Skocz do zawartości

Wujek Wójcik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Wujek Wójcik

  • Tytuł
    Rookie

NBA

  • Ulubiony zespół
    Los Angeles Lakers
  • Ulubiony gracz
    Shaquille O'Neal
  1. Wujek Wójcik

    Dobre filmiki, hajlajty itp.

    Ktoś jakies dobre video z Spree? moj fav ktory dwa lata temu zapodali goscie z Slam zostal przez nich chyba usunięty, a byl kozak i w podkladzie muza Big L...
  2. Wujek Wójcik

    Czego teraz slucham

    Przesluchalem nowego Wojtka Sokola, tekstowo jak zawsze swietny poziom, ale muzycznie i gościnki nie koniecznie i tez myśl mi przeleciała, że gdyby to nie Sokol to czy wszyscy mieli by taki kisiel w majtach cyz po prostu debiut jakich wiele?
  3. Wujek Wójcik

    Seriale

    Jade przez Wawe i mega hype z bilbardow netflix puszcza mi w oczy Umbrella academy, komiks czytalem i byl dobry, ale zawsze mam obawy jak cos tam mocno sie promuje, poki co jestem po pierwszym odcinku i nie jest źle. Z dokumentow na Netflixie Abstrack serial o artystach w drugim odcinku projektant Jordanow, a i sam MJ co nie co przewija. Polecam ps netflixowe dokumenty sa duzo lepsze niz serialowy stuff, ktos ogladal Bad blood? jakies wrazenia?
  4. Wujek Wójcik

    Ubaw po pachy ;)

    Pamiętajcie o Dniu babci mordeczki (w 51 sekundzie jeblem) !
  5. Wujek Wójcik

    Seriale

    Dobra to pytanie za milion dolarów z cyklu polskie seriale. Czy inżynier Karwowski z 40latka miał romans? (pytam całkiem serio, nie chce mi się tego całego oglądać, a co jakis czas gdzies trafiam na odcinek i tak ten temat sie tam przewija).
  6. Wujek Wójcik

    Futbol europejski

    To co w tym tygodniu się okażę czy Solskjaer leciał na farcie czy faktycznie coś potrafi skleić z United - oby!
  7. Wujek Wójcik

    Filmy

    Nie widziałem Transformersów ani jednego filmu prócz 20 minut z Megan Fox z pierwszego ep. Jaralem sie starymi kreskowkami na VHS i komiksami (figurki tez mialem) jesli to jest w starym stylu wspomnianych VHS to ide.
  8. Wujek Wójcik

    Filmy

    Spider Man Universe - petarda! nie tylko jako animacja, ale to najlepszy film o Pajączku. Jestem hejterem marvelowych filmow z serii Avenegers i generalnie mam uczulenie na blockbustery ale no rozwalio mnie dzis pozytywnie. Jak puscili Notoriusa BIG i typ szedł ulicami Nyc z zajawka na graffiti to odrazu mnie kupił ten film.
  9. Wujek Wójcik

    Los Angeles Lakers 2018/19

    Chłopaki z LAL zaczynają bronić? oby...jaram się
  10. Wujek Wójcik

    Los Angeles Lakers 2018/19

    Kuzma mi się bardzo dziś podobał i Lance. Ciesze się, że LAL wygrali, a ktoś wie może na ile Bron ma przerwe przez kontuzje? Czy to nic powaznego? Wesołych Świąt ekipa. Wujek
  11. Wujek Wójcik

    Los Angeles Lakers 2018/19

    Hahaha mistrz koment. No nic punktow wciaz nie mamy ale charakter jakis sie pojawil. Strzaly z tylu zawsze sa dla cipek ale wkladanie palcy w oczy to jeszcze gorsze kurestwo, wiec czekam na jakiegos uppercata albo lokcia w ten glupi pusty łeb Paula.
  12. Wujek Wójcik

    Utah Jazz 2018/19

    mimo przegranej, Utah bardzo zaimponowala mi dzis, oby w zdrowiu dojechali do POs.
  13. Wujek Wójcik

    Philadelphia 76ers 2018/2019

    Oj ciężki początek dla Embiida;)
  14. Wujek Wójcik

    Książki

    Czytam "Króla szczurów" i poki co jest dobrze:)
  15. Wujek Wójcik

    Rap, hip-hop

    Jego plyta Swimming z tego roku to w tym momencie klasyk, brzmieniowo i muzycznie to są wyżyny, szkoda chłopaka, bylem ciekaw gdzie dalej pojdzie a tu taki news...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...