Skocz do zawartości
Tomek9248

beGM - Pytania do Radnych (i nie tylko radnych)

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Braveheart22 napisał:

Był inny temat z two-way RFA, ale dosyć dawno. Imo sporo za wcześnie na takie decyzje i ja np. się z Wade'a wycofałem podczas FA. 

Btw, zerknij w arkusz, bo u mnie nie wszystko w porządku ;)

Już poprawiłem. nie ten wiersz :)

Przecież jest jasno napisane, że zmienione jest z 2 tury na 3. Co ty @january próbujesz wyszukać xd

A nie cofam swoje słowa

To w takim razie drodzy ludzie płaćcie i płaczcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, ozzy110 napisał:

Przecież jest jasno napisane, że zmienione jest z 2 tury na 3. Co ty @january próbujesz wyszukać xd

Tak imo ten post wygląda (i nawet sprawdzając w regulaminie tak to wygląda):

(1) Dodatkowy punkt regulaminu:

4.1.1.

Oferty quallyfying offer można wycofywać do zakończenia drugiej tury. Każdy zawodnik, któremu taka oferta zostanie przedstawiona, a nie doczeka się oferty w żadnej z tur FA klub podpisuje go na roczny kontrakt o wartości QO

(2) Obecny regulamin odnośnie 5 punktu - Free Agency:

POWYŻSZA PROCEDURA MA ZASTOSOWANIE TYLKO DO PIERWSZEJ I DRUGIEJ TURY

Nowa zasada:

POWYŻSZA PROCEDURA MA ZASTOSOWANIE DLA TUR OD PIERWSZEJ DO TRZECIEJ

(3) Adnotacja do poprawki regulaminu z 24 stycznia:

Zawodnik, który został sprowadzony w drugiej rundzie draftu, a następnie wraca po stash do klubu zaczyna od pierwszego progu kontraktowego minimum salary CBA, nie licząc przypadku gdy stash jest przedłużony dłużej niż rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, january napisał:

Tak imo ten post wygląda (i nawet sprawdzając w regulaminie tak to wygląda):

(1) Dodatkowy punkt regulaminu:

4.1.1.

Oferty quallyfying offer można wycofywać do zakończenia drugiej tury. Każdy zawodnik, któremu taka oferta zostanie przedstawiona, a nie doczeka się oferty w żadnej z tur FA klub podpisuje go na roczny kontrakt o wartości QO

(2) Obecny regulamin odnośnie 5 punktu - Free Agency:

POWYŻSZA PROCEDURA MA ZASTOSOWANIE TYLKO DO PIERWSZEJ I DRUGIEJ TURY

Nowa zasada:

POWYŻSZA PROCEDURA MA ZASTOSOWANIE DLA TUR OD PIERWSZEJ DO TRZECIEJ

(3) Adnotacja do poprawki regulaminu z 24 stycznia:

Zawodnik, który został sprowadzony w drugiej rundzie draftu, a następnie wraca po stash do klubu zaczyna od pierwszego progu kontraktowego minimum salary CBA, nie licząc przypadku gdy stash jest przedłużony dłużej niż rok.

Tak tak. Chwilę po napisaniu przeczytałem jeszcze raz, więc zwracam honor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, ozzy110 napisał:

ale nie masz tu two-wayi

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, MarcusCamby napisał:

Kolejny po Karpiu co lepiej wie od mnie co poeta miał na myśli

Ja to nie karpik, ja wiem lepiej od Ciebie co miałeś na myśli :D :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, january napisał:

Ja to nie karpik, ja wiem lepiej od Ciebie co miałeś na myśli :D :D 

Trolololo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie @człowiek...morza na farcie, bo jeszcze nie zaczęła się (brak posta otwierającego) 3 tura FA przez naszą dyskusję, więc mu się uwaliło z zrzutką tych leszczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, january napisał:

Ogólnie @człowiek...morza na farcie, bo jeszcze nie zaczęła się (brak posta otwierającego) 3 tura FA przez naszą dyskusję, więc mu się uwaliło z zrzutką tych leszczy.

Łeee zepsułeś zabawę, bo już chciałem go uwalić

:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

xd

7 minut temu, ozzy110 napisał:

Łeee zepsułeś zabawę, bo już chciałem go uwalić

:(

zamiast pomagac, lepiej uwalac

ehhhh Polska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, człowiek...morza napisał:

xd

zamiast pomagac, lepiej uwalac

ehhhh Polska

Nudno przynajmniej nie jest. Jak już ludzi uwalać to żeby nudno nie było :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zrzuceniu Adamsa mogę wykorzystać teraz pełne MLE i BiAnnual prawda? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, Principe napisał:

Po zrzuceniu Adamsa mogę wykorzystać teraz pełne MLE i BiAnnual prawda? 

Prawda

Do końca dzisiejszego dnia zaktualizuje Moratorium

Żeby nie było nieścisłości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze ja - po zrzuceniu cap holdów wszystkich zostanie mi nadal to full MLE?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, cvbe napisał:

To jeszcze ja - po zrzuceniu cap holdów wszystkich zostanie mi nadal to full MLE?

Żebym ja Radnemu odpowiadał...

Jak zejdziesz poniżej ( na okrągło ) w payrollu + cap holdy ( ale piszesz, że zrzucasz ) 103M to tracisz full MLE i prawo do BaE i wpadasz w room MLE. 

Nie ma drogi wstecz, czyli z room MLE nie wskoczysz z powrotem na full MLE i BaE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, cvbe napisał:

To jeszcze ja - po zrzuceniu cap holdów wszystkich zostanie mi nadal to full MLE?

Zostały ci 3 minima na cap holdach, więc na easymasz full mle

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli oficjalne stanowisko jest takie, ze Jerrell Brantley i Dakota Matthias biora te QO i podpisuja u mnie, chyba ze ktos inny sie na nich skusi podczas FA?

I drugi pytanie czy moge juz ktoregos zwolnic. Jestem swiadomy, ze odprawe bede musial zaplacic ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, tangiers napisał:

Czyli oficjalne stanowisko jest takie, ze Jerrell Brantley i Dakota Matthias biora te QO i podpisuja u mnie, chyba ze ktos inny sie na nich skusi podczas FA?

I drugi pytanie czy moge juz ktoregos zwolnic. Jestem swiadomy, ze odprawe bede musial zaplacic ;]

Radnym nie jestem bo przez rurę od kibla podsłuchałem, że mnie tam nie chco ale tak:

Ad. 1: Jak tych dwóch nie zrzucisz do końca 3 tury to mają gwarantowane QO, co NIE OZNACZA, że ktoś w IV i V turze nie może im czegoś jeszcze rzucić. Do końca III tury masz czas na zrzucenie ich. A no i pamiętaj, że jak nikt się nie skusi, podejmą QO to do końca sezonu mają NTC.

Ad. 2: Si Senior. Patrz Ignazz i DAJ. Nawet mu koszulki Spurs z numerem nie wysłał. Kultura organizacji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Eld napisał:

Ad. 2: Si Senior. Patrz Ignazz i DAJ

Nie może.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, january napisał:

Nie może.

To dlaczemu Ignazz mógł? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie może zwolnić póki nie podpiszą umowy a stanie się to dopiero na koniec FA chyba, że rzeczywiście dostaną oferty

Teraz, Eld napisał:

To dlaczemu Ignazz mógł? 

A to temu, że DAJ był na umowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.