Skocz do zawartości

kcp78

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1077
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

297

O kcp78

  • Tytuł
    All-Star

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem

NBA

  • Ulubiony zespół
    detroit pistons
  • Ulubiony gracz
    Luke Kennard

Ostatnie wizyty

4835 wyświetleń profilu
  1. kcp78

    Detroit Pistons 2020/2021

    No niestety. Typowy odgrzewany kotlet dla clickbaitow. Tam do zadnych rozmów nie doszło. I tak, masz rację, jak zwykle wiem lepiej. Niestety...
  2. kcp78

    Detroit Pistons 2020/2021

    wymiana po walla to takie same brednie jak 'pakowanie sie w odpadki knicks'...
  3. kcp78

    Detroit Pistons 2020/2021

    czyli chcialbys miec wolne srodki (swoja droga, nie wadomo po ki c***) przy 15 grajkach na umowach. logiczne i to zalozenie, ze mlodzi nie beda grac, bo przyszedl wayne. lol...
  4. kcp78

    Detroit Pistons 2020/2021

    kogo bys chcial za takie pieniadze? zaproponuj cos. bardzom ciekaw...
  5. kcp78

    Detroit Pistons 2020/2021

    https://www.nba.com/pistons/multimedia/2020-draft-pick-media-availability
  6. kcp78

    Detroit Pistons 2020/2021

    za takie pieniadze nikogo 'sensownego' nie podpiszesz typowa rezerwa taktyczna, i mocno pozytywna postac. welcome back, wayne!...
  7. kcp78

    Detroit Pistons 2020/2021

    ale mi to nie przeszkadza...naprawde...
  8. kcp78

    Detroit Pistons 2020/2021

    chodzilo mi oczywiscie o wartosc mierzona pieniadzem, zatem towar ma taka wartosc w pieniadzu, jaka kupiec bedzie sklonny zaplacic...
  9. kcp78

    Detroit Pistons 2020/2021

    Koledzy, ile jeszcze wody w Wiśle musi upłynąć aż przypomnicie sobie (nie piszę, 'dojdziecie do wniosku' , bo wierzę, że to dla każdego z wad oczywiste) o co w tym całym ambarasie z żonglowaniem umowami chodzi?! Ten retooling (śmiesznie to weaver sobie zdefiniował btw) jeszcze się nie skończył. Poczekajmy, aż będzie po wszystkim, wtedy ocenimy sens poszczególnych posunięć... Jeszcze a propos sabena lee, weaver uważa go za pierwszorundowy talent...taka ciekawostka. Aaaa... I jeszcze mieliśmy brać nesmitha z 16. Boston nas uprzedzil... Trochę drogo ten jerami, choć, generalnie, wyznaje zasadę, że towar jest wart tyle, ile ktoś jest skłonny zapłacić...
  10. kcp78

    Detroit Pistons 2020/2021

    pare slow n/t grajkow z draftu. jak dla mnie, weaver odwalil kawal dobrej roboty! czy z tej maki bedzie chleb, czas pokaze. na dzis, najistotniejszym pytaniem w kontekscie naszych wyborow jest: czemu te nazwiska, i dlaczego nie mozemy tu mowic o 'loterii'?... weaver rozpatrywal 3 grajkow z 7. wyborem (a w zasadzie, dwoch, bo halliburton byl opcja rezerwowa). jako ze williams poszedl do chicago, wzielismy francuza. czemu hayes, a nie halli, spytacie? - parametry fizyczne! 'size' i 'physicality' (cytujac troya). nie bez znaczenia byl tez fakt, ze przy hayesie mielismy swojego 'insidera', gdyz od pewnego czasu, trenerem personalnym killiana byl...will bynum!... trenerem stewarta byl b. dobry znajomy weavera (kolejny case z szerszym dossier). dodatkowo, idealnie wpisuje sie w tym grajkow preferowanych przez troya, ze wzgledu na swoja sile fizyczna i zasieg ramion! (wingspan to bodaj ulubony marker weavera)... saddiq bey to bodaj najlepszy sf tego draftu. znakomity strzelec dystansowy, z b. przyzwoita obrona, nba ready! no i...tak, zgadliscie - wingspan!; mowil o nim 'specimen'... lee to, z kolei, czlowiek stackhouse'a! jak dla mnie, swietny wybor i potencjalny steal tego draftu. bardzo szybki, ale tez, wydaje sie, ze dobrze kontrolujacy pace (co wsrod mlodych graczy nie jest regula)... mysle sobie, ze w sytuacji, gdy nie bardzo mozesz sie pokazac (rozgrywki zostaly mocno okrojone), wiedza ekspercka z zaufanych zrodel jest na wage zlota... jest takie madre zdanie - nikt nie zna donioslosci 'teraz'. i drugie niby-madre zdanie - kazdy madry po fakcie. i trzecie - opinie sa jak dupy. kazdy ma wlasna...
  11. kcp78

    Detroit Pistons 2020/2021

    czyatj ze zrozumieniem. napisalem tylko, ze obaj maja wiecej zalet po atakowanej stronie parkietu; wood tez kiepsko broni. no, moze srednio, bo zrobil tu b. duzo postepy na przestrezni ostatnich paru miesiecy...
  12. kcp78

    Detroit Pistons 2020/2021

    nie jest zbedny. w zeszlym sezonie mielismy 4 wysokich, i to bylo, jak sie okazalo, 'niewsyarczajaco'; dyskusja nad dlugoscia kontraktu w przypadku umowy na 3 lata? naprawde?! lol... przeciez wykupienie umowy snella byloby zwyklym kretynizmem. a tak, weaver zyskal nieco grosza, pozbyl sie jednej umowy (bo oddal 2, a przyjal 1). czego nie rozumiesz? co sie tobie tutaj 'nie klei'?! wszystko sie klei. co do 28 milionow za granta i masona - jak slusznie zauwazyles, sa to 2 umowy za 28 milionow, a nie jedna, za 14. i wydaje sie oczywiste, ze akcje granta staly zdecydowanie wyzej, niz akcje wooda, bo na dzis, jest to zwyczajnie lepszy grajek...
  13. kcp78

    Detroit Pistons 2020/2021

    mysle, ze ani brown, ani kennard nie pasowali do 'wzoru'. u weavera zaden grajek, ktory jest 'undersized' (brown) czy ze slabsza budowa grac nie bedzie. wielokrotnie podkreslal w wywiadach, ze szuka grajkow zdolnych do switchowania pozycji. ponadto, luke ma problemy ze sciegnami (to samo gowno od paru lat ma jax i, niestety, jakos medykom nie udalo sie definitywnie tego wyleczyc)... przeciez podpisanie okafora (nb. grajka o podobnej - tez wyraznie lepszy w ofensywie - charakterystyce do wooda) za minimum dla weteranow to bdb deal; przypominam laskawie, ze wooda w nba moglo juz nie byc! po paru latach tulania sie po g league (ew. masowania sie ze scrubami przeciwnikow w garbage time), chlopak dostal szanse od caseya, i to dzieki dc w glownej mierze (o czym wiele razy wspominal w wywiadach) ruszyl ze swoja kariera do przodu. nie widze powodow, dla ktorych casey nie mialby odrestaurowac karier kolejnym 'straconym' talentom...
  14. kcp78

    Detroit Pistons 2020/2021

    3 lata dla plumlee to 'dlugi kontrakt'? serio?!; masona podpisali, bo nie chcieli dluzej czekac na decyzje krystiana, ktory nie palil sie do gry u nas, a i jego oczekiwania finansowe byly rozbiezne z nasza propozycja (sadze, ze poszlo o 2-3 miliony)... nie mozna bylo 'wywalic' snella, bo to byl grajek z wazna umowa, grzechu, a nie szafa. ten kontrakt i tak musialby zostac wykupiony. to raz. dwa, ze dzieki tej wymianie weaver zaoszczedzil pol miliona na to 'okienko'. dokladnie po to byla ta wymiana! weaver do ostatniego momentu szukal pieniedzy dla wooda... zapewniam cie, grzechu, ze wszystkie wybory weavera w drafcie byly mocno przemyslane (w osobnym poscie o tym napisze)... svi juz od pewnego czasu gra na poziomie solidnego grajka podstawowej piatki...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.