Skocz do zawartości
amaavel

NBA League Pass

Rekomendowane odpowiedzi

Może mi ktoś powiedzieć, kiedy dokładnie trzeba najpóźniej anulować triala, żeby nie naliczyli? Pokazuje, że 11:59 EDT, czyli chyba 17:59 naszego czasu? Nie rozumiem... zrobili triala w czasie, kiedy nie ma meczów?  :panda:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec sezonu regularnego byłem zadowolony z LP. Na laptopie jak byłem u rodziców to generalnie był dramat ze zjazdami jakości, ale konsola + telefon super działały. Teraz Playoffy czyli najważniejsza część sezonu i od 9 rano czekam aż będzie można obejrzeć Jazz z OKC na Xboxie, bo na laptopie ostatnio jak oglądałem Blazers z Pels to jakość gubiło dramatycznie. Pod koniec RS na pewno raz trafiłem rano na mecz Denver, który mogłem przewijać na konsoli przerwy i reklamy, bo nie był wycięty i myślałem że wrócą do tego na Playoffy. No a tu znów trzeba czekać na wycięcie całego meczu i będzie im to pół dnia zajmowało. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak anulować League Passa? Mam wykupiony miesięczny dostęp, ale playoffy się już powoli kończą. Wystarczy anulować subskrypcję przy ustawieniach konta, czy trzeba pisać do supportu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to zrobić? Odbijam.

 

Napisać do supportu z maila od loginu?

Żebym tylko pamiętał dane konta bo zawsze z automatu szło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ustawieniach konta jest normalnie opcja anulowania suba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Help . Mialem suba Regular seson plus play off za 64.99zl ale widze ze pod koniec maja i czerwca dwa razy mi sciagnelo za suba 64.99zl a chyba nie powinno.

 

Jak to wylaczyc ? Zwby dalej nie sciagalo.

 

W opcjach mam:

Last biled 14 kwietnia 2018

 

Jest jakis suport ? Aby dostac info lub zwrot.

Edytowane przez Montello

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

65 to płatność miesięczna, wiec jeśli nie anulowałeś wcześniej to normalne, ze pobrało.

 

Jest opcja po prostu anulowania subskrypcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest już nowy rozkład jazdy

Nba wypuścił na cały sezon kalendarz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w zakladce videos jak wejde w ostatnie wideo to pojawia sie napis: "This video cannot be played on your device. Please review the System Requirements" mimo ze mam wszystko zaktualizowane, natomiast NBA TV i Games dzialaja normalnie wiec nie wiem co moze byc przyczyna ze nagle takie cos sie pojawilo w videos po zalogowaniu, wczesniej wszystko bylo dobrze ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

24.08.18 kupiłem LP. Pełny sezon etc. Skasowali mnie 9 dych. Od dzisiaj nie mam dostępu do niczego, LP twierdzi, że mam kupić subskrypcje bo nie mam żadnej aktywnej. A na stronie jest tylko opcja monthly. A ja jestem na 1000% pewien, że kupiłem full season. I teraz pytanie kiedy zostanie odblokowany dostęp tj. kiedy sobie ściągną kasę z karty żeby nadrabiać poprzedni sezon?

Zapomniałem dodać, że powinno wszystko się odbywać automatycznie prawda?

Edytowane przez freesko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś mieć dostęp do końca września. Potem udostępniają możliwość zakupu na nowy sezon. W sumie to mogłeś wybrać opcje miesięczna. Byłaby ważna do 24 września ale zaoszczędziłbyś 25 zł. Tak czy inaczej musisz do nich napisać ze kupiłeś do końca sezonu czyli do 30 września 2018.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jasne. Wszyscy którzy kupili LP w sierpniu z opcją full mają ten problem. Kasa jest już zwracana, moją reklamację też rozpatrzyli pozytywnie. Przed 24 września powinna być już możliwość zakupu nowego sezonu w różnych opcjach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest nowy cennik. Przy przedłużeniu dają jakieś zniżki? Anulowałem płatność paypalem i nie wiem czy zadziała u mnie auto renew. Pytanie czy warto się z nimi kontaktować, czy pobierają normalną kwotę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więcej niż rok temu? Dziwna polityka jak na walkę z nielegalnymi źródłami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyłączam się do pytania kolegi czy jest z automatu jakaś zniżka przy przedłużeniu subskrypcji ? Widzę że w apk na iPhone widnieje kwota płatności za pełen pakiet 549.99zł , natomiast na komputerze i konsoli 589.99zł . Jeżeli żadne bonusy nie są przyznane a moja subskrypcja była wykupiona na kompie to zapewne policzą wyższą kwotę ? W takim wypadku to lepiej wychodzi zakupić jako nowy użytkownik za pomocą apk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedz z supportu w której piszą że mam wyłączone automatyczne odnawianie i jeżeli jestem zainteresowany to mogą mi podesłać kod promocyjny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włączyłem zgody elektroniczne na podesłania ofert produktów . Zobaczymy czy mi wyślą podobne info jak twoje . W ubiegłym roku miałem opcje Game Choice odpłatne z góry i kwota była 240zł (80 meczy) , teraz widzę że chcą więcej o pare złotych za (60 meczy). Dodatkowo mam info w subskrypcjach ze mogę przejść na wyższy pakiet za 330zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dam Ci znać jak odpiszą, jak duża jest to zniżka. Jeżeli 10% to masz identycznie jakbyś zapłacił przez Apple. Chyba ze tam tez zadziała kod. Ja biorę najwyższy pakiet bo pozostałe są nieopłacalne. Chce oglądać sixers i wybrane mecze warte uwagi i nie mam zamiaru studiować jak rozłożyć te 8 meczów w miesiącu. Poza tym wykupuje tez canalplus na player.pl ale to nie to samo co LP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli weźmiesz Game Choice z płatnością za całość to 60 meczy masz w postaci kredytów i możesz je wykorzystać nawet w pierwszym tygodniu . Przy płatności miesięcznej wydzielają po 8 meczy na miesiąc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.