Skocz do zawartości

kolana


mycek

Rekomendowane odpowiedzi

Po prostu, bolą mnie kolana (szczególnie lewe), po wysiłku fizycznym obciążającym nogi (granie w kosza, siatkę), oraz gdy nie rozgrzany zrobie jakiś bardzo gwałtowny ruch (wysoko skocze itp). Podczas gry tak strasznie nie czuje że kolano boli ale po "ostygnięciu" boli cały czas włącznie z następnym dniem. Byłem u lekarza, posłał mnie na rentgenowskie prześwietlenie, które nic nie wykazało. Nie znam się na tych sprawach, ale co jest nie tak? chrząstka, łękotka? słyszałem że one często się 'z używają' może to? Jeśli ktoś miał podobny problem, wie co jest grane, proszę o pomoc.

z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli wysłał Cię na rentgen to pewnie byłeś u jakiegoś państwowego debila. musisz zrobić usg albo to co to ....yy rezonans magnetyczny.

podaj ile masz lat ,czy coś uprawiałeś,jaka jest Twoja noga silniejsza,ręka i skąd jesteś.

 

miałem dwie artroskopie ,rekonstrukcje wiązadła krzyżowego więc mogę Ci pomóc jakoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mycek, powiem ci tak całkowicie skrótowo - rozgrzewaj się przed graniem, rozciągaj, nie graj na betonie - nadal będą bolały (bo to kolana), ale może ich chociaż nie wykończysz. Łykanie glukozaminki też jak najbardziej wskazane - na pewno nie zaszkodzi... Ja się nie rozciągałem, grałem swego czasu okrutnie dużo, w tym sporo na betonie, czy innych mało sympatycznych nawierzchniach. Od dłuższego czasu nie gram wcale, choć aż taki stary nie jestem - po prostu dwie artroskopie i rekonstrukcja wiązadeł krzyżowych robią swoje... :(

 

Łąkotek już chyba nie posiadam za bardzo - na ostatniej artroskopii, którą miałem już po ACL repair wykryto jakieś śladowe ilości łąkotki, którą w dodatku zmiarzdżyłem jakimś cudem... :?

 

Tak, że mycek pamiętaj: Sport to zdrowie!!! :mrgreen:

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach