Jump to content

PH#1

Użytkownik
  • Content Count

    1,597
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

PH#1 last won the day on May 2 2015

PH#1 had the most liked content!

Community Reputation

121

About PH#1

  • Rank
    All-Star

Kontakt

  • AIM
    3285517

Converted

  • Location
    Amsterdam
  • Interests
    gwalty
  • Occupation
    gwalciciel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ciezko powiedziec co z niego bedzie... bo ten sezon to trzeba jak jego rookie traktowac i to po powrocie po kontuzji barku którym rzuca... musi pracowac nad rzutem poki co wyglada tak sobie poldycha zalezy od meczu trojki marnie... natomiast atletyzm, panowanie nad gałą, umiejetność dostawania sie w pomalowane jest. Orlando jest bardzo ostrożne z nim. Najpierw miał minutes restriction... ogólnie nie ma na nim żadnej presji, wiadomo że liczy się to gdzie będzie za 2/3 lata... Nie pomaga zapewne to że gra koło fourniera który lubi poklepać i grać z vucevicem, oraz to że czasami gra z djem i wtedy augustin klepie a markelle bez pilki. z lakers był pierwszy mecz bez evana i dj i gość zaliczył triple dbl... ja jak on gra mam ochote aby klepał cały czas dać mu klucze do tego zespołu nawet gdyby miało to kosztować PO w tym roku.
  2. Gordon albo Vucevic muszą odejść... potrzeba kolejnego skrzydlowego który potrafi coś wykreować i z 3... Orlando musi zacząc bronić na miarę swoich możliwości... wtedy ten sezon się da uratować.
  3. Tak jak vooch i ross w poprzednim sezonie... Dowiemy sie w najblizszych latach... Evan zdecydowanie zmotywowany jest rok temu mial bardzo przecietny sezon i od chin napierdala... Zastanawialismy sie na ile ten wkurwiony evan z medalem z chin przelozy sie na sezon nba i w ostatnich meczach gra tak jak nikt od niego nie oczekiwal... Orlando powinno podpisywac graczy na roczne umowy wtedy co roku contract year...
  4. China Evan ładnie ciśnie ostatnio.... w ost 10 meczach 24 pkt 50% z gry 47 za 3... ma opcje zeby zzostac wolnym agentem po tym sezonie i raczej możemy obstawić że z niej skorzysta grając taki basket... przepłacamy fourniera w to lato? Jakie jest prawdopodobieństwo że myśleliśmy że już wiemy co będzie z Evana ale miał jeszcze jeden poziom do wkoczenia i powiedzmy że stać go na to aby być grajkiem na poziomie 19/21 pkt na bardzo dobrej skuteczności? Wiekowo powinień właśnie wchodzić w prime bo ma 27 na karku...
  5. Pomarańczowy od pomarańczy a czarny to żałoba po śmierci naszej gry w ataku. Markelle wygląda coraz lepiej.
  6. Aminu out. w sumie nie wiadomo czy to nie plus biorac pod uwage jego gre w ataku... chce zobaczyc fraizera skoro mamy tyle kontuzji..
  7. Tomaszan to ty zaczales porownanie wspominajac doncica tutaj... Luka to zawodnik jakiego nie bylo w nba jeszcze nigdy... To co gosc wyprawia w wieku 20 lat to jakies nieporozumienie ale umniejszanie potencjalu Isaaca i tego jak gra poki co bie ma sensu... Bo co mamy robic rozwalic druzyne i czekac e drafcie na kolejnego luke? No bez jaj. Ross sie musi obudzic... Ale tez poprawic decyzje rzutowe rok temu byl w contract year trafial wssystko lacznie z trudnymi niepotrzebnymi rzutami uchodzilo mu to plazem bo trafial... Chce go widziec podejmujacego szybsze decyzje wiecej biegania zevy sie uwolnic a nie kozlowania i rzutow przez lapy obroncow... Bez voocha i gordona musi nam dawac wiecej isaac nie bedzie mial takich meczow jak ten przeciw indy caly czas.
  8. Tutaj w sumie spoko wywiad z gortatem zrobiony z ludzmi z obozu magic... O jego poczatkach karierze itp... Nawet niezle sie slucha... Ta czesc o treningach przeciw Howardowi... Zeby Bamba chociaz mial troche takiego podejscia jak Gortat. Przypomnialo mi sie jak w jakims polskim sportowym pismie byla wzmianka ze trenerzy mowia o nim ze jest niewiele gorszy od howarda w defensywie co pamietam wysmialem a potem tak milo zaskakiwal podczas PO 2009... Listen to Orlando Magic Pod Squad With Marcin Gortat 11-12-19 by Orlando Magic Pod Squad on #SoundCloud
  9. Nie zdziwiłbym się. Najgorsze jest to że jego potencjalne zastepstwo które miało być przyszłością na centrze w orlando gra tak że nie wiem czy by w lakeland startował na chwile obecną... Chcialbym zobaczyc isaaca na 5 wiecej... Albo nawet amile jeffersona bamba wyglada tak slabo....
  10. Dj musi zaczac trafiac rzuty rok temu rzucal 47 z gry 42 za 3 teraz nie przekracza 40% z gry i jest w okolicach 30 za 3 ale watpie aby to trawalo caly sezon mecz z toronto marny ale wybil palucha mecz wczesniej i toronto defensywnie jest zajebiste. Mówimy od poczatku ze glownie trojki kosztuja magic wygrane... Evan mial marny piczatek ostatnie mecze rzuca juz ponad 50 z gry i ponad 50 za trzy i wynik jest 5-2 Vucevic sie poprawil... Ross dalej daleko od tego co dawal rok temu i to samo dj... Ale to dopiero 14 meczow beda mieli szanse sie odbic... W sumie to teraz beda miec zajebista bo nie bedzie gordona i vuca wiec musza :]
  11. Ale bedzie szansa zobaczyc Isaaca w wiekszej ofensywnej roli... Jak birch sie pokaze z dobrej strony to moze po powrocie voocha wyslemy w koncu bambe do g league... Z drugiej strony wiecej minut dla aminu mnie przeraza... Chetnie zobaczylbym wiecej iwandu i jakies minuty dla Fraizera...
  12. Jakies info o tym ze mial zakaz rzucania trojek do wrzesnia bo ja nic nie kojarzę?
  13. Fultz wyglada ok jego jumper z poldychy i rzut pod koszem wygladaja spoko ale trojka to jakas tragedia... ale ma taki luz w grze jakiego w magic potrzeba jest szybki potrafi sie wbic pod kosz na lajcie... martwi mnie tylko jak to bedzie za 2 lata wqygladalo jak mu trzeba bedzie placic... wczoraj troche liczylem na to ze dj nie wroci i markelle bedzie zmuszony grac 2 polowe jako jedyny pg i zobaczymy na co go stac zwlaszcza po tych 14pkt w pierwszej polowie... Gordon w Magic nie zrobi skoku bo jest marny na koźle nie ma umie post upowac mniejszych graczy najskuteczniejszy jest gdy jest aktywny duzo biega bez galy i dostanie pilke w odopowiednim miejscu czy to na latwe pkt pod koszem czy catch and shoot. Jezeli dac go na PF i postawic obok lillarda czy cj to wygladalby duzo lepiej w magic obowd jest taki sobiie fultz ma jeszcze daleka droge orzed soba a evan i dj maja swoje ograniczenia. Żadnego Derozana tu nie chcemy... gość może być FA po tym sezonie... Jakby mowa była o Bealu to sie nie ma co zastanawiać... Kto jest za tym żeby Bambe wysłać do G league? Gość potrzebuje czasu gry i możliwości robienia błędów tam mógłby spędzić sezon i za rok zobaczymy czy poczynił jakieś postępy? Dawać Bircha na parkiet!
  14. Poki co troja to najwiekszy problem sporo glupich rzutow bylo to fakt ale kilka meczow temmu skutecznosc vucevics rossa i agustina za 3 nie przekraczala 20 % a u rossa skutecznosc z gry byla ponizej 30% a mimo tego wiekszosc teog co przegrali to albo w koncowce albo przez wiekszosc meczu byli w grze. Dlatego nie ma bata ze to sie utrzyma przez caly sezon. Problem jest taki ze oni powinni kiec przewage nad reszta druzyn bo wrocili prawie tym samym skladem i liczylem na to ze zaczna sezon pierdolnieciem a tu wrec przeciwnie ofensywna padaka, a z drugiej strony obrona wyglada baaaardzo dobrze... Isaac ❤
  15. Magic rzucaja taka padake ze jest yo praktycznie niemozliwe zeby sie utrzymalo caly sezon. Jak wyjda z tego ofensywnego dolka i zaczna rzucac jak rok temu to poleci winnig streak i bedzie po transferach.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.