Skocz do zawartości
Tomek9248

beGM - Pytania do Radnych (i nie tylko radnych)

Rekomendowane odpowiedzi

21 godzin temu, kuba2419 napisał:

Nowy przepis chyba nie będzie obowiązywał od tej tury? Bo to trochę słabe zmieniać coś w zasadach co do kasy podczas zbierania ofert.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, kuba2419 napisał:

 

Rok temu już obowiązywał, teraz został spisany 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, MarcusCamby napisał:

Rok temu już obowiązywał, teraz został spisany 

Niby skąd nowy GM ma to wiedzieć? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zespół kontrolowany przez radę podbija maksymalnie pensje Walla👏👏👏👏👏 i jeszcze na chwilę przed końcem składania ofert wjeżdża z nowym przepisem...🙃👌

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ozzy110 @Szulim @fluber

Czy jak wygram Walla ofertą 10/2, to będzie on liczony, tyle ile wynosi oferta Magic czyli 12/2?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Pablo81 napisał:

@ozzy110 @Szulim @fluber

Czy jak wygram Walla ofertą 10/2, to będzie on liczony, tyle ile wynosi oferta Magic czyli 12/2?

Dla Ciebie? Nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Pablo81 napisał:

@ozzy110 @Szulim @fluber

Czy jak wygram Walla ofertą 10/2, to będzie on liczony, tyle ile wynosi oferta Magic czyli 12/2?

Ta oferta Magic nie dojdzie do skutku.

21 minut temu, kuba2419 napisał:

Zespół kontrolowany przez radę podbija maksymalnie pensje Walla👏👏👏👏👏 i jeszcze na chwilę przed końcem składania ofert wjeżdża z nowym przepisem...🙃👌

Jw, nie będzie oferty Magic dla Walla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktos podpowie jakie mam teraz opcje po ofertach bo chyba zle zrozumialem regulamin😅

Czy moge w reofertach podpisac swoich RFA?

Ilu moge teraz zaoferowac kontrakt? (Nie liczac RFA)

Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rado, 

 

Proszę o potwierdzenie co z tym Dortem, czy Cole może być dopisany, czy jak to wygląda bo @Szulim twierdzi że jest ok, za to @ozzy110 nie.

Dogadajcie się ze sobą :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, bogans2 napisał:

Ilu moge teraz zaoferowac kontrakt? (Nie liczac RFA)

2 graczom, którzy otrzymali ofertę 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Reikai napisał:

Rado, 

 

Proszę o potwierdzenie co z tym Dortem, czy Cole może być dopisany, czy jak to wygląda bo @Szulim twierdzi że jest ok, za to @ozzy110 nie.

Dogadajcie się ze sobą :D

Samo snt - nie posiada Cole - nie ma wpływu na samą ofertę 3 tury

całość transferu - posiada i dopisałem go osobno, żeby każdy widział

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Czy mozna tylko czesc z tax MLE zaoferowac? Czy ta ewentualna czesc tez musi byc na 3 lata i 5% raise?

Moze bym rozlozyl na dwoch graczy😊

Edytowane przez bogans2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, bogans2 napisał:

Czy mozna tylko czesc z tax MLE zaoferowac? Czy ta ewentualna czesc tez musi byc na 3 lata i 5% raise?

Moze bym rozlozyl na dwoch graczy😊

Można, liczba lat dowolna od 1 do 3, raise dowolne do 5%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, bogans2 napisał:

Czy mozna tylko czesc z tax MLE zaoferowac? Czy ta ewentualna czesc tez musi byc na 3 lata i 5% raise?

Moze bym rozlozyl na dwoch graczy😊

Tylko pamiętaj że połowa taxpayer to jest 3,2 miliona a minimum dla weterana 10+ to 2,9 miliona... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę ściągnąć Mamu z TW i podpisać go na 1+1 TO (22/23 i 23/24 i RFA w 24)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, ozzy110 napisał:

Mogę ściągnąć Mamu z TW i podpisać go na 1+1 TO (22/23 i 23/24 i RFA w 24)?

Tak i nawet jako profit pierwszy rok Mamu liczy się jako 0 exp rookie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, MarcusCamby napisał:

Tak i nawet jako profit pierwszy rok Mamu liczy się jako 0 exp rookie :)

jeśli rok temu był już two-way, to nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, january napisał:

jeśli rok temu był już two-way, to nie.

Wydaje mi się że taki jest zapis w regulaminie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, MarcusCamby napisał:

Wydaje mi się że taki jest zapis w regulaminie 

Niemożliwe, byłoby to kompletnie niezgodne z CBA i wszystkim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, january napisał:

Niemożliwe, byłoby to kompletnie niezgodne z CBA i wszystkim.

Faktycznie. Ta zasada tyczy stashed playerów 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.