Skocz do zawartości

NBA 2K11


Gierap

Rekomendowane odpowiedzi

Lipa trochę, że te wszystkie classic team's ograniczają się tylko do pierwszych piątek i ewentualnie jednego rezerwowego (bodaj Cavs i Blazers). Reszta drużyny to zwykle wygenerowane noname'y. Pewnie szybko pojawią się rostery, ale mimo wszystko trochę wstyd...

 

Pograłem też trochę w demo i generalnie nie jest źle. Na plus na pewno opanowywanie "na raty" złych podań, dużo więcej gry tyłem 5-6 metrów od kosza (KG ostro siatke pali ;) ), fake pass (ciekawe czy w kontrze działa) i ogólnie jak zwykle setki nowych animacji (w tym niezły rzut PP). Na minus, znów zbiórki chyba nie działają tak jak powinny. Generalnie za mała próbka, żeby coś więcej powiedzieć, ale grało mi się całkiem przyjemnie. W poniedziałek-wtorek pełna wersja więc będzie można coś więcej napisać.

 

Co do tych overali, to śmiesznie z McGee. Najpierw miał 58, potem popłakał się na twitterze i 2k obiecali zwiększyć mu do 64... Zresztą kto patrzy na overale? Ważne są poszczególne ratingi a nie ich suma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zupać kawałek na jakiś serwer?

Zgrałem to z youtube za pomocą jakiejś stronki do pliku mp3. O dziwo dosyć niezłej jakości uzyskałem plik, 256kbps oraz 7,22MB waga.

 

http://www.sendspace.pl/file/e6f62c854e547416f8f7966

 

Tak w ogóle to popatrzcie sobie na filmik odnośnie 2k11 z practice gym.

 

http://www.youtube.com/watch?v=MhZj57m3TFA

 

Jakoś nie przypominam sobie aby takie rzeczy w poprzedniej wersji były możliwe, myślę o tych akcjach z rodzaju up&under/stepthrough. Co naprawdę może się podobać to wprowadzenie spin jumpera, czy stepback jumpera pod jednym przyciskiem, dzięki czemu cały proces to jedna animacja a nie zlepek kilku. Myślę, że gra Bryantem w tym roku może przynieść więcej zabawy niż kiedykolwiek wcześniej. Do tego dochodzą jeszcze signature gathers, każdy gracz ma swój własny, dzięki czemu gra będzie bliższa ideałowi niż kiedykolwiek wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NBA 2k11 zapowiada sie niesamowicie i z wielkim rozmachem. W porownaniu z gra od EA Sports- NBA Elite 11, gra wyglada o niebo lepiej, jest wprost idealna. Jestem wiernym fanem serii 2k Sorts od czasow NBA 2k9, myslalem, ze nie uda sie zrobic gry jeszcze duzo lepszej od NBA 2k10, ale jednak- NBA 2k11 jest po prostu rewelacyjna...

Ponizej podaje kilka filmikow o tematyce NBA 2k11 :)

 

"NBA 2K11 MJ Opus Trailer - Become The Greatest"

 

"NBA 2K11 Legends Never Die Trailer"

 

"NBA 2K11 Signature Moves"

 

"NBA 2K11 - Michael Jordan's Greatest Moments"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heronim dzieki za kawalek. znalazlem wersje prodigy ale potrzebowalem mixa. naprawde dobrze sie tego slucha.

filmik z practice swietny. jezu deron williams naprawde porusza sie jak deron, wszystkie te kozly, drop stepy itd. nigdy nie bylem zwollennikiem grania 1on1 w grach. zawsze wolalem rozbijac defensywe podaniami, zespolowym graniem ale w tej wersji to wszystko jest tak zrobione, ze trzeba bedzie poprostu swoimi ulubionymi graczami kilka zagran wytrenowac jak w realu bo to przynosi wiele radochy.

 

katuje demo juz dobry tydzien. momentami gra jest tak realna, ze sie zastanawiam gdzie sa granice. walka pod koszami, bloki ktore sa cholernie zgodne z duchem gry, szczegolnie te w tloku podkoszowym, duzo trudniej zatrzymac kg o czym ktos juz wspomnial. w demie wyglada to tak, ze jak mu sie pozwoli trafic 1 rzut, jakkikolwiek, to trafia wszystko, jak dostanie blok, konczy czesto kwarte z 0/4 pudlujac nawet open jumpery. ron i fisher trafiaja trojki i cegluja jak na nich przystalo no i wykonczenia wejsc pod kosz, wbicia, layupy itd. naprawde miaazga. nie podoba mi sie, ze wiekszosc akcji gram malymi, w poprzedniej wersji wszystko niemal gralem przez gasola a tutaj nie jest juz tak latwo szczegolnie przy kg.

 

gracze swietnie biegaja do kontr. rzadko kiedy po przechwycie skonczy sie sam na sam z obrecza. udalo mi sie wczoraj zlapac 6 fauli kb i wszedl shannon. niestety nie sprawdzilem jego windy w grze, bo bylo za malo czasu ale generalnie dla fanow poszczegolnych ekip i zawodnikow to swietne uzupelnienie kibicostwa.

 

nie wiem na ile to prawda z tymi no name'ami w classic teams ale mam nadzieje, ze to naprawia. nie wiem tez jak z edycja w ps3 ale licze na to, ze doczekam sie update'ow ze zrobionymi druzynami z przeszlosci. w 2k10 bylo tego troche ale wciaz to nie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NBA 2k11 to wciąż tylko gra, oparta na animacjach, nie na realnej fizyce. Szczerze to nie miałem przyjemności grać w starsze wersje niż 2k9, ale ja często jak oglądam replaye co drugiej akcji to się łapie za głowę jakie to wszystko jest sztuczne, ręce oraz piłki przenikają przez ciała zawodników, animacje zwłaszcza bloków są szybsze niż zawodnik z 99 speedem. Naprawdę komicznie to wygląda jak masz czystą drogę do kosza, od FT line jedziesz z turbo, wskakuje animacja dunku, a tymczasem jakiś center bądź power forward, bez względu na to jakie mają statsy, robią mały slajd będąc odwróconym tyłem do kosza na dystans 2 metrów, skaczą i kontestują, a to wszystko w czasie kiedy jesteś już w powietrzu. Wiadomo, że grając przeciwko prawdziwemu przeciwnikowi do takich sytuacji dochodzić zbyt wiele nie będzie, AI oszukuje bo ma idealny timing, ale fani trybu my player czy franchise mode zapewne nie raz łapali się za głowę jak sztucznie podciągnięta jest obrona. W realu jak piłkę ma DW bądź LeBron James to przeciwna drużyna zacieśnia strefę podkoszową i w ten sposób broni ewentualnych wjazdów, ale nie w koszykówce od 2k. Powinna być opcja w opcjach do włączenia w stylu "focus whole defense on this player" i wówczas nie byłoby potrzebne sztuczne podciąganie animacji bloków żeby kontestować co się da, tym samym "polepszyć obronę". W ten sposób byłby to koniec ery tzw. cheeserów. No zobaczymy jak to będzie wyglądać w tej wersji nba od 2k. Również w poprzednich wersjach zbyt dużo podań dochodziło takich które w NBA nie mają prawa dojść. Według mnie to powinno być regulowane przez defensive awarness, wówczas jeśli mamy do czynienia z dobrym zespołem defensywnym w stylu Celtics to nie ma szans zagrywać przeciwko nim jakiś podań z ****, bo wszystkie podania które w rzeczywistym meczu powinny być przecięte będą przecięte, może wtedy wreszcie Bargniani nie będzie robił na mnie 40pkt co mecz. Także poprzez defensive awarness powinno być regulowane jak dany gracz się ustawia w defensywie (do tej pory ta statystyka spełniała jakaś rolę w help defense), może wówczas wtedy będę miał wrażenie, że grając przeciwko Celtics gram naprawdę przeciwko Celtics i wrzucanie im punktów na więcej niż 60% jest niemożliwe.

 

A może po prostu jestem c***owym graczem? Stąd się czepiam takich rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Mam pytanie jak skutecznie grac aby wygrywac ?? Gram w 2k11 tydzien czasu na najwyzszym poziomie trudnosci tzn.hall of fame za kazdym razem przegrywam roznica 20 ,30 pkt .Probowalem wszystkiego kontry rzuty z bliska taktyki rozne dla zespolow i jest bardzo ciezko cokolwiek ugrac.Moze jest ktos ogarniety co do taktyki dla poszkogolnych zespolow ,chodzi o konkretne zagrywki i ich nazwy.Podziekowal z gory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.