Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zajebiscie sie dzisiaj sluchalo smitha i skipa pierdolacych glupoty jak to czarni coachowie sa pokrzywdzeni w nfl bo lovie smith wlasnie wylecial z bucks po dwoch fatalnych sezonach. Ameryka bedzie miala problem, o przepraszam juz ma ten problem, ale to temat na inna dyskusje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to kontrowersyjne co napiszę, ale wydaje mi się, że Steelers bardziej tracą na braku Deangelo niż Bengals na braku Daltona. Ten ostatni i tak zawsze choke'uje pod presją i nie spodziewałbym się po nim więcej niż po Makaronie w tym meczu, zwłaszcza w obliczu problemów z kciukiem. Natomiast gry biegowej Steelers bez Bella i Deangelo to ja nie widzę i obrona Bengals ma się z czego cieszyć. Teraz albo nigdy dla Cincy.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed samym stawianiem zmieniłem i dałem na Steelers, rozumiem, że są bez DeAnglelo ale kurcze doświadczenie działa na ich stronę. McCarron gra nieźle, a nawet dobrze, teraz tylko czy się zakrztusi, spali czy dostanie kopa i objawienia, podsumowując niby Steelers ale wyglądają mi też na poszarpanych niepewnych zardzewiałych, choć Ben ma do kogo podawać  :grin: Dalej Houston i Kansas, defensywne spotkanie, ale liczę na 40 + pkt i win Kansas. Greenbay i Skins - na początku myślałem o tym by postawić Packs, że się odbiją, że to PO, że mają Arona, z drugiej strony Kirk w gazie, linia ofensywna serogłowych jest zmasakrowana kontuzjami, morale całej drużyny też nie wydają się za dobre, obie defensywy nie są wspaniałe mecz na 45,5 pkt 1+ TD dla Redskins. Seahawks albo będzie blowout ze strony Willsona i Baldwina, albo mecz poniżej 40 pkt w obu przypadkach dla Hawks. W ostatnim meczu Vikings v. Seahawks tym pierwszym brakowało elementów w defensywie, nie grał safety Smith i LB Barr - teraz defensywa ma być w pełni zdrowa. Brak Lyncha, ale Michael gra coraz pewniej.

Nie ma tutaj jakiejś składni ale luźne przemyślenia napisane zdanie po zdaniu.


Finał Kansas City Chiefs v. Seatle Seahawks. :tongue: (chyba zapomniałem, że Edelman wraca :D)

Edytowane przez Cisza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

k**** do tej pory nie mogę uwierzyć, że Texans są w ogóle w PO. Wpi****le jakie dostali od Falcons i Dolphins swego czasu skutecznie utwierdziły mnie w przekonaniu, że to będzie żałosny sezon w ich wykonaniu, a mimo to dali radę wygrać dywizję. Samo to, że ktoś z dwójki Texans i Chiefs będzie w divisional round jest zabawne. Zwycięzcę tej pary tak czy siak czeka srogi wpierdol w następnej rundzie, tak mi się przynajmniej wydaje. Chiefs nie mają ofensu na PO i Texans chyba też. A Antoś Brown zrobi dzisiaj szoł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lyncha nie bedzie ale to pewnie juz wiecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samo to, że ktoś z dwójki Texans i Chiefs będzie w divisional round jest zabawne. Zwycięzcę tej pary tak czy siak czeka srogi wpierdol w następnej rundzie, tak mi się przynajmniej wydaje. Chiefs nie mają ofensu na PO

Jeśli Bengals i Chiefs dziś wygrają (imo scenariusz jak najbardziej realny) to Chiefs wpadają na Broncos, których zdecydowanie są w stanie ograć nawet na ich trudnym terenie, co pokazali w obu meczach w RS. W ogóle Chiefs mają serię 10 zwycięstw z rzędu podczas której ich def jest zdecydowanie najlepszy w lidze. Utrata średnio 12,8 punktu na mecz i aż o 16 więcej wymusonych strat w tym czasie (w 10 meczach!) niż przeciwnik musi imponować. Zwłaszcza, że przez ostatni miesiąc sezonu nie mieli Justina Houstona, który chyba odzyskuje zdrowie.

Atak może nie jest szczególny, ale i tak grał niewątpliwie lepiej niż ofensywa Texans czy Broncos, a Maclin w ostatnich 6 meczach zdobył 6 touchdownów.

 

@Cisza jeszcze jedna statystyka. Benek ma bilans 10-1 w playoffach gdy rzuca mniej niż 40 razy w meczu. Ma bilans 0-4 gdy rzuca co najmniej 40 razy w meczu. W obliczu kontuzji Deangelo wydaje się jasne, że podań od Benka nie zabraknie dzisiaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, Ben czasem rzuca odpały, zamiast po prostu posłać piłkę na aut. Wydaje mi się, że jak i Bengals tak i Packs(ale w mniejszym stopniu) mogą wygrać i zdupić mi kupon :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kily zgoda, mają te 10W, ale za mocnych przeciwników to oni nie pokonali. Wygrali co prawda z Broncos i Steelers, więc drużynami, które też są w PO, ale wg mnie będzie im trudno utrzymać ten kosmiczny poziom. Chciałbym się mylić, bo lubię Chiefs. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pełna zgoda, że ich seria jest przereklamowana, bo mocnych rywali mieli głównie na początku sezonu, kiedy dostawali po tyłku. Niemniej jednak w przekroju sezonu był to na pewno lepszy team niż szczęśliwi Broncos, z którymi mają szanse się spotkać za tydzień. Z tego względu nie kupuję tego, że muszą dostać jakiś ciężki łomot za tydzień.

Inna sprawa, że będą grać na wyjazdach i że w ostatnich latach pokazywali się jako drużyna wyróżniająca się wyjątkowo frajerskimi porażkami (jedna zresztą na początku tego sezonu z Broncos, której brak - jak się później okazało - dałby KC pierwszy seed na PO).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kto wygra mecze w ten weekend ale wiem komu kibicuje:

Texans

Steelers

Vikings (w mega mega koscie, u mnie zbliza sie zima, u nich bardziej na polnoc bedzie jeszcze gorzej, granie gora bedzie ryzykowne w tych warunkach)

Packers (imo warto jednak stawiac kazda kase na Redskins u siebie, chyba ze Kuzyn sie obszcza, ale gra super i sa w mega gazie).

Wcale bym sie nie zdziwil jak zadna z "moich" ekip nie awansuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby się sprawdziły Twoje życzenia, Danp, bo Patriots-Texans w 2 rundzie mi bardzo pasuje ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

special teams fail :)

co to k... bylo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W obecnej nfl nie wazne jak zajebisty masz difens, czy masz dpoty, jak twoj qb jest pipka nic wielkiego nie zdzialasz. Wiec obie ekipy na odstrzal, nawet jak KC sie postawi jesli wygra dzisiaj i postawi sie za tydzien to wielkiej kariery nie wroze.

Szkoda mi Watta, ze sie musi meczyc w takiej ekipie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W obecnej nfl nie wazne jak zajebisty masz difens, czy masz dpoty, jak twoj qb jest pipka nic wielkiego nie zdzialasz. Wiec obie ekipy na odstrzal, nawet jak KC sie postawi jesli wygra dzisiaj i postawi sie za tydzien to wielkiej kariery nie wroze.

Szkoda mi Watta, ze sie musi meczyc w takiej ekipie :(

Faktyczie, chyba tylko para Packers Skins wyglada slabiej.

 

13:0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale oni przynajmniej maja QB :smile: Nie moge uwierzyc ze o panu "you like that?" to napisalem :smile:


Wezcie tego Hoyera w cholere :(

Edytowane przez danp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ilu QB Texans dzis wypuszcza na boisko Hoyer 3 straty w poltorej kwarty - zenula na tym poziomie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Texans D robi co moze, zatrzymali w sumie KC na dwoch FG, ale co z tego.

 

Parodia :)

Edytowane przez danp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.