Skocz do zawartości
wiLQ

Sezon 2016/17 Liga Mistrzów

Rekomendowane odpowiedzi

Hmmmm, a dlaczego cala trojke?

Tony Allen oraz Mills gwiazdami nie sa i chyba mozna sobie ich wywalic w normalnym trybie gry?

 

W nomalnym trybie gry tak, ale przecież nie mówimy o normalnym trybie, bo mamy tu do czynienia z oczywistym fochem.

Jeśli szkoda-czasu ochłonie i stwierdzi, że jednak dalej z nami gra to jeśli zechce to niech ich sobie wywala - w normalnym trybie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo nie zdążyliście ustalić granicy, a szkoda-czasu ewidentnie spuścił Millsa po wecie w ramach obrażenia się?

W nomalnym trybie gry tak, ale przecież nie mówimy o normalnym trybie, bo mamy tu do czynienia z oczywistym fochem.

Jeśli szkoda-czasu ochłonie i stwierdzi, że jednak dalej z nami gra to jeśli zechce to niech ich sobie wywala - w normalnym trybie.

Macie racje, nie zwrocilem uwagi, ze to byli wszyscy uczestnicy wymiany i do tego wywaleni w tej samej minucie.

O ile szkoda-czasu nie potwierdzi, ze wciaz nie chce tych 2 rolesow, to przywroce cala trojke.

Edytowane przez wiLQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to cala trojka powinna zostac na waiversach a potem zyskac status FAsow i powinien byc zakaz ich pobierania przez wszystkich pozostalych GMow.

 

Jest oczywiste ze Szkoda-czasu wywalil ich w ramach protestu przeciwko zavetowanej wymianie ( czyli po prostu strzelil focha) w zwiazku z tym nalezy przyjac ze w normalnych okolicznosciach (gdyby nie bylo proby wymiany miedzy nami zakonczonej vetem) trzymalby tych zawodnikow w skladzie a co za tym idzie nalezaloby przyjac wersje jakby ich w ogole na waiversach i FAsach nie bylo.

Ja na pewno w takiej sytuacji nie pobralbym zadnego z nich i kazdy powinien zrobic tak samo. Tym bardziej nie rozumiem zachowania szkoda-czasu bo pomijajac fakt ze to moim zdaniem glupie to rownie dobrze w ramach protestu mogl po prostu wszystkich wrzucic na bencha i w ogole nimi nie grac i wyszloby na to samo. No bo nie chce mi sie wierzyc ze znalazlby sie jakis GM ktory wykorzystalby ta sytuacje i pobral Butlera z waiversow za 50$ a potem cieszyl sie tym jak poprawiaja sie wyniki jego druzyny.

 

Szkoda ze doszlo do tego wszystkiego i ze sprawa tak dlugo sie ciagnie i niesie za soba (oprocz smrodu) dalsze konsekwencje dla ligi.

Ja wolalbym zamknac temat i isc dalej. Po jakims czasie kurz by opadl i gra toczylaby sie dalej normalnie...niesmak oczywiscie by zostal i na pewno zostanie ale moglibysmy sie wszyscy postarac normalnie grac dalej.

 

Co do veta to serio coraz powazniej mysle o tym ze powinno zostac zniesione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mikowal jest jeden powód dla którego lepiej ich przywrócić.

Nie ma pewności że nikt się nie połasi liga jest 15 osobowa. I wtedy zrobi się znowu szum. Poza tym nawet zakładając że nikt celowo ich nie weźmie to jest możliwość że teraz ludzie będą pamiętać Ale za dwa miesiące mogą już nie kojarzyć że kiedyś ich miał jakiś szkoda-czasu.

Edytowane przez bulek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie dziwi, jak to rozgrywacie, bo ja bym za wywalenie graczy pokroju Butlera w takich okolicznościach dawał bana na zawsze, blokował zespół i szukał chętnego na jego przejęcie, a jak się nie znajdzie, to nim administrował tak, by było jak najmniej niedogranych spotkań. Dla mnie to całkowicie dyskwalifikujące zachowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki... Widzę, że jest parcie na Leonarda. W związku z tym sąduję rynek. Kto da więcej ?? Rozpatrzę oferty, ale nie obiecuję, że się na którąś zdecyduję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie dziwi, jak to rozgrywacie, bo ja bym za wywalenie graczy pokroju Butlera w takich okolicznościach dawał bana na zawsze, blokował zespół i szukał chętnego na jego przejęcie, a jak się nie znajdzie, to nim administrował tak, by było jak najmniej niedogranych spotkań. Dla mnie to całkowicie dyskwalifikujące zachowanie.

Rzadko się zgadzamy, ale widocznie raz na jakiś czas trzeba ;)

 

Dla takich gości nie powinno być miejsca w naszej lidze, choć wiem, że nie jestem osobą bezstronną, bo brałem udział w tej dyskusji - ale do następstw się nie przyczyniłem w żadnym stopniu.

Uważam, że trzeba to wprowadzić pod głos - jemu się pewnie już upiecze, wróci, skruszeje, ale podobnych kwiatków należy uniknąć w przyszłości, a jak już będą, to nazwijmy je chwastami i wyrwijmy wraz z korzeniami.

Edytowane przez bulek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym za wywalenie graczy pokroju Butlera w takich okolicznościach dawał bana na zawsze, blokował zespół i szukał chętnego na jego przejęcie, a jak się nie znajdzie, to nim administrował tak, by było jak najmniej niedogranych spotkań. Dla mnie to całkowicie dyskwalifikujące zachowanie.

Tak, w pierwszym odruchu też taka była moja reakcja, ale jak mi pierwsze wzburzenie opadło, to doszedłem do wniosku że jeśli kolega się ogarnie, to może nie będzie potrzeby go skreślać. Nie zamierzam tu jakoś głęboko wchodzić w rolę jego adwokata, ale IMO miał uzasadnione powody do frustracji, a każdy pod wpływem emocji czasem coś głupiego odpali (zresztą sam wiesz, że różne rzeczy się u nas w keeperze działy).

Dlatego jeśli szkoda-czasu się ogarnie i przyzna że zrobił głupio, to IMO powinien dostać drugą szansę. A jeśli nie, to szedłbym wg takiego scenariusza jak napisałeś: ban i zmiana właściciela.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie dziwi, jak to rozgrywacie, bo ja bym za wywalenie graczy pokroju Butlera w takich okolicznościach dawał bana na zawsze, blokował zespół i szukał chętnego na jego przejęcie, a jak się nie znajdzie, to nim administrował tak, by było jak najmniej niedogranych spotkań. Dla mnie to całkowicie dyskwalifikujące zachowanie.

Rzadko się zgadzamy, ale widocznie raz na jakiś czas trzeba ;)

Tak, w pierwszym odruchu też taka była moja reakcja, ale jak mi pierwsze wzburzenie opadło, to doszedłem do wniosku że jeśli kolega się ogarnie, to może nie będzie potrzeby go skreślać. Nie zamierzam tu jakoś głęboko wchodzić w rolę jego adwokata, ale IMO miał uzasadnione powody do frustracji, a każdy pod wpływem emocji czasem coś głupiego odpali (zresztą sam wiesz, że różne rzeczy się u nas w keeperze działy).

Dlatego jeśli szkoda-czasu się ogarnie i przyzna że zrobił głupio, to IMO powinien dostać drugą szansę. A jeśli nie, to szedłbym wg takiego scenariusza jak napisałeś: ban i zmiana właściciela.

W tym temacie duzo blizej mi do hubertj.

Dlaczego przedkladac lata grania bo ktos palnal jakas glupote pod wplywem emocji?

Mozecie nie znosic szkoda-czasu, ale przeciez januaremu sie to zdarzylo chociaz byl wzorowym GMem przez i po.

Dopiero w sytuacji gdy to przestaje byc pojedynczy wypadek w pracy bym zaczal rozwazac postawienie krzyzyka.

 

Choc jak wspominalem to raczej pomysl na nowa zasade, a nie aktualnie dostepne narzedzie.

Banow w sezonie nigdy nie bylo i wolalbym nie tworzyc precedensu z ich dodaniem w locie.

 

P.S. Zeby cos napisac o samej lidze to chyba ladnie sie wstrzelilem w JR Smitha!

Wydalem juz caly budzet waiverowy na gosci, ktorych prawie nikt nie chcial, a jestem zadowolony ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudno bedzie zapomniec o ostatnich wydarzeniach w lidze, ale proponuje fajke pokoju w postaci tabelki na srednich...

 

rfg%	rft%	r3m	rpkt	rreb	ras	rprz	rbl	rto	roto	team
14	14	09	14	04	11	10	12	02	90	HKS 1946 Kem
15	04	15	05	14	01	04	13	15	86	Daily Tomorr
10	07	12,5	11	09	15	14	03	01	82,5	Wolves
06	10	02	13	10	07	13	09	09	79	Sopockie Tre
13	15	11	08	03	05	05	07	10	77	MKS Milejów
12	01	01	01	15	13	15	14	05	77	Peaches N Cr
11	09	04	15	02	09	02	15	08	75	LGW TEAM
01	13	10	12	06	12	11	06	03	74	Nocna Straż
05	02	03	02	12	14	12	11	11	72	WARSAW HORNE
02	12	07	03	07	10	07	05	12	65	High End Ave
09	08	12,5	07	01	02	09	02	13	63,5	L.MP
07	06	05	10	11	08	08	04	04	63	Planetariani
04	03	06	09	13	06	06	08	07	62	Wild Snails
08	05	14	06	08	03	01	10	06	61	Lysy z Wizar
03	11	08	04	05	04	03	01	14	53	Tłoki II War
plus srednie

 

sr3m	srpkt	srreb	sas	srprz	srbl	sto	GP	roto	team
1,28	16,00	5,18	3,18	1,02	0,75	2,05	244	90	HKS 1946 Kemizo LM
1,46	13,05	6,28	1,97	0,87	0,76	1,40	268	86	Daily Tomorrow
1,32	15,56	5,61	3,91	1,15	0,50	2,09	247	82,5	Wolves
1,10	15,97	5,67	2,95	1,09	0,66	1,81	262	79	Sopockie Trefliki
1,30	14,68	5,17	2,80	0,88	0,63	1,79	256	77	MKS Milejów
0,92	12,42	6,82	3,28	1,16	0,79	1,93	252	77	Peaches N Cream
1,18	16,26	5,02	3,16	0,82	0,79	1,83	251	75	LGW TEAM
1,30	15,70	5,47	3,25	1,04	0,56	1,95	241	74	Nocna Straż
1,11	12,49	5,90	3,44	1,05	0,70	1,77	260	72	WARSAW HORNETS
1,23	12,56	5,56	3,17	0,92	0,54	1,65	261	65	High End Averageness
1,32	14,46	4,78	2,18	1,00	0,46	1,56	209	63,5	L.MP
1,18	15,04	5,69	3,14	0,95	0,53	1,94	259	63	Planetarianie LM
1,22	14,96	5,92	2,81	0,90	0,64	1,88	248	62	Wild Snails
1,35	14,11	5,60	2,60	0,81	0,66	1,93	251	61	Lysy z Wizardsa
1,26	12,67	5,28	2,69	0,85	0,43	1,51	246	53	Tłoki II Warszawa
Kemizo wrocil na top, ale poza nim i moze maciem czolowka pozostaje bardzo otwarta, nawet ze srodka mozna liczyc jeszcze na podium co przynajmniej teoretycznie zapowiada fajna walke. Na dole tabeli spore odbicie KapitanaPlanety, ale poza tym chyba troche zbyt duza pasywnosc jak na prawie 1/3 sezonu.

 

U mnie falstart dla nowej strategii, ale jak sie kupuje Duranta dla jego mocnego FG% i sie dostaje najgorszy tydzien sezonu w tym 44% z gry to nie moze byc inaczej. Lowry gral znacznie lepiej w tym czasie, ale to oczywiscie zbyt mala probka by wyciagac wnioski, ot to trzeba bylo klepnac pozniej. Na pocieszenie Sefo wskoczyl do S5, wiec wyglada jak cichy steal tej wymiany, ale tez ciezko liczyc na jego 100% osobistych czy 1,5 bloku na mecz.

 

W pozostalej czesci skladu podobaja mi sie ostatnie pobrania nawet jesli efektow jeszcze nie widac, a martwi dno ze strony Dannego Greena. Pozyskalem go bo swietnie pasuje do strategii, ale to bylo przy zalozeniu, ze nie jest totalnym leszczem, ktorym byl w ostatnich 2 tygodniach... moge zalowac tego ruchu o ile sie jakos nie ogarnie. Wciaz czekam na jakis trejd Monroe, ale jak juz dostaje stale minuty to przynajmniej Kidd przestal sie wyglupiac ;-)

 

A jak to wyglada z Waszej perspektywy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na dole tabeli spore odbicie KapitanaPlanety, ale poza tym chyba troche zbyt duza pasywnosc jak na prawie 1/3 sezonu.

Myślę, że marsz w górę tabeli po słabym początku będzie się utrzymywał w najbliższym czasie.

 

To, że zrobiłem jedną wymianę do tej pory nie oznacza kompletnej bierności. Staram się co jakiś czas wysłać kilka propozycji, ale najczęściej negocjacje kończą się fiaskiem i zwykle nie dostaję nawet kontroferty. Bardzo chętnie oddam komuś kto ma wąski skład Vucevica, Kantera i Johnsona za gracza z wyższej półki niż ta trójka (preferuję wysokich).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, że zrobiłem jedną wymianę do tej pory nie oznacza kompletnej bierności.

Tu mnie chyba zle zrozumiales, to byla ogolna uwaga wobec calej dolnej polowki tabeli, a nie do Ciebie ;-)

Choc moze ten przecinek byl za slaby na oddzielenie tych luznych uwag.

 

Dopisek: a jednak sa dalsze konsekwencje afery. Eeeeeeeeeeeeech.

 

[...] Rezygnuje calkowicie z gry fantasy, a wiec i z gry w tej lidze. Zamierzam usunac calkowicie swoja konto, [...]

Edytowane przez wiLQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W calym tym zamieszaniu moglo Wam umknac to ze wciaz szukam kogos na pozycje PG/SG SG/SF lub SF/PF kto da mi dobre FG i FT oraz duzo punktow przy ilosci trojek na poziomie 1,5/mecz a w zamian mam do oddania duzo steali, asyst i trojek i sporo zbiorek oddajac w pakiecie Arize, Batuma i Teague'a. Wymiana moze byc 3 za 3 lub 2 za 1 ale gotow jestem nawet na wymiane 3 za 1.

Zainteresowanych jeszcze raz zapraszam na PW lub do skladania ofert.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tak cicho? żadnej tabelki, podsumowań, życzeń świątecznych - wiLQ, czekamy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tak cicho? żadnej tabelki, podsumowań, życzeń świątecznych - wiLQ, czekamy ;)

Trwa okres ciszy po rezygnacji maca...

 

Nie wrzucalem tabelki bo za malo sie zmienilo od poprzednich, wiec przechodze na tryb raz-na-2-tygodnie.

Zwroc uwage, ze wykorzystalem ten czas zeby zobaczyc co sie dzieje w innych ligach ;-)

 

P.S. Tez mozesz cos skrobnac ;-P

Edytowane przez wiLQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chętnych na asysty zapraszam do składania ofert - oczekuję REB lub BLK przy w miarę normalnym FT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ooops! Nie ma to jak ustawianie waivera przed meczami... ale ta notka przy OQuinnie mnie rozbawila...

"O'Quinn is kind of annoying, but the way he busts out every once in a while makes him worth owning in competitive leagues. He's basically the Danny Green of centers."

Zwlaszcza, ze jednoczesnie mialem obu w skladzie ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie sie zastanawialem co to za kacja z O'Quinn'em...zwlaszcza ze dopiero co wczoraj na forum mojej III ligi o nim rozmawialismy...Ja w swojej lidze wlasnie-chyba juz po raz trzeci- pobralem go z FAsow :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto chce Tristana Thompsona w zamian za duzo trojek i punktow?

Oczywiscie dobre FG i FT tez by sie przydalo.

Moge go tez wymienic za jakiegos wysokiego ktory daje mniej zbiorek ale daje wiecej blokow lub punktow przy lepszym FT.

Zainteresowanych zapraszam do negocjacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie sie zastanawialem co to za kacja z O'Quinn'em...zwlaszcza ze dopiero co wczoraj na forum mojej III ligi o nim rozmawialismy...

Dzisiaj juz bym wywalil JRa, ale coz poradzic... kto nigdy nie zalowal gracza tuz po wywaleniu to gra za krotko ;-)

 

Poza tym wystawilem go w 2 glebszych ligach, wiec niech sobie dalej szaleje...

 

Ja w swojej lidze wlasnie-chyba juz po raz trzeci- pobralem go z FAsow :tongue:

To "po raz trzeci" jest dobrym podsumowaniem tematu ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.