Skocz do zawartości

KeepItDirty

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    258
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez KeepItDirty

  1. KeepItDirty

    The Last Dance

    Grant byl jedyna osoba, za ktora Jordan wkurwil sie na Krause'a jak nikt nigdy. Caly sklad Bulls byl pod dyktando Jordana. Nawet szlo ostro w pewnej chwili, ze Jordan naciskal Krause'a o naziwska pewne, a ten mu odpowiedzial, ze wina za roster to wina salary Jordana. Tak apropo loverow Jordana. Face it or jump from 30 floors.
  2. KeepItDirty

    The Last Dance

    Dokladnie. Nawet z Lakers mieli szczescia duzo swego czasu. Nikt nie wmowi, ze Jordam nie wyplakal najlepszego rosteru w lidze. Kto tak pisze ten chyba minal sie z g##### po drodze. Jordan plakal co rok o sklad. A to co dostal przy pierwszym 3 peacie bylo epickie wrecz patrzac na reszte ligii.
  3. KeepItDirty

    Sezon NBA zawieszony

    Ale liga odpali w czerwcu. Co tam random ofiary. Wazne, ze przemysl usa upadlby jakby do jesienii bylo jak jest.
  4. KeepItDirty

    Sylwetka i bmi wsrod nas!!

    Clippersy. Blisko xD a na serio. Napisalemctemat po litrze wody i paru piwach. Bk mnie wkurwia napina tu i pociski kto co widzial. Duzo osob widzialo wiecej niz wiekszosci tu sie sni. Wiec te 1000 postowe wywyzszanie jest bekowe. Bo sporo osob jak kiedys pisalem. Nawet tu nie pisze posta widzac kolka adoracji. Bez obrazy Julek czy LBS. Slowo zle o Nuggets i masz span od nich na 2 strony jaka pizda jestesn a dla mnie ti zwykle....
  5. KeepItDirty

    The Last Dance

    Dalej pirata nie polecam. Sam na win10 jade ile wzlezie, ale znam z zycia stytuacje co typ olal maila o zaplate i za cztery msc dostal posmo za 30tys kary wobec lamania prawa w usa. Nie wiem jak aiecto skonczy ale masa ludzi ma to samo. Pirate bay jest trackingiwany orzez sluzby w USA i polska ma podpisane umowy z USA o udostpenianiexdanych personalnych. Smiechy hahy. Sam w to nie wierze, ale znajomy z ktorym jaram co dwa dni dostal maila od nich i juz zero beki z tego
  6. KeepItDirty

    The Last Dance

    Pirate bay obecnie bez vpn to insta karma o pozew, nawet w PL. No i strona ma mniej s/l niz powinna i miala kiedys. Zassij jeden odcinek, bo najpewniej przy torrencie bedzie co na stanie i mozesz wtedy wybrac np amv ep1 i zobaczyc.
  7. KeepItDirty

    The Last Dance

    Kto czytal ksiazke Latajacy Byk ten juz od xx lat doskonale wie, ze Jordan i Krause nie byli swoimi fanami. Dzisiaj czytam o Kukocu, ktory krytyluje ten serial dokumentalny, ale jednak prawda jest, ze Jordan mial wiele wojen w Chicago chocby o wzgledy personalne. Wyrzucanie zawodnikow bo tak. Checi sciagania kogos pod swoje dyktando. Tak po czasie mysle, ze James mial sie od kogo uczyc plakania i transferowania zawodnikow z ktorym gral.
  8. Z ciekawosci. Kazdy sie tu kreauje na goata jak orzychodzi co do czego. Jaka sylwetke macie?! Czy jestescie grubaskami w pinglach?!?!
  9. Matka Karla [*] a jednak nikt nie jest nietykalny. Szkoda. Life is full of zasadzkas.... Mowisz Karl, ja mowie Wilki. Zaden tshirt tego nie zmieni.
  10. KeepItDirty

    Denver Nuggets 2019/2020

    Ok LBS i Julek. Tak na powaznie mam pytanie. Widzicie Nuggets ponad Hou w formie, LAC w formie, LAL? Pokolei robi duet w Hou 28-7-7 (Harden na 50ts) plus Cegla na 35-6-6 albo LAC Kawhi 27-8-7 plus PG13 22-8-6 albo Lakers James TD lub od biedy 27-8-6 olus Dawis 25-8-6 conajmniej. Sorka, nieeeeeeeee. Nuggets fajny team na RS ale nie ma argumentow na polfinaly zachodu, juz nie chce klocic sie, jak Dallas czy POR by robilo przewagi. Fajny team, szanuje jak byl prowadzony, ale realnym contenderem nie sa i nie beda nawet patrzac na druzyny wsochu. Badzmy dorlosli i jak juz cos to dawajmy argumenty jesli mamy kogos dyskredytowac.
  11. KeepItDirty

    Denver Nuggets 2019/2020

    Na juz!? Wystarczyly 2-3 sezony dobre, by podjebac architekta sukcesow. Ciekawe co bedzie za sezon czy dwa. Tak nie hejtujac ciekawe, by mi LBS nie odjebal czegos w odpowiedzi. Fajby byl zeszly sezon. Jak pisalem. Pinad stan. Bo realnie zaden team z takim duetem Jokic Murray nie byl blisko nawet finalu w ostatnich 20 latach. Fajnie bylo widziec anomalnie rok temu, ale ten sezon weryfikowal i jakby nie orzerwa blizej im bylo do 5-6 seeda anie top3 zachodu.
  12. KeepItDirty

    Random Shit 2019/20

    Isolated home. Legit w c***. A w tym czasie 2tys osob w usa zalicza glebe. Show must go oooooooon. Jak spiewal Mercury.
  13. KeepItDirty

    Sezon NBA zawieszony

    Ostatnim krajem co chcialby stracic z reklam jest USA. Bo to biznes jak u zadnego innego kolosa na swiecie. Pytanie co jesli nawet zagraja na pustynii czy na grendlandii a jakis prezenter dostanie wirusa? Sorka na ta chwile to nierealne. Nie i c***. Jak na jesien cos zorganizuja jak PO wobec rozkladu obecnego ligii to bedzie cud. Wiecej orawdopodobne jest alvo start wg nowego sezonu i pol sezonu w dupe albo anulacja. Te brednie tych idiotow z mexiow USA nie ma co traktowac serio. Oni dostana szczyt epidemii jak my. O ile o jakimkolwiek szczycie mozna mowic z wirusem co ma w 80% budowe jak sars co 19 lat nie ma szczepionki. Kazdy pajav jak Smith czy inny kto sie wypowiada to tylko ze pizdy i pajace mu kaza zarobic na chleb. Nothing more.
  14. Ja. Ja. Ja mam pytanie. Bo naprawde nie znam sie na bejsbolu. GOAT koszykarski, jego powietrzna wysokosc jak sobie radzil w tej dysplinie? Wszak wystarczy machnac kijem i biec ile natura dala. Pomijajac ulozenie rak i kolan i kordynacja oko pilka reka kij. Bez suchych statystyk tylko opisowo porownujac do dobrych graczy w bejsbolu. Tak z ciekawosci pytam.
  15. Gracze co grali jak Sancho ja GSW przed sezonem Cie zjedza i wypluja. Ile kuponow ludziom nie wchodzi bo jakims Nets zavhcialo sie jednak trafiac do kosza przeciwnika, a nie swojego. Ja nie zlicze. A Wy?'
  16. "Daniel to wschodząca gwiazda naszego sportu" - chcieli chyba pisac: siedzaca. bez jaj
  17. Shaq byl niesamowity. Szkoda, ze wolal jesc wiecej niz Jokic w przerwie miedzy meczami. Piekny test o Shaqu napisano na bleacherze. Zacytuje: The worst injustice of Shaq’s career was that too many people believed he was only great because he was big. So far from the truth. Shaq could handle the ball well enough to lead the break or unleash a crossover that left opponents in the dust. He could hit jump shots and hit teammates with pinpoint no-look passes. He could spin and slip his 7-foot-1, 300-something-pound frame into the lane for hooks and bankers with moves that had nothing to do with pure power. But as he increased the mileage and pounds throughout his career, the public forgot how many tools Shaq had in his toolbox. Size alone didn’t make him arguably the best passing big man of his era. Size didn’t give him the timing to block more than 2,700 shots (7th all-time). Size didn’t give him the desire to pull down more than 13,000 rebounds (12th all-time). Size didn’t give him the accuracy to score more than 28,000 points (5th all-time). Size didn't put him in the career postseason top five in points, rebounds and blocks. Four NBA championships, three Finals MVPs, one regular season MVP, three All-Star Game MVPs, Olympic and World Championship gold medals … if it were as simple as size, Giant Gonzalez would have a spot in the Naismith Hall of Fame. Shaq was one big-ass basketball player, but he was indeed a basketball player. To tak offtopem, by rozluznic atmosfere w tym temacie tak goracym, ze az mi parzy tel rece
  18. Tak, dobre grono wymieniles. To juz tak na sam koniec zapytam sie o jedno. Co odroznia ta grupe graczy od LBJ. Jordana czy Giannisa? Pomin kwestie psychiki (motywacja, radzenie sobie z presja itp). Czy Twoja odpowiedz bedzie, ze oni nie sa takimi freakami natury jak moja wymieniona trojka? I tu juz na koniec naprawde. Tak, koszykowka to sport, ktory wymaga polaczenia paru kwestii, ktore musza zatrybic, ale nie odwazylbym sie nigdy stawiac sportowca w jednej dyscyplinie ponad sportowca z innej bo jak napisalem juz pare postow wyzej. Inne szkolenie. Inne aspekty, inne warunki i skille. Nie ma szans byc obiektywnym w takich zestawieniach.
  19. Myslalem, ze to dosc proste, tak probuje konstruowac tutaj wypowiedzi, w tym temacie by odnosic sie so poszczegolnych kwestii. Jeszcze raz. Duzo osob uwaza, twierdzi, ma wrazenie, argumentuje, ze w Europie szkoli sie technicznie lepiej graczy niz w USA. Poniekad przez ten brak warunkow fizycznych. Europejczycy sa wolniejsi i mniej dynamiczni ogolnie. Ciezko to storpedowac, prawda? Wiec dalej. Skoro kwestie techniczne nie maja zadnego wplywy na ich pozycje w USA (konce rotacji itp jak to napisales) to wniosek wysuwa sie oczywisty. Fizycznosc i warunki maja pierwsze skrzypce w koszykowce. A fizycznych warunkow nie nauczysz sie. Mozesz poprawic szybkosc, skocznosc, ale jesli natura nie dala to niestety, pozamiatane, nie masz czego szukac. Wiec pytam teraz. Czemu w tym konkretnym temacie idac z wnioskow, ktore teraz podalem argumentujesz ze zawodnik koszykowki jest lepszym sportowcem od kogos z innej dyscypliny. I znow spojrz na poczatek tego posta o wplywie techniki i warunkow na sukcesy w dyscyplinie.
  20. Ok, chodzilo mi o dosc popularna teze, ze w Europie gra sie lepiej technicznie niz w USA. I skoro technika nie daje przewag nad warunkami fizycznymi (szybkosc i skocznosc afroamerykanow chociazby) to czemu warunki maja determinowac czy ktos jest lepszy niz inny. Bo tu juz wchodzimy w kwestie genetyczne. Czemu np sprinterzy glownie sa czarni, a sportavh silowyvh jak np podnoszenie ciezarow olimpijskie czarnych ludzi nie ma w zadnych "8" najlepszych na MS czy Olimpiadzie.
  21. Kubbas zeby nie bylo, nie chce nic co napisalem dyskrexytowac, bo rozumiem do czego zmierzasz. Szybkosc, skocznosc, wydolnosc na pewnym intensity, kwestie techniczne w obronie czy ile wymaga prawidlowe nauczyenie sie techniko rzucania. Ale na kazdy argument idzie znalesc i kontrargument wybierajsc dyscypliny, ktore maja cos lepiej lub inaczej zlozone w swoim zalozeniu. Temat ma bledy meeytoryczne juz w samym zalozeniu, ze jakas dyscyplina jest trudniejsza od innej. Jasne. No ale kazdy skill jest inny. Kazdy sport wymaga innej formy przygotowania. I teraz. Mam pytanie Kubbas. Czemu liga NBA ponad Eurolige? Chodzi mi o jedno zasadnicze pytanie. Czemu w NBA gra wiecej atletycznych freakow niz w Europie. Jasne, kolor chociazby. Ale odpowiedz majac cos innego na uwadze. Czemu eurolige postrzega sie jako bardziej technicznie nastawiona? I czemu w takim wypadku tak malo graczy, dochodzi do statusy elity za oceanem?
  22. O usage. Moze problem tkwi w dyscyplinie, ze wymaga takiego usage, a nie w kwestii zawodnika? O czym swiadczy to, ze nawet Jordan czy James otoczony kasztanami nie wygrywal? I co ma to na wplyw usage? Porozbijam pytania forumowe na takie krotkie pytania. Moze to lepiej wyjasni nam sposob myslenia Kubbasa. Ps. To w siatkowce plazowej usage bije na glowe lige NBA. Tam 2 osoby (ale to tez druzyna) i kazdy ma mniej wiecej 50-50% pilke w reku w zespole w momencie posiadania jej na wlasnej polowie. Usage o kant dupy potluc mozna konfrontujac jak napisalem z siatkowka plazowa. A to tez sport. I to olimpijski.
  23. Kubbas co znaczy najlepszy sportowiec na swiecie?! Wyjasnij. Jak poznasz czy lepszy jest Wilfredo Leon od np Messiego? Pytam sam realnie bo juz gubie sie w tym temacie. Kazdy sport wymaga innych nawykow, warunkow, bodzcow i metod treningowych. Wszevhstronnie wyszkolony mlodzik i na ogol biega szybko i dobrze gra w gale a i w kosza nie jest sierota wybierana na koncu. Wszystko rozbija sie potem jak wyglada dalej szkolenie, wlasny rezim treningowy i motywacja. Odchodzac od sportow zespolowych na rzecz jednostek. Jakim cudem ocenic kto jest lepszy chocby biorac Magnusa Carslena w szachach, a jakiegos azjatyckiego mistrza go (nie wiem kto jest ale ok). Skoro obaj to geniusze w swojej profesji? Lata treningow, uczenia sie, praktyk turniejowych wplywa, ze sa zakrojeni do swojej dyscypliny. I tak samo jest w sportach zespolowych. LeBron nie bylby swietnym pilkarzem, napewno nie tierem laureata zlotej pilki, tak jak Usain Bolt nie byl dobrym pilkarzem, a taki Ronaldo by mogl pewnie jedynie podawac pilki zza linii bocznej.
  24. KeepItDirty

    Sezon NBA zawieszony

    Tak technicznie to najglupszy tytul filmu, bo pasazerow bylo 9ciu. A skoro i Trump widzi co sie dzieje i jakie prognozy sa szacowane dla USA (30% bezrobocie) to nie dziwi, ze w jego glowie kielkuja pomysly, by jednak ruszyc przemysl. A skoro prezydent mocarstwa jak USA juz kombinuje jakby jednak ludzi zachecic do zycia na przekor wirusowi, nie dziwi, ze "spece" w mediach koszykarskich wpadaja na rownie cudowne pomysly. Hajs sie zgadzac musi. Niewazne, ze lawinowo to da gorsze efekty. Liczy sie tu i teraz. Za rok moze w ziemie walnac kometa lub wybuchnac park w Yellowstone (ok, mrzonki but still).
  25. KeepItDirty

    Najlepszy dunker

    Nie wiem czy byl. Oczywaxie nawet nie top 10 ever, ale pare pak mial dobrych. Napewno warty wspomnienia w gaszczu Carterow, Kempow i Drexlerow.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.