Skocz do zawartości

RDG2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

Reputacja

18

O RDG2

  • Tytuł
    Rookie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. kevin johnson do wyrzucenia
  2. iverson na sg wiec simka chyba slabe sklady ustawila, chcoiaz 76ers w finale mi odpowiada
  3. RDG2

    Oddam/poszukuje

    kupie solidnego centra, na stole moje picki ktore moga byc bardzo fajne w obecnej sytuacji. moze tez poleciec kittles.
  4. RDG2

    [2035] Free Agency - ETAP V

    philly 76ers 1. ramon sessions - mle 2. jamal crawford - lle 3. tony parker - min 4. jeff mcinnis - min 5. zaza pachulia - min - wycofane 6. vladimir radmanovic - min 7. jason williams - min - wycofane 8. rodney stuckey - min 9. tiago splitter - min 10. jay williams - min
  5. RDG2

    [2035] Free Agency - ETAP V

    philly 76ers 1. ramon sessions - mle 2. jamal crawford - lle 3. tony parker - min 4. jeff mcinnis - min 5. zaza pachulia - min 6. vladimir radmanovic - min 7. jason williams - min 8. rodney stuckey - min
  6. myslalem, ze gortatowi jeszcze skladalwm i, ze marshall podpisal z kims, zle spojrzalem.. ale prince dziwna sprawa
  7. no to ja k**** nie wiem o co chodzi, rozumiem 1-2, ale nie wszyscy
  8. oferty 76ers to w ogole zostaly wpisane? wszyscy fa majac na stole taka sama kase od 76ers wybrali oferty druzyn z nizszym win ratingiem..
  9. RDG2

    [2035] Free Agency - ETAP IV

    philly 76ers 1. mike bibby - mle 2. tony parker - lle 3. zaza pachulia - min 4. donyell marshall - min 5. marcus williams - min 6. tayshaun prince - min 7. jason williams - min 8. jamal crawford - min 9. rodney stuckey - min
  10. deng to potencjalne 22-7-3 z niezlymi % i niezla obrona, bez szalu ale jest duzo gorszych kontraktow taki melo czy dorrell wright pozdrawiaja
  11. kolejna sprawa to taka, ze teraz kazdy gm jest aktywny i ma jakas swoja wizje, podpisac kogos na promocji jest ciezko, trzeba troche przeplacic zazwyczaj (randolph, conley, horford, lma i pewnie jeszcze kilka przykladow)
  12. nie no taki sar jest niedoceniany mono a to fajny all-around player, bedzie idealna 3 opcja. musialem teraz cos podzialac bo tak jak mowie picku nie ma, assetow nie ma, za bryanta bylo jedno zapytanie.. trudno, walka o po tez będzie ekscytujaca, nie mozna cale zycie wygrywac:) na trzezwo dalbym pewnie cwebbowi max na rok, contendera tez by z tego nie bylo, ale elastycznosc by zostala. z drugiej strony jak dobrze wszystko ogsrne to za rok bedzie, akurat 13,5 banki w pierwszym etapie na maxa i zakladajac ze cos uda sie z tego zrobic i kobe przedluzy to juz byc moze za rok uda sie wrocic do gry. z reszta deng przeplacony, ale jako druga opcja moze zagrac fajny sezon + to solidny obronca, jego kontrakt zaboli za 2-3 sezony:) +w dzisiejszej rlnba to taki sklad mogacy switchowac wszystko to byloby cos:)
  13. kurde przeplacilem tego denga, ale tak to jest jak sie biduje pod wplywem.. z drugiej strony to przynajmniej po kielichu dopiero udalo sie z kims dogadac:) szkoda, ze mo-will podpisal bo w nastepnym etapie dostalby ode mnie przedluzenie mle za wiecej kasy no nic, kittles - bryant - deng - sar - comegys o po powalczy, troche schrzanilem to fa, ale trudno picku nie ma trzeba walczyc
  14. RDG2

    [2035] Free Agency - ETAP III

    philly 76ers 1. luol deng - 11 000 000 - 5 lat - 10% 2. shareef abdur-rahim - 8 500 000 - 3 lat - 10%
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.