Skocz do zawartości

Kubbas

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4961
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    15

Ostatnia wygrana Kubbas w dniu 9 Września 2020

Użytkownicy przyznają Kubbas punkty reputacji!

Reputacja

1509

O Kubbas

  • Tytuł
    Lakerator
  • Urodziny 07.05.1991

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Włocławek

Kontakt

  • Skype
    kubbasog

NBA

  • Ulubiony zespół
    LA Lakers
  • Ulubiony gracz
    Kobe Bryant

Converted

  • Location
    A, A

Ostatnie wizyty

27814 wyświetleń profilu
  1. Kubbas

    Brooklyn Nets 2020/2021

    eye test skutecznosc Hardena i ogolnie jego komfort gry strasznie spadl glownie widac ze nie przyzwyczajony jest do catch and shoot pewnie zrobi adjustment ale na razie to strasznie razi w oczy gosc kompletnie nie wyglada komfortowo, nie wie co robic z pilka
  2. Kubbas

    MVP Race

    i tak jak Nuggets maja teraz tak mniej wiecej bedzie sami fani Nuggets to pisza, problemy z glebia, duzo kontuzji, w tym Murray a Nets graja w o wiele slabszej konferencji co tu wiele w ogole tlumaczyc?
  3. Kubbas

    Futbol europejski

    https://en.wikipedia.org/wiki/Paulo_Sousa#Managerial_statistics dramat
  4. Kubbas

    San Francisco Warriors 2020/2021

    Ale Draymond gra zajebiscie
  5. Kubbas

    Brooklyn Nets 2020/2021

    Kyrie nie moze grac z pilka, Harden musi rozgrywac kazde "rozgrywanie" Kyriego konczy sie jego rzutem po 5 kozlach
  6. Kubbas

    MVP Race

    Za slaby bilans, Jokic nie wygra
  7. hahahah co gosc odjebal sam ich rozjebal, piekna sprawa dogrywka pistons atl jesli ktos jeszcze siedzi
  8. kyrie nie moze rozgrywac, jak rozgrywa to w kazdej akcji rzuca
  9. hahaha, wyrwal im to sam, zbiorka w ataku i trojka gosc ma serce do gry
  10. fajny basket Cavs graja Sexton bardzo efektywny w malych minutach, swietna obrona
  11. Kubbas

    Futbol europejski

    jako ze nie siedze w temacie trenerki moglbys przyblizyc co wiesz o tym gosciu wiecej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.