Skocz do zawartości

NBA 2K15


Borys

Rekomendowane odpowiedzi

email na Steamie, a email w Nba to dwie rozne rzeczy, ja napisalem do 2K zeby zmienili mi email konta MyPlayer podajac im wszystkie informacje... Musisz wejsc na www.2k.com/nba2k15preorder i tam wpisac kod, wybrac karte i dostaniesz kodzik do gry.@LBJames23xd

A sprawdzałeś tą stronę i czy u ciebie działa bez problemu? I tam mam wpisać ten kod z tej małej karty z durantem czy tej większej na której jest instrukcja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś to do supportu, a jak tak to polskiego czy angielskiego? I zmienili Ci?

Do obu. Na odpowiedź i tak trzeba czekać z 3 dni bo się opier.... dzielają, więc jeszcze czekam.

 

 

A sprawdzałeś tą stronę i czy u ciebie działa bez problemu? I tam mam wpisać ten kod z tej małej karty z durantem czy tej większej na której jest instrukcja?

 

Gościu udajesz czy jak? Tamtym kodem na małej karcie aktywowałeś grę, a masz na "ultoce" MVP KD BONUS PACK czyli chyba logiczne, że ten musisz wpisać.

Jak Ci nie działa strona to spróbuj na innej przeglądarce + jest strasznie zlagowana bo wiele ludzi odbiera kodzik.

Edytowane przez Borson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dziękuję za kontakt z 2K Support. Wielu graczy miało podobny problem z aktywacją konta Myplayer, używając adresu mailowego @interia.pl/eu. Nasz zespół pracuje aktualnie nad jego rozwiązaniem. Każda sprawa zostanie rozpatrzona indywidualnie, dlatego prosimy o cierpliwość!

Przepraszamy za wszelkie niedogodności!

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika K.

2K Support

 

 

Takie coś dostałem od supportu 2K. Przynajmniej tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Posiadam oryginalnego pada od Xbox 360 z podłączeniem do kompa. Gdy gram mecze w my team ale offline to wszystko jest ok ale gdy chce zagrać na online to wtedy pad działa ale nie da się nim grać a muszę grać na klawiaturze. Wyglada to tak jakby wtedy gra go nie znajdowała. W my career też wszystko jest ok. Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a probowales z tym odinstalowaniem i zainstalowaniem od nowa całego?

Nie , nie nie próbwalem bo na dalsza mete pomyslalem , ze i tak pewnie ch** by to dało , i nie bło by roznicy , czekam az zajmą sie ,, nami interiami '' bo z tego co pisali do Tomeq to to zrobią :)

Edytowane przez Wielo18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

Powinieneś otrzymać wiadomość z nowym linkiem potrzebnym do aktywacji konta. Sprawdź proszę pocztę i daj znać, czy tym razem doszedł!

 

Pozdarwiam serdecznie,

 

Galina S.

2K Support

 

 

 

Coś takiego właśnie dostałem. Narazie żaden mail nie przyszedł, ale czekam ;)

 

 

 

Gdzie dokładnie do nich pisałes , że ci odpisują podaj strone i jak dokładnie tam sie z nimi kontaktowałes , to też napisze  ;)

Edytowane przez Wielo18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.