Skocz do zawartości
Tomek9248

beGM - Free Agency - komentarze

Rekomendowane odpowiedzi

Fakty są takie, że może czekać do następnej tury, chociaż po prawdzie w kontrofertach większe zainteresowanie budził Fournier czy McGee, więc zawodnicy muszą czuć się zniesmaczeni. 

Ale nie znając ofert z RLa mogliby Panowie pomyśleć, że nie ma na Nich rynku i się przeliczyli, skoro kluby wolały oferować kontrakty innym zawodnikom. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, fluber napisał:

Nie ukrywam, że głównym powodem dla którego celowałem w Monka jest fakt, że rok temu grał za minimum, więc absurdalne wydaje mi się, żeby jeszcze raz grał za minimum.  No właśnie w ubiegłym sezonie, w którym grał za minimum miał wykazać się, żeby teraz zarobić. 

Faktem jest też, że sporo rolesów u nas jest bardzo niedopłaconych. Rok temu tacy gracze jak Monk, Kennard, czy Connaughton nie dostali żadnej lepszej umowy niż minimum. Taki Devonte Graham podpisał w RL NBA kontrakt za 12 milionów rocznie. Tutaj dostał 5. I przykładów można mnożyć.

A, to jeszcze lepiej. Ja myslalem, ze gral za wiecej rok temu, zdobyl pierscien, wypromowal sie I TERAZ MIALBY Z DOBROCI SERCA I BO LUBI W SAMOLOCIE JESC KRAKERSY Z LEBRONEM ZOSTAC W LAKERS I MA W DUPIE PIENIADZE.

A tu wychodzi na to, ze gral za minimum, zeby sie wypromowac, zdobyl pierscien, wypromowal sie, a teraz mialby grac za minimum jeszcze raz. No, to jeszcze lepiej :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Reikai napisał:

A, to jeszcze lepiej. Ja myslalem, ze gral za wiecej rok temu, zdobyl pierscien, wypromowal sie I TERAZ MIALBY Z DOBROCI SERCA I BO LUBI W SAMOLOCIE JESC KRAKERSY Z LEBRONEM ZOSTAC W LAKERS I MA W DUPIE PIENIADZE.

A tu wychodzi na to, ze gral za minimum, zeby sie wypromowac, zdobyl pierscien, wypromowal sie, a teraz mialby grac za minimum jeszcze raz. No, to jeszcze lepiej :]

Lepsze oferty na stole nie ma. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, MarcusCamby napisał:

Lepsze oferty na stole nie ma. 

Dlatego w panice bierze cokolwiek w pierwszym mozliwym terminie, w ktorej te oferty nadchodza?

Agent klepiacy cos takiego studiowal na wyzszej szkole robienia halasu w Szczyrku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, karpik napisał:

Może dlatego, że jak podpisze np za 5 mln, to zarobi 5 mln zamiast minimum?

Co Ty wymyślasz?

On zarobił 47 mln w tym roku. Jeśli najwyższa kwalifikowaną oferta będzie minimum to podpisze za minimum i buyout wynosi minimum, więc finalnie jego zarobki to Max czym 47 mln.

Jak dostanie ofertę w przyszłej turze za 5 mln i ja podpisze  to jego finalna umowa to również będzie 47 mln.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, january napisał:

Co Ty wymyślasz?

On zarobił 47 mln w tym roku. Jeśli najwyższa kwalifikowaną oferta będzie minimum to podpisze za minimum i buyout wynosi minimum, więc finalnie jego zarobki to Max czym 47 mln.

Jak dostanie ofertę w przyszłej turze za 5 mln i ja podpisze  to jego finalna umowa to również będzie 47 mln.

To raczej Ty wymyślasz. Nie ma nigdzie takiej zasady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, january napisał:

Co Ty wymyślasz?

On zarobił 47 mln w tym roku. Jeśli najwyższa kwalifikowaną oferta będzie minimum to podpisze za minimum i buyout wynosi minimum, więc finalnie jego zarobki to Max czym 47 mln.

Jak dostanie ofertę w przyszłej turze za 5 mln i ja podpisze  to jego finalna umowa to również będzie 47 mln.

Nie, bo przecież zasady się zmieniły. 

Jak wybierze ofertę 2mln zamiast 5mln to zarobi nie 47, a 44mln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, MarcusCamby napisał:

Lepsze oferty na stole nie ma. 

A dostanie gorszą, że musi brać już teraz to co jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, karpik napisał:

A dostanie gorszą, że musi brać już teraz to co jest?

No nie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, karpik napisał:

To raczej Ty wymyślasz. Nie ma nigdzie takiej zasady.

Haha, no a jak niby? Wirtualna przyszła oferta ma się do buyoutu liczyć?

13 minut temu, MarcusCamby napisał:

Nie, bo przecież zasady się zmieniły. 

Jak wybierze ofertę 2mln zamiast 5mln to zarobi nie 47, a 44mln

Najpierw ta oferta za 5 mln musi być;)

Plus no spoko, Wall na pewno wybierze jakiś ciulaty team bo dostanie 47 zamiast 44 mln w Lakers jak coś xd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przy braku oferty Bulls Wall raczej przesadzony w Lakers, pieknie to Pablo zjebales a miales wszystkie mozliwosci i argumenty. Swoja droga, tez nie rozumiem tych ofert na ostatnia chwile @RonnieArtestics , skoro terminarz jest znany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, january napisał:

Haha, no a jak niby? Wirtualna przyszła oferta ma się do buyoutu liczyć?

Myślę, że cały czas myli Ci się kwota buyoutu z kwotą nowego kontraktu. To są 2 niezależne od siebie rzeczy. Kwotę buyoutu poznamy w niedzielę, a kwotę za ile podpisze Wall poznamy później. I, prawdopodobnie tu się zdziwisz, te kwoty mogą się od siebie różnić!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, karpik napisał:

Myślę, że cały czas myli Ci się kwota buyoutu z kwotą nowego kontraktu. To są 2 niezależne od siebie rzeczy. Kwotę buyoutu poznamy w niedzielę, a kwotę za ile podpisze Wall poznamy później. I, prawdopodobnie tu się zdziwisz, te kwoty mogą się od siebie różnić!

Oczywiście że może się to od siebie różnić. Ale przypominam co ustaliliśmy- oferty niekwalifikowane się do tego nie liczą by nie było wałków.

Point is - przykładowa oferta Magic się do tego na 99 procent (chyba że ktoś inny zgadnie Beva) nie liczy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Reikai napisał:

No przy braku oferty Bulls Wall raczej przesadzony w Lakers

Niby czemu ? Sporo drużyn jest co może nikogo z wyjątku nie podpisać i John ma brać ochłapy zamiast czekać na rozwój sytuacji ? Przecież to bez sensu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, LAF napisał:

Niby czemu ? Sporo drużyn jest co może nikogo z wyjątku nie podpisać i John ma brać ochłapy zamiast czekać na rozwój sytuacji ? Przecież to bez sensu. 

A ile z tych drużyn walczy o pierścień?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Reikai napisał:

A ile z tych drużyn walczy o pierścień?

Znajdą się takie w IV turze. Jestem pewien 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Reikai napisał:

A ile z tych drużyn walczy o pierścień?

Kazdy contender bedzie mogl przedstawic propozycje warta minimum, wiec oferta na tym poziomie w tej rundzie niewiele daje Wallowi. Czesc dobrych teamow bedzie miec jeszcze wyjatki. Co wiecej zmniejszy sie pula sensownych graczy, a czesc teamow mocno musi sie napocic zeby wypelnic 15 osobowy roster. W zwiazku z tym mozna zalozyc, ze na Walla nie czeka nic gorszego niz 1 year vet min. To nie jest sprzedaz auta, ze pierwszy klient to najlepszy klient. Niewielu graczy spadnie z tej tury do IV, a miejsc w rosterach jest jeszcze sporo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, january napisał:

Oczywiście że może się to od siebie różnić. Ale przypominam co ustaliliśmy- oferty niekwalifikowane się do tego nie liczą by nie było wałków.

Point is - przykładowa oferta Magic się do tego na 99 procent (chyba że ktoś inny zgadnie Beva) nie liczy. 

A nawet więcej powiem - każda warunkowa oferta z liczenia buyoutu musi być wykluczona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, tangiers napisał:

Kazdy contender bedzie mogl przedstawic propozycje warta minimum, wiec oferta na tym poziomie w tej rundzie niewiele daje Wallowi. Czesc dobrych teamow bedzie miec jeszcze wyjatki. Co wiecej zmniejszy sie pula sensownych graczy, a czesc teamow mocno musi sie napocic zeby wypelnic 15 osobowy roster. W zwiazku z tym mozna zalozyc, ze na Walla nie czeka nic gorszego niz 1 year vet min. To nie jest sprzedaz auta, ze pierwszy klient to najlepszy klient. Niewielu graczy spadnie z tej tury do IV, a miejsc w rosterach jest jeszcze sporo.

Ja myslalem, że Lakers jako jedyni z contenderow uderzyli już po Walla

 

W takim razie nie ma tematu, karty są na stole

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, MarcusCamby napisał:

A co z tym Vamderbiitem?

@kolader nie dał kontroferty i jest to po części też wina rady, która się nie ustosunkowała do prawidłowości oferty. 

Oferta numer 2 to była oferta za Terance Manna ale źle mi się skopiowało i wkleiło 2x Vanderbilta

Oferta numer 3 to oferta za Vanderbilta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.