Skocz do zawartości

NBA Manager na PC


nmi

Rekomendowane odpowiedzi

Świetna robota - testowałem dziś Lakerami dwa sezony i Jeannie nie mogła by mnie wywalić ;>

 

Jeśli chodzi o rzucanie pomysłami, to ja zarzucę sieci głównie na moduł transferowy.

 

1) draftowanie picków (oczywiście trzeba by to zrobić z pewnym pomysłem, by nie było jak w jakiejś edycji NBA2k, gdy można było wymieniać w ostatnich momentach sezonu pick z okolic 30 za pick 1, więc musiałyby tu iść ograniczenia, na zasadzie wyceny wartości picku) - w NBA jednak wymiany związane z wyborami są kluczowe (najlepiej by dało się i gracza za pick wymienić).

 

2) rosnące salary cap - w realnej NBA podskoczyć ma do około 90 (ostatnio czytałem projekcję 92) mln, w grze zostaje na około 70 i jest to problemem na FA

 

3) właśnie FA w związku z ograniczonym salary - cały sezon przesiedzieli na FA m.in. A.Jefferson i B.Jennings, ekipy nie mają pieniędzy na spełnianie ich oczekiwań, a gracze nie bardzo chcą zejść w dół. Nikt nie ma w lidze pieniędzy oczekiwanych przez Westbrooka teraz, więc może też być ciekawie.

 

4) No pięknie byłoby się pobawić chociaż z RFA (o MLE etc wiadomo na ten moment nie wspominam) i wprowadzić pewne ograniczenia podobne do tych w NBA - skoro mogłem się bawić w podpisywanie i natychmiastowe wymienianie FA to jest to pewien błąd

 

5) Docelowo można by spróbować zbudować coś w rodzaju "value chęci wymian", bo trochę nierealne jest oddawanie przez Spurs LMA w pierwszym sezonie. Zarówno zależnego od bilansu ekipy (tankujące chętniej dealowałyby niż contenderzy), jak i od stosunku organizacji do własnych graczy (np Bux oddali mi za wypickowanego gracza Antka).

 

6) Kompletny brak ofert od innych ekip dla drużyny prowadzonej przez GM

7) Troche za dużo jest kluczowych wymian w lidze (u mnie w 2 sezony była masa dealów, m.in Harden<->Westbrook, Aldridge <-> Millsap)

8) Jakaś opcja na wymiany kilkuzespołowe, a nie tylko 1x1?

 

Jak sobie coś z transferami jeszcze przypomnę to napiszę.

Jeszcze co do treningu - nie wiem za bardzo od czego zależy, czy dało się dobry czy nie. Po pierwszym sezonie ładnie mi się rozwijali, a po drugim obozie młodzi nagle cofnęli się w rozwoju. Uzależniłbym rozwój od ilości rozegranych minut w sezonie, to się wydaje dość naturalne (trening do tego dołożyć można, ale jednak gra młodych to powinien w takiej grze być priorytet w rozwoju).

 

Gratuluję dobrej roboty (bez bugów technicznych), jak jeszcze zamierzasz to rozwinąć to jestem zachwycony.

1. picki: fajna sprawa. może trochę trudna. Do listy TODO dodam

2. rosnące sc: musiałbym jakoś to zsynchronizować z ofertami. Teraz mam tak że maks to bodaj 25/rok. Pewnie jakoś procentowo od SC powinno być

3. Tu generalnie sprawa bardziej skomplikowana. Zawodnicy musieliby się wirtualnie orientować jak wygląda SC zespołów na następny rok i sprawdzić czy ktoś sprosta ich ofercie. Teraz mam tak, że jak takiemu Westbrookowi nikt nie da więcej niż chce to on zaakceptuje najwyższą jednoroczną ofertę, ale bodaj tylko on gracza PC :). No ale to musi iść do zmiany

4. do zrobienia

5. do zrobienia.

*teraz jest tak, że im zawodnik gra dłużej w danym klubie tym ciężej go wyciągnąć (ale nie są to jakieś zabójcze współczynniki)

6. Tego nie mam. Do listy TODO pójdzie

7. ok, przejże

8. fajny motyw by był, ale trochę trudne :)

 

Co do treningu to

upgrade zależy od skilla potencjału (mocno) i rozegranych minut

downgrade od wieku (mocno) i minut (niewielki wpływ)

Ale generalnie nie ma 100% gwarancji, że zawodnik z potencjałem 25 zyska

 

Dzięki wielkie za testy

Nowi zawodnicy powinni być "starzy"

Czyli gra może generować znów Ewinga, Jordana, Drexlera.

Niech będą znów silni, ale nie w identyczny sposób jak było w rzeczywistości, to by było za proste, niech tym razem Drexler wyrośnie na lepszego gracza niż MJ.

Takie generowanie graczy z poprzednich pokoleń nie spowodowałoby braku identyfikacji z zawodnikami po skończeniu kariery przez obecne pokolenie.

Zreszta obecne pokolenie może zaraz wracać w drafcie jak kariery znów będzie kończył Jordan czy Ewing

 

Jest to opcja jakaś, nawet by się zdjęcia znalazły. Myślałem też o tym żeby dało się wybrać sezon startu. Tak żeby Jordanem pograć. A potem w drafcie Lebronów, Iversonów... wybierać. Tu problem tylko z tym, że się liczba teamów zmieniała w czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-nagrody są, może troszkę ukryte: menu historia -> wybierasz sezon

-career highs, hall of fame: do zrobienia, dzięki

-all star weekend: tu ciężej, zwłaszcza o jakiś wirtualny konkurs wsadów, nie ma skilla dunków. Może raczej jakiś mecz debiutantów czy co tam się teraz gra

-statsy: Jakiegoś excela przygotuję i na stronkę wrzucę. Łatwiej synchronizować niż bazę.

-'late game': spoko :smile:

-transfery: PC jak na razie tylko składa propozycje dla PC. Opcja z kontrpropozycją ciekawa, no ale najpierw musiałbym zaimplementować oferty od PC. Generalnie czego bym nie chciał to składanie oferty i odpowiedź tego samego dnia. Za łatwo by było :smile:

-campy: w obecnej wersji to tylko ten mini trening. Pomyśle nad rozbudową

-symulowanie dł. okresów: do zrobienia

-silnik meczowy: trudne, fakt. Wszystkie statsy musiałyby ładnie współgrać. Żeby np nie było 60 pudeł i 70 zbiórek. Myślałem też o takim meczu 'live', akcja po akcji, jak to FM/CM ma. Ale to raczej na sam koniec

-taktyka: do zrobienia. Tylko muszę mieć dobry pomysł na to

 

Sporo info, dzięki wielkie :smile:

 

przy tworzeniu nowego silnika meczowego / dodawaniu taktyki pomyśl o dodaniu nowych skillsów (rozdział na obronę obwodową, post itp, jakaś szybkość, siła - boostujące delikatnie pozostałe skille itp) + nowych statsów: procentu rzutowe, może jakieś adv stats (to co tam mają na bball reference np) - pamiętaj, że gracze, którzy będą potencjalnym 'targetem' tej gry to raczej w większości fani statystyk i cyferek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się rozbuduje trening, doda taktyki to znów będzie "trener+manager koszykówki".

Pobawiłem się aż 4 sezony i w ostatnim udało mi się z GSW wyciągnąć 4 porażki w RS, dzięki udanej zabawie z kontraktami - jak przystało na managera, a nie dzięki ustawianiu taktyki jak przystało by trenerowi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się gra wysypała w czwartym sezonie.

Wielu zawodnikom spadły umiejetnosci "ogólem" do 1 + zrobiło się coś takiego (załącznik) i wlasciwie nie da się juz grać.
http://postimg.org/image/6x4q9fy13/  

Było bardzo fajnie.

Zrobiłem 2gi seed w konferencji w trzecim szonie Lakers wyciagnalem z totalnego gowna :smile:
Udalo sie z free agency posciagac

H.BArnesa

D Howarda

Ala Horforda

Nicolasa Batuma
Igguodalę

Do tego czwórka mlodzianów D'Angelo, Clarkson Randle i Nance Jr :smile:

Niestety odpadłem w pierwszej rundzie z Minnesotą :smile:

Gierka daje mnóstwo frajdy, jest prosta i to jest jej duży atut :smile:
 

Edytowane przez P_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna gierka, pogram chyba :) fajnie jakby byla mozliwosc w pliku lub w grze dodawania swoich zawodnikow, jakbym np chcial zostac MVP kiedys :) 

 

troche duzo transferow w pazdzierniku, mam nadzieje ze w sezonie tak nie jest, bo aldridge ze spurs polecial do utah za pakiet z favorsem juz w pazdzierniku ... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edit: oprocz tej liczby trejdow to w miare realistyczne jest :)

 

1 sezon indiana 49:33 i 6 miejsce w RS. Szedlem na 2gi seed ale PG sie polamal w marcu rowniutko do konca RS i zaliczylem streak 7L :(. Oprocz tej kontuzji w miare zdrowy sezon. 
Pozyskalem w trakcie sezonu :
Biyombo za Jordana Hilla

Granta, Canaana, Landryego w zamian za Whittingtona, Stuckeya i Younga.

oraz
Muhammada, Martina, Rudeza w zamian za Lavoya, Budingera i Solomona Hilla

wiec lineupem 
G.Hill-Ellis-PG-Turner-Mahinmi
Canaan-Miles-Martin/Muhammad-Grant-Biyombo

wygralem 1 runde z Atlanta 4:3 i przegralem 2ga z Cavs 4:3. 
GSW mistrzem, z Garnettem z ławki :D Curry MVP Finalow, RS, ALL-Star Game, DPOTY whiteside, Rookie KAT, krol strzelcow Harden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edit3: durant podpisal z cavs za 2mln ???

Ze mną (GSW) też podpisał na 5 lat za 2mln rocznie z 5% podwyżką. :P

I to chyba nie była najlepsza oferta dla niego, ale tylko on wybrał niższą ofertę, wszyscy inny wybierali większe.

Jeśli ta gra uwzględnia również coś takiego jak chęć Duranta by dołączyć do wygrywającej drużyny nawet kosztem zarobków to jestem pod wrażeniem

co to jest skill 'points'?

No punkty przy konkretnej umiejętnosci zawodnika.

Np. jest defensywa, ofensywa i każdy z wymienionych umiejetności ma określoną ilość punktów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.