Skocz do zawartości
BothTeamsPlayedHurd

beGM - FAQ, kącik porad, trudne sprawy...

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to jest z tymi pickami za Doc'a które ma Boston ?

 

Co mam wpisać w te tabelki ?

 

Z tego co widzę to Boston za Doc'a dostał tylko 1st round 2015

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karpiu rzuca kolejne nowe światło na nadchodzący FA.

 

Rezygnowanie i zawieszanie capholdów już w trakcie składania ofertom wolnym agentom.

 

Tu czekam też na wyjaśnienie tematu przez January.

 

1. Czy mogę korzystać z max cap space w pierwszej rundzie na 1 i 2 slocie, a Holidaya dać dopiero na 3?

 

2. Czy jeśli Holiday pójdzie do np. Indiany Pacers to jego caphold kasuje mi się przed II rundą?

 

3. Jaki jest sens rezygnowania cap holdów teraz z kogokolwiek, skoro zawsze to można zrobić podczas FA? Tak to zawsze przykładowy Tyreke Evans może robić u mnie za zabezpieczenie.

 

Co i raz dochodzą nowe pytania, które kompletnie zmieniają moją optykę działań wcześniejszych jak i tych nadchodzących.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Nie. Jeśli chcesz traktować Jrue przez birds to musisz zacząć od niego. Jak przegrasz vote - masz max cap space możliwe (bo ten caphold Ci się skasuje) na 2 czy 3 slota w 1 rundzie.

 

2. Tak, o ile nie zaatakujesz kogoś i nie wygrasz licytacji z 2/3 slotu w 1 rundzie.

 

3. Nie możesz zrezygnować podczas FA. Decyzja jest przed FA.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie możesz zrezygnować podczas FA. Decyzja jest przed FA.

Wtrącę się, bo to jest bez sensu. Po to mamy policzony cap space bez cap holdów w arkuszach, żeby można było zrobić tak jak dzieje się w realu. Weźmy przykład Pels. Mają bez cap holdów 26 mln, więc mogą uderzać dajmy na to po Lowry w trakcie pierwszej tury oraz jednocześnie złożyć ofertę dla Holidaya. Jeśli Lowry zechce podpisać z Pels, to rezygnują z praw Birda do Jrue i go podpisują, jeśli Lowry odmawia, to biorą Holidaya. Mogą też trzymać prawa to Tyreke i z niego rezygnować w pierwszej kolejności przy Lowry i Jrue, jednak jeśli obydwaj mu odpadną, to prawa to Tyreke są zabezpieczeniem.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, niech będzie.

Wyczuwam zamieszanie przed FA ;>.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak jest, spróbuję niedługo w wolnym czasie napisać tutaj co można a czego nie, z jakimiś przykładami. Ogólnie jestem zwolennikiem jak najmniejszych ilości zakazów i jak najbliższego systemu do reala.

  • Like 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z MLE, Bi-Annual i kontraktów za minimum można korzystać będąc powyżej salary cap. Ale czy wszystkie te opcje wliczają się później pod luxury?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile wynosi MLE i Bi-Annual dla drużyn powyżej limitu ?

 

Oraz mam pytanie : Drużyna A jest ponad limitem drużyna B ma wolne 10m dla dowolnego zawodnika.

Drużyna A wysyła zawodnika , który zajmuje 20 za zawodnika , który zajmuje 10 do drużyny B.

Czyli po tym ruchu drużyna A schodzi trochę z obciążenia a drużyna B może go przyjąć po ma te 10 wolnego.

Czy takie coś przechodzi u nas ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodzi Ci o Trade Exception. Wydaje mi się, ze u nas też działa, choć nikt nie używał i chyba nawet nie wpisywał czy jakieś ma.

Edytowane przez Tecu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodzi Ci o Trade Exception. Wydaje mi się, ze u nas też działa, choć nikt nie używał i chyba nawet nie wpisywał czy jakieś ma.

 

Bardziej o taką sytuację czy zespół może więcej przyjąć niż oddać gdy jest pod limitem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile wynosi MLE i Bi-Annual dla drużyn powyżej limitu ?

 

Dla luxury 5 z malutkim hakiem i 0,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej o taką sytuację czy zespół może więcej przyjąć niż oddać gdy jest pod limitem.

Tak, może. Ja mogę przykładowo przyjąć więcej o prawie 40 baniek niż wyślę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy MLE muszę wydać w całości na jednego gracze czy mogę sobie podzielić ?

 

np: Gracz X 4/1 , Gracz Y 1/1 ?

 

I rozumiem ,ze max oferta to 15/3 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli jakiś zespól jest pod limitem i zrobiłby transfer który wniósłby go ponad limit to może ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli jakiś zespól jest pod limitem i zrobiłby transfer który wniósłby go ponad limit to może ?

Nie. Musi sie zmieścić pod.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pełne MLE. Wykorzystuję je na 2 graczy dając 10/2 i 6/2. Koncze FA w luxury. Czy to w jakikolwiek sposób wpywa na to MLE czy już jest "zaklepane"? Tak samo BAE?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyjątki są ustalane teraz, nie możesz ich stracić. Oczywiście u Nas jeszcze po trade można skończyć z innym wyjątkiem. Np. Boston miał MLE i Bi Annual, ale pozrzucał capholdy, uwolnił środki i ma Room MLE. Czyli ma więcej kasy, ale też gorszy finansowo wyjątek.

 

U Ciebie nic się już w 99% nie może zmienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybrany w 1rd zawodnik, którego chcę zestashować ( Yabusele) wlucza się do salary przed FA czy nie.

Z tego co czytałem na temat zrobienia miejsca dla Haywarda w real NBA to nie wlicza się, ale wolę się upewnić, żeby potem nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybrany w 1rd zawodnik, którego chcę zestashować ( Yabusele) wlucza się do salary przed FA czy nie.

Z tego co czytałem na temat zrobienia miejsca dla Haywarda w real NBA to nie wlicza się, ale wolę się upewnić, żeby potem nie było.

 

Według CBAFAQ się wlicza

 

"If a first round pick signs with a non-NBA team, his scale amount is excluded from the team salary on the date he signs his non-NBA contract or the first day of the regular season, whichever is later."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...