Skocz do zawartości

Boroxkg

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Boroxkg

  1. A ogółem kiedy wchodzą do sklepów takie koszulki? z rozpoczęciem sezonu?
  2. Jedyny który nie rozstrzelał/podarł/spalił koszulki xd
  3. Boroxkg

    2k17 wymagania

    Mozesz pierw pobrac pirata zeby sprwadzic czy ci pojdzie
  4. Boroxkg

    Og czy fake

    chodzi o cala strone "POWITANIE" poza tym gdzies juz wyzej ktos zapostowal o tej stronie i bylo ze cala strona jest fake
  5. Raz kupiłem taką na próbe i moim zdaniem to troche shit dodajac ze najczesciej jeszcze rozmiarowka sie nie zgadza
  6. Czekałem dosłownie cały dzień na nowy odcinek
  7. Siema orientuje się ktoś czy na meczach noszą odzież termoaktywną czy kompresyjną. To samo na nogi leginsy czy jakieś sciągacze? Szperałem troche na necie ale nic ciekawego nie znalazlem. edit: chyba że ktoś posiada ciekawy temat termoaktywna a kompresyjna tak samo jesli chodzi o odzież na nogi.
  8. Osobiście mam tf-250 i na początku było spoko ale jak kupiłem grip control to niebo a ziemia dla mnie
  9. Swoją drogą cavs lubią bić po jajach Chciałbym osobiście zobaczyć celtics-cavs. Szkoda tylko że mało osób z ławki wchodzi żeby potem się nie okazało że jak muszą wejść to będą drewniani
  10. Wytłumaczy ktoś jak IT zgubił zęba? XD
  11. Boroxkg

    Mecze Download, Poszukuje meczu

    http://nbareplaytv.com/ tutaj są wszystkie mecze
  12. Moim zdaniem 4-2 dla bostonu chyba że wróci Rondo to 4-3. Swoją drogą chciałbym zobaczyć chociaż jedną grę gdzie oba zespoły dają z siebie 100% w pełnych składach.
  13. Nie wiem czy to temat od tego ale nowy odcinek game of zones wymiata XD
  14. Nie wiem o czym mówisz. legitna stronka "NBA koszulka" XD prawy górny róg " POWITANIE" dobre też " 2016 final koszulka" ktos sie nie postarał
  15. Boroxkg

    Nike Kobe A.D.

    Pooglądałem trochę filmików bo zainteresowały mnie te XI i zobaczyłem, że w A.D jest fake zoom (dużo mniejszy niż pokazany). Jeszcze jakiś innych butów dla pg poszukam ale XI fajnie się prezentują tylko minusem jest to że zbierają szybciej kurz.
  16. Mam podobne zdanie, Horford w tym meczu bomba, liczę że boston ugra te serię, oglądałem dziś rano powtórkę i w oczy najbardziej mi się jednak rzuciły nietrafione open 3pt Crowdera
  17. Boroxkg

    Nike Kobe A.D.

    A orientujesz się jesli chodzi o przeceny na tym sklepie? i są często typu ta?
  18. https://sklepkoszykarza.pl/buty-nike-kobe-ad-midnight-navy-852425-406.html Grał ktoś? pozytywne czy negatywne odczucia? zastanawiam sie nad kupnem bo słyszałem ze wygodne i fajnie się gra. Ogółem przecena na te buty zacna na tym sklepie i ktoś się orientuje czy takie przeceny są często na sklepie koszykarza czy przecena na ten model to rarytas?
  19. Sędziowie to chyba nieźle popili przed meczem...
  20. Boroxkg

    buty tartan,hala

    Nie jestem długo na forum i nie wypowiadam się za dużo ale w sumie obserwuję, myślałem że starsi użytkownicy forum spinają się czasami bez sensu że temat powstał po raz setny, ale serio tematów o butach na orlik/indoor serio było 10 tysięcy polecam przejrzeć starsze tematy można się nawet czegoś dowiedzieć
  21. Mógłbyś podlinkować? bo nie mogę znaleźć
  22. http://redhookdivecenter.com/default.php?nba=nba-jersey-maker&cheap=Bnh_pqx&outlet=853016 a któraś z tych bedzie OG?? http://www.superjerseyscheap.net/Chicago-Bulls--2-Nate-Robinson-Revolution-30-Swingman-Red-Jersey--55028/ jeszcze tu cos znalazlem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...