Skocz do zawartości

Development Pionts


Qba

Rekomendowane odpowiedzi

To moj pomysl w skrocie jest taki:

Punkty do rankingu zbiera sie caly sezon za

Zwyciestwa

Bonus za wyjazd

Za sweep 4-0 w regular

Za streaka powyzej 10 ( ale tez home I away streak sie licza)

Za wygranie dywizji, konf (bonusy za powtorzenie rok po roku) I najlepszy bilans regulara

Awans do PO

wygrane mecze w PO x2

Wygranie serii

Sweep (bonus za dwa sweepy z rzedu)

Bonus za wygrana serii bez hca

Bonus za doprowadzenie do g7

Bonus za wyjscie z 0-3.na 3-3

Wygranie konfI mistrzostwa (bonus za powtorke)

Za osuagniecia zawodnikow

Piatki/potw. Potm co tydzuen za bycie w tabelce liderow (ale nie wszystkie tabelki)

Za rekordy pkt. Za mecze pow 40p. 20rb. Itp

Za najlepszy wynik dnia.

Za rekordy klubowe itp.

Kazdy gm ma sobie sam pilnowac pkt!

Na koniec zesonu bedzie ranking.

Punkty Development beda przyznawane:

5ciu Gmom ktorych zespol nie wszedl do PO, a ktorzy mieli najwyzszy ranking. 50p

Gm z rankingiem top10 ktory stracil na FA zawodnika top3 I w nastepnym sezonie nie wszedl do PO 50p (30?) na nasyepny sezon. Przy czym mozna je wykorzystac tylko na 1 zawodnika.

Gmom top10 ktorych zawodnik pierwszej 5 odszedl na emeryture 20 (30?) Pkt na jednego zawodnika z tej samej pozycji (pozycje pg swingman podkoszowy)

Moze cos jeszcze?

I sa ograniczenia

Punkty mizna dac tylko zawodnikom na rookie kontrakcie

nie mozna zawodnilowi dodac wiecej niz 20p, ale max 10 w jednej kategorii (kategoria to np. Atak : ins jmp 3pt)

Przy czym w kayegorii atak kazdy punkt kosztuje 2DP.

Atrybuty fizyczne jmp str quick kosztuja 3DP

Jezeli dana ceche zawodnik ma w przedziale 50-80 cena wztasta o 1DP. Jesli powyzej 80 o 2DP.

Dla zawodnikow z drugiej rundy koszty sa nizsze o 1DP.

To tylko zarys na szybko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO nagradzanie osiągnięć drużyn tymi punktami, to krok w złym kierunku - powiększa to tylko przepaść między mocnymi oraz słabymi drużynami i utrudnia rebuilding. Jeśli już, to dałbym każdemu zespołowi tę samą pulę punktów do dyspozycji w off-seasonie z limitem punktów na pojedynczego zawodnika i z limitem punktów na jeden atrybut. W ten sposób można trochę poprawić braki zawodników i dostosować ich do reszty zespołu, ale bez przeginania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja. W sumie to wtedy mniej zamętu, mniej liczenia, ale uważam, że nie ta sama ilość dla każdego zespołu.

Proponuje dla najgorszego najwięcej, a dla najlepszego najmniej :)

Wtedy łatwiej o rebuilding :)

tylko warto zaznaczyć, że dwa razy z rzędu nie można być najgorszym :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rA moze tak:

Oprocz punktow dla druzyn zawodnikom mozna by dac pkt:

Dla rookiech 10(15?) Dp do wykorzystania w trakcie ASG (zeby zasymulowac rozwoj pierwszoroczniakow)

Do wykorzystanie na co najmniej dwa atrybuty z grupy atak (ins jmp 3pt hn pass orb), obrona (post par drv stl blk drb) lub zbiorka (orb drb)

Dla drugoroczniakow 10 (15) na atrybuty atletyczne (quick jump str).

Dla graczy na kontrakcie rookie bedacych w CY (czyli omija tych co dostali QO) 20 (30?) Dp na jedna z grup j.w. ale nie wiecej niz 10 na atrybut.

Oprocz tego jakies punkty dla zespolow z loterii

Tylko zeby superherosow nie dalo sie robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.