Skocz do zawartości

Dobre buty do 270zł


quba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak jak w temacie, poszukuję dobrych butów do kosza w cenie do 270zł. Jestem raczej zielony w temacie i są to moje pierwsze buty do kosza, stąd zwracam się do was po pomoc.

Zależy mi przede wszystkim na dobrej przyczepności do podłoża oraz wytrzymałości, jako iż gram od 2 do 5 razy w tygodniu, często na zewnątrz. Ponadto wolałbym raczej midy lub ewentualnie niskie, niż wysokie.

Czytając fora, przeglądając recenzje i sklepy, moją uwagę przykuły Nike Kyrie 3. Co o nich sądzicie i czy znajdę w tym zakresie cenowym coś lepszego (lepiej spełniającego moje wymagania) bądź ewentualnie równie odpowiedniego w mniejszej kwocie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja osobiscie w lowach na parkiet nigdy bym nie wyszedł wiec nic takiego nie polecę.

W tym sezonie juz jest kilka ofiar mody na niskie buty wśród zawodników NBA ;-(

Schroder jest tego doskonałym przykładem, a należy pamiętać, że oni mają mocno otejpowane stawy!

Witam, tak jak w temacie, poszukuję dobrych butów do kosza w cenie do 270zł. Jestem raczej zielony w temacie i są to moje pierwsze buty do kosza, stąd zwracam się do was po pomoc.

Zależy mi przede wszystkim na dobrej przyczepności do podłoża oraz wytrzymałości, jako iż gram od 2 do 5 razy w tygodniu, często na zewnątrz. Ponadto wolałbym raczej midy lub ewentualnie niskie, niż wysokie.

Czytając fora, przeglądając recenzje i sklepy, moją uwagę przykuły Nike Kyrie 3. Co o nich sądzicie i czy znajdę w tym zakresie cenowym coś lepszego (lepiej spełniającego moje wymagania) bądź ewentualnie równie odpowiedniego w mniejszej kwocie? 

 

Pytasz o buty do 270 zł, a potem wskazujesz  Nike Kyrie 3???

Przy okazji, dużo osób nażeka na słabą wytrzymałość "bierznika" w całej serii Kyrie, bo są mega przyczepne na sali, ale się szybko zużywają, a jeśli grasz na zewnątrz no to tym bardziej ;-(