ponoć zapowiedział że nie przedłuży z nikim oprócz Lakers.Jeżeli Lakers będą czekać, to pewnie podczas TD mogą wyrwać KL za mniejsza cenę, ale mogą przez to spieprzyć to lato, jeśli George ich oleje, a Lebron nie przyjdzie do samego Ingrama i Balla, bez drugiej gwiazdy.

ladny rollercoaster

wieczorem info o tym, ze bron nie przyjdzie do lakers bez 2 gwiazdy

w nocy info, ze lakers wznowili rozmowy ze spurs i sa calkiem produktywne

spurs chca od celtics irvinga, od lakers ingrama

celtics bankowo nie pozbeda sie kyriego, natomiast po ostatnich doniesieniach, widac, ze albo lakers ida all in i poswieca wiele, by pozyskac KL albo zostaja z niczym i bazuja na swojej mlodziezy.

jestem w szoku, ze spurs powrocili do rozmow, wiec albo chca podbic wartosc kawhaia albo faktycznie nie bylo sygnbalow od innych druzyn i doszli do wniosku, ze lakers moga zaoferowac cos fajnego. niewykluczone, ze za KL oddaliby ingrama, ktorego chca spurs, randle'a(s'n't) jakis pick, ktory probuja pozyskac oraz... denga, ktory moglby powedrowac do hawks. duzo klockow do ulozenia ale jesli na horyzoncie pojawia sie trio KL-bron-PG to mozna poswiecic duzo.

podobno lakers maja do piatku czas, by pozyskac kawhaia, zeby bron podjal decyzje...

Doniesienia o chęci gry w LA i tylko w LA sprawiły, że Kawhai obniżył swoją wartość dla innych bardzo znacząco. Wiadomo, że poświęcić trzeba w tym transferze dużo, a od początku praktycznie wiadomo, że za rok on i tak zmyka do Los Angeles. To się nie opyla.

Podobno plan spurs jest taki.

Leonard do lakers

Mills do celts

Ball do celts

Spurs Ingram Kyrie oraz kuzma albo Pick

Pisze podobno bo Magic zaproponował Balla spurs w pakiecie którego spurs nie chcą i stad poszukiwania trzeciego zespołu.

Ingram Kuzma był na stole ale spurs patrząc na lbj chcą wykorzystać moment i brać więcej.

Spurs chyba chcą za dużo jeśli to prawda co pisze Ignazz. Celtics przecież nie oddadzą Irvinga za Balla i Millsa.

Ja powiem szczerze, że jeśli Lakers oddadzą cała młodzież za Leonarda to nie będę zadowolony

Chyba, że Irving rzeczywiście uparł się na grę w Knicks, jak mówią plotki.

Oczywiście ze spurs chcą dużo bo lbj wymusza pośpiech lakers a nie spurs.

Dodatkowo ostatnio pojawił się pomysł aby rok grać Leonardem i spróbować go przekonać aby został.

Jednym z elementów istotnych jest wypowiedz leonarda ze nie pasuje mu styl paparazzi gdy będzie blisko lbjs

Na moje oko to Spurs od Bostonu czy 76ers cgcielu dużo za dużo i wątpię by to dostali. Tak skoro rozważają oferty od LAC to i od LAL powinni. Tym bardziej że Magic&Rob mogą bez mrugnięcia okiem poświęcić Ingrama za Leonarda. Ten Deng uwiera ale może trójstronny deal i ktoś za 2 przyszłe picki z pierwszej rundy go przyjmie. Jeżeli Magicowi udałoby się wyrwać Leonarda to o Jamesa lub/i George byłoby o wiele łatwiej.

Chyba, że Irving rzeczywiście uparł się na grę w Knicks, jak mówią plotki.

Plotki też mówią, że Leonard uparł się na grę w Lakers, ale Spurs nie oddają go za samego Balla.

W sytuacji gdzie Kawhi niby chcę grać tylko w Lakers to oddawanie wszystkich młodych jest kompletnie bez sensu. Bałem się właśnie tego, że ze względu na Lebrona Lakers oddadzą cała swoją młodzież.. Chyba Jendras mnie wtedy uspokajał, a zapowiada się na to, że jeśli Lebron podpisze z LAL to nawet jeśli nie za Leonarda to ta młodzież poleci za kogoś innego.

Marc Stein

@TheSteinLine

·

37 min

Kuzma, Ingram, Hart and two-first round picks for Kawhi … WHO SAYS NO?

Don't know if this has been posted from "Pounding the Rock" yet:

Report: The Spurs’ leverage has increased because the Lakers need to deal for Kawhi Leonard soon

The Spurs may be in the driver’s seat now that time is running out for L.A.’s chances to pair LeBron James with Kawhi Leonard.

By Jeph Duarte and J.R. Wilco Jun 27, 2018, 2:22pm CDT

LeBron James has a decision to make, and he has until Friday to make it. First of all, if he opts out of his current contract with the Cleveland Cavaliers he must do so tomorrow. In the event that James does opt out and engage in free agency, the Los Angeles Lakers have cleared enough cap space to make a push for him.

According to an ESPN story today from Woj, Windy, and Ramona, they have sources that indicate that James is:

hesitant to be the first superstar to decide on the Los Angeles Lakers in free agency, pressure is mounting for the Lakers front office to execute a trade with the San Antonio Spurs to acquire disgruntled All-NBA forward Kawhi Leonard

At the same time Magic Johnson, President of Basketball Operations for the Lakers, has attempted to lure Kawhi Leonard from San Antonio. It is widely believed Leonard wants to play for the Lakers and that having him join will encourage LeBron to head out to Hollywood.

As reported by ESPN, the pressure is on the Lakers to make a deal for Leonard before James makes a decision.

With that in mind, if the Spurs decide to deal Kawhi, their leverage seems to be as high as it’s been since Leonard’s group reportedly let his trade request leak. According to Ramona Shelburne, when the Lakers did reach out, the Spurs “shut the door.” Without Kawhi or Paul George (who last summer pledged allegiance to the Lakers and is now waffling with regard to leaving Oklahoma City), James may be less likely to move.

Which has many deducing that James wants to play with Kawhi — or at least whichever superstar(s) are interested in joining him on the Lakers.

Meanwhile, R. C. Buford has expressed publicly that the Spurs intend to maintain Leonard. This would imply PATFO is working to mend fences and perhaps offer Leonard the super max once they’re able to. But if Kawhi is adamant about leaving San Antonio, then the:

. . . price for Leonard would be substantial. The Lakers could have to surrender a combination of former first-round picks -- from Ingram, Kyle Kuzma and Josh Hart -- and future first-round picks and perhaps restricted free agent Julius Randle in a sign-and-trade agreement.

Not the best deal in the world, but not bad for the position the team found itself in 12 days ago.

https://www.poundingtherock.com/2018...ba-free-agency

I jeszcze to

Ingram second year stats: 16.1ppg, 5.3reb, 3.9ast. 47% and 39% from 3.

Leonard second year stats: 11.9ppg, 6.0reb, 1.6ast, 49% and 37% from 3.

Marc Stein

@TheSteinLine

·

37 min

Kuzma, Ingram, Hart and two-first round picks for Kawhi … WHO SAYS NO?

Don't know if this has been posted from "Pounding the Rock" yet:

Report: The Spurs’ leverage has increased because the Lakers need to deal for Kawhi Leonard soon

The Spurs may be in the driver’s seat now that time is running out for L.A.’s chances to pair LeBron James with Kawhi Leonard.

By Jeph Duarte and J.R. Wilco Jun 27, 2018, 2:22pm CDT

LeBron James has a decision to make, and he has until Friday to make it. First of all, if he opts out of his current contract with the Cleveland Cavaliers he must do so tomorrow. In the event that James does opt out and engage in free agency, the Los Angeles Lakers have cleared enough cap space to make a push for him.

According to an ESPN story today from Woj, Windy, and Ramona, they have sources that indicate that James is:

hesitant to be the first superstar to decide on the Los Angeles Lakers in free agency, pressure is mounting for the Lakers front office to execute a trade with the San Antonio Spurs to acquire disgruntled All-NBA forward Kawhi Leonard

At the same time Magic Johnson, President of Basketball Operations for the Lakers, has attempted to lure Kawhi Leonard from San Antonio. It is widely believed Leonard wants to play for the Lakers and that having him join will encourage LeBron to head out to Hollywood.

As reported by ESPN, the pressure is on the Lakers to make a deal for Leonard before James makes a decision.

With that in mind, if the Spurs decide to deal Kawhi, their leverage seems to be as high as it’s been since Leonard’s group reportedly let his trade request leak. According to Ramona Shelburne, when the Lakers did reach out, the Spurs “shut the door.” Without Kawhi or Paul George (who last summer pledged allegiance to the Lakers and is now waffling with regard to leaving Oklahoma City), James may be less likely to move.

Which has many deducing that James wants to play with Kawhi — or at least whichever superstar(s) are interested in joining him on the Lakers.

Meanwhile, R. C. Buford has expressed publicly that the Spurs intend to maintain Leonard. This would imply PATFO is working to mend fences and perhaps offer Leonard the super max once they’re able to. But if Kawhi is adamant about leaving San Antonio, then the:

. . . price for Leonard would be substantial. The Lakers could have to surrender a combination of former first-round picks -- from Ingram, Kyle Kuzma and Josh Hart -- and future first-round picks and perhaps restricted free agent Julius Randle in a sign-and-trade agreement.

Not the best deal in the world, but not bad for the position the team found itself in 12 days ago.

https://www.poundingtherock.com/2018...ba-free-agency

I jeszcze to

Ingram second year stats: 16.1ppg, 5.3reb, 3.9ast. 47% and 39% from 3.

Leonard second year stats: 11.9ppg, 6.0reb, 1.6ast, 49% and 37% from 3.

Wszyscy mówią NIE!

Nie oddałbym Igrama, ani Balla za ostatni rok kontraktu KL. KL to świetny zawodnik, przed kontuzją miałem go wyżej niż Duranta i dużo chętniej widziałbym go w zespole zamiast LBJ, ale nie kosztem młodzieży patrząc na kontuzje, porównanie kontraktów - zarówno wyskości jak i długości.  

z jednej strony Lakers sa pod ścianą, bo muszą dealowac po Leonarda teraz.Z drugiej strony, Spurs moga handlować tylko z Lakers, no bo nikt inny nie da nic ciekawego za rok Leonarda.Spurs musza przyklepac wymiane przed campem.Fajny hazard z obu stron.

Ja chce tylko zeby zostalo dwoch z trojki Ingram Kuzma Hart.Kogos poświęcić trzeba, tak jak Balla przy Lebronie I Leonardzie mi nie szkoda, tak Kuzma czy Hart juz świetnie pasuja...Do tego Ingram ktory bedzie zajebisty.

Troche martwi ten Kawhi.Czego gosc wlasciwie chce?opuszcza zespol, chce do Lakers, ale przeszkadzają mu paparazzi w LA, lol.

Edytowane przez Reikai

Troche martwi ten Kawhi.Czego gosc wlasciwie chce?opuszcza zespol, chce do Lakers, ale przeszkadzają mu paparazzi w LA, lol.

Pytanie czy z jego zdrowiem psychicznym wszystko jest ok :panda:

Ja chcę tylko, żeby został Ingram. Wiadomo takiego Harta czy Kuzme też lubię, w szczególności Harta, ale to nie ten kaliber gracza.

Jak będą wyglądały szansę na przedłużenie Randla jeśli dojdzie do wymiany ze Spurs, a Deng nigdzie się nie ruszy?

Wtedy LAL mają miejsce na jednego maxa i mogą przedłużyć Randle'a.

Chyba ze Randle dostanie jakiś gruby kontrakt a oni zostawia umowę Denga taką jaka jest

na szczęście rynek dla Randla jest dla niego fatalny.Bo realnie, kto może mu rzucić dużą kasę jezeli Mavs ( a wszystko na to wskazuje) skupia się na DAJ?

Bulls odpadaja przez draft.

Atlanta?

• matek zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.