Skocz do zawartości

Daretti

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    146
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

-21

O Daretti

  • Tytuł
    Rookie

Kontakt

  • AIM
    1595412

Converted

  • Location
    Brzączowice
  • Interests
    NBA(RAPTORS)
  • Occupation
    Ucze�

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po 20 latach czekania mam swoj pierscien. Dynastie Raptors czas zaczac☺
  2. Ja nie napisałem że dobrze mu tak tylko że mi go nie żal. A co to nasza wina że się skontuzjował? Nikt z Raps go nie nadepnął czy nie uderzył...samo się stało z jego głupoty. Bo jeśli nie był zdrowy a grał to jest głupi i tyle... W ilu meczach gwizdali pod GSW?. A co do początku to miałęm wtedy chwile zwątpienia ;] Ale się juz opanowałem. Ja kibicuje Juventusowi i to dopiero jest frajernia w LM ...jakoś mam pecha do drużyn Może od razu oddać mistrzostwo walkowerem bo się Durant skontuzjował?
  3. Możecie sobie hejtować. Durant to dorosły gość i musiał wiedzieć jakie jest ryzyko bo się przestraszył że mu mistrzostwo ucieknie. Zaryzykował trafiła się kontuzja. Nie załuje go to był jego wybór...a wy płaczecie a wczoraj wyzywaliście go od lamusów... Gość ma miliony na koncie nawet jakby już miał kończyć kariere to ma za co żyć...więc nie ma co go żałować. A Ty Wróbel nie kozacz bo na pewno jak Durant padł to w głębi serca powiedziałeś sobie "ufff" bo z nim niestety moglibyśmy to przegrać a bez niego są jednak szanse na misia. Szkoda że nie pamiętasz jak Nas i Naszą drużynę wyśmiewano na każdym kroku. Ja chce dostać ten tytuł za wszelką cenę BO MY I TA ORGANIZACJA NA TO ZASŁUŻYŁA I NIE INTERESUJE MNIE JAK TO SIĘ STANIE. Durant próbował ratować serie i w sumie wyrwał im mecz...kto wie czy nie kluczowy...padł przy tym ale wylewanie tu nad nim łez i jeszcze wymaganie tego od kibiców Raps jest niepoważne...
  4. A ja Duranta nie zaluje...chcial mi odebrac marzenia i pierscien na ktory czekam juz prawie 20lat i teraz kiedy byl tak blisko wyglada na to ze znowu zostane go pozbawiony placz to byl w nowym jorku tam tak liczyli ze ich zly los sie odmieni a tu klops...
  5. W przyszłym sezonie główna walka o misia rozegra się na wschodzie...zachód jest słaby jak sik pająka i jeśli uda się awansować do finału po bataliach z 76ers i Bucks to w finale będzie sweep na zachodnich ogórkach które dojdą do finału. Wygląda na to że zachód stracił swoją siłe na długo...
  6. Nie lekcewaz Ujiriego...wykona kilka telefonów i bedziesz zdziwiony. Tak koledzy wlasnie widzimy narodziny dynastii Toronto Raptors. Masaj z Kałajem moga na kilka lat zdominowac lige..
  7. co powiedział green durexowi bo mnie omineło...??? Brawo Raps...Wróbel może doczekamy się mistrzowskich pierścieni xD
  8. Piękna sprawa Raptors w finale NBA!!!! Wróbel uszczypnij mnie Długo nasze społeczność musiała cierpieć po epoce Cartera kiedy naśmiewano się z Nas wyszydzano Bryant rzucał nam 81 pkt. Gdzie jest teraz Jendras z Lakers leżących na dnie uskoku san andreas? Nawet LBJ nie pomógł i najchętniej by uciekł z tej tonącej łajby Pamiętam naszą stronkę Raptors e-nba, Wróbel ja Lukić, i kilku innych psycho fanów. Pamiętam nieudacznika Babcoca, ciapciaka Colongelo... Bargnianiego, Areujo i inne wynalazki. Kto by wtedy przypuszczał że kiedykolwiek zagramy w finale. Robota jaką zrobił Ujiri jest niesamowita. Ufam mu w 100 procentach i wierze że zatrzymamy Leonarda za wszelką cene. Swoją drogą gdzie on się uchował? Przecież to jest POTWÓR a w poprzednich latach był tylko LBJ...Wade....Wade...LBJ, Curry a o nim nikt nie wspominał. Niesamowita historia jak wciągnął Raptors do finałów. Teraz jednak będzie bardzo trudno bo o ile pokonanie 76ers z połamanym Embidem i przereklamowanych Bucks z z jeszcze bardziej przereklamowanym Grekiem Zorbasem nie było bardzo trudne to już Warriors...no nie widzę tej naszej wygranej, jak zaczną Nas zasypywać trójkami...no ale mam nadzieje że mi Raptors pokażą że potrafią PS Kto to ten drake? skacze tak przy tej linii? to zawodnik? psychofan?
  9. To co dzis wysylamy kuternoge z kolegami na ryby i Kałaj bedzie sie bral za wyjaśnienie greka zorbasa☺
  10. Dokladnie problemem jest Embid z jedna noga a to go boli pupa a to ma sraczke...a wszyscy jadą po Simmonsie..
  11. Czlowieku przecież 76ers graja na takim farcie ze glowa mala...jesli jakims cudem awansuja to Gianis ich zesweepuje szybciutko...tylko Toronto moze go zatrzymać. Módlmy sie wiec zeby w nastepnym meczu KL skonczyl te meczarnie Embida... Niech juz odpoczywa na rybach...moze przyłączyć sie do LBJ. Pozdrawiamy cie lebron z Toronto☺ Ryby biorą? Hehe playoffy zostaw zawodowcom z Raptors☺
  12. Daretti

    Los Angeles Lakers 2018/19

    Pamietam jak Bryant rzucil w meczu Toronto ponad 80 pkt...dlugo musialem czekac ale milo patrzec od jakoegos czasu jak Lakersi leza na dnie☺ Nawet LBJ ich nie uratuje.
  13. Jak ci tak zle to przerzuc sie na kibicowanie Raptors zobaczysz co to ból i cierpienie w kibicowaniu...widze ze niektorym sie w d... poprzewracalo od sukcesów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...