Jump to content

MVPrzemek

Użytkownik
  • Content Count

    263
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Everything posted by MVPrzemek

  1. ja bym trejdował po kuzme i zrobil w SAS sklad najgorszych fryzur w lidze. szkoda ze payton nie ma juz tego fileta bo tez by sie nadal. na lawke Coby White
  2. MVPrzemek

    Miami Heat 2019/20

    Wow ale świąteczny prezent ! Dzięki @dino i dzięki MC Robak <3
  3. MVPrzemek

    Seriale

    To nie jest prawda że trzeba znać uni wieśmaka. Tak tym straszą a z kim nie gadam co nie czytał i nie grał to nie ma problemu. Fakt że rzucają jakimiś terminami z pupy ale nie jest to potrzebne do niczego w oglądaniu póki co Sam geralt jest przejebany. Mega luj, duży byk. Fajna mimika, lubię go!
  4. kurde grubcia lubie od zawsze ale przyznam ze forumowy banfejs barylek jest moim ulubionym, bo dobre swiry w nim i lucas wspanialy user. totez jeszcze bardziej ktorys sezon kibicuje ciulytom z denver szkoda ze nie ma rw30 to by juz w ogole byl pozytywny rozpierdol 100 jbc to nie jestem jokiciowcem typu lbs/js/l ale czuje sie zwiazany emocjonalnie dostajecie certyfikat jakosci przemka za mvfanbejs
  5. zadanko dla chetnych Jest czerwiec 2020, czas decyzji. Ty jako meneger wojowników masz top pick w drafcie, nie robiles zadnych ruchow do TD poczawszy od dnia 18 grudnia (czyli masz taka druzyne jak dzisiaj minus spadajace po sezonie kontrakty). Zostawiasz Kure, Kleja i Dreja w skladzie. Jakie beda Twoje nastepne ruchy? a) wybierasz top prospect b) wybierasz top fit c) handlujesz po top fit / top opcje z rynku wymieniajac Russella d) handlujesz po top fit / top opcje z rynku zostawiajac Russella e) robisz jeszcze cos innego odpowiedz uzasadnij proponujac konkretnych graczy z draftu / z rynku
  6. spoko wygląda btw a czy nie uważacie. że określenie "iverson XXI wieku" najbardziej pasuje do Kyriego?
  7. A ja się wynudziłem przy bb. Owszem momenty były srogie plus niespotykanie równy poziom z tendencją zwyżkowa wręcz do samego końca. Odcinek "fly" to najgorzej spędzona godzina w moim życiu. Serial dobry ale moim zdaniem przehajpowany.
  8. MVPrzemek

    Gry komputerowe

    Na epic game store kolekcja Batman Arkham Asylum/City/Knight za free. Asylum mega było więc może te dwie też udane
  9. 1. Fargo 2. Got 3. Dark 4. Dom z papieru 5. Stranger things 6. Dexter 7. Spartakus 8. Czarnobyl 9. Narcos 10. Belfer
  10. MVPrzemek

    Miami Heat 2019/20

    Dzięki stary. Ja jebe jakie to było dobre...
  11. MVPrzemek

    Miami Heat 2019/20

    W związku z faktem że Ud zostaje na kolejny rok przypomniała mi się mega piosenka Takie amatorskie ale fajne rapsy i chyba refren leciał tak "To judonis haslem, to judonis haslem, to jest LeBron dżejms i judonis haslem" Ktoś coś kojarzy? Jakiś link? Nie mogę znaleźć a bym posłuchał Brachol kibicował tamtym Heat i to męczył ale nie mamy ściągniętego kawałka i chyba zniknął z YT. Alonzo może Ty to masz (albo Ty to nagrales?)
  12. MVPrzemek

    Ranking graczy NBA

    Dej wszystkie naraz Ps good job good effort
  13. MVPrzemek

    Gry komputerowe

    No to prawda. Ale mam go od 4 lat na subie i tak mi podpowiedziało. Także tu ma plus że dzięki niemu ogarnąłem że jest coś takiego Assasins + void jest easy win. Chyba 4 razy 1st mi się udało. Ale fajniej się eksperymentuje, w ogóle gra czilowa, nie rageuje na nubow z teamu przynajmniej ^^ Nawet jak się kończy w ogonie ale jakieś kombo ciekawe się ogarnęło to jest satysfakcja. Piraci + gunslingers spoko, magów i yordli nie ogarnąłem w ogóle póki co
  14. MVPrzemek

    Gry komputerowe

    hah i skończyło się na tym że widziałem u Nervariena TFT. wszedłem na klienta w niedzielę wieczorem i tak zostałem non stop rąbiąc w ten tryb... a miało być ambitnie ;] btw tryb jest totalnym kozakiem, gracie panowie lolowcy?
  15. MVPrzemek

    Gry komputerowe

    no to lecę z dwójeczką od jutra. dzięki za opowiedzi
  16. MVPrzemek

    Gry komputerowe

    źle napisałem, pierwsze pytanie też dotyczyło Titanfalla ale sobie skróciłem tak, że pewnie odczytałeś jako Team Fortress.
  17. MVPrzemek

    Gry komputerowe

    Titanfall 2. Najlepsza kampania SP w FPS w historii, deklasuje wszystko. mam dokładnie taką sama zajawkę jak @Eld obecnie @RappaR warto zacząć TF od jedynki? czy od razu jechać z dwójką? do czego ten titanfall podobny? ME ?
  18. Kupię ojcu papier bo nie wie że MB wraca a się chlop zaczytywał podobno w 90s max Jak wróci z Rewala to będzie dobry zonk xD Edit: i cyk prezent na dzień ojca odsączony. Genialne
  19. Uważone z bracholkiem i kuziolkiem wchodzi jak złoto na waksach (teraz strajkujo ale nvm)
  20. hej co polecacie pod mycareer 2k18 czy 2k19? bardzo lubilem grac w ten tryb w 2k17 i chce sobie ogarnac konto na steam z 2k18 lub 2k19 - ktore bardziej grywalne? story mnie mniej interesuje, rzeczy dookola tez mniej, glownie chodzi o sama rozgrywke gram pg scoring only to mi daje fun nie obchodza mnie zbyt inne rzeczy ;) swoja droga sa aukcje na allegro po 4 zl za dostep do konta steam. to nie jest walek i mozna spokojnie brac?
  21. ranking jest piekielnie ważny. kończę z pisaniem na forum żeby zachować godlike ratio lajki/posty
  22. Dobra mechanika to jedno ale dobre makro wygrywa mapy. I do tego trzeba inteligencji bez kitu. Kazdy z nas zna bogów mida co czarujo zedami i jasełkami a w late sa gownem bo zamiast objectives czejsujo za fragami bo tylko kda ais liczy. Zresztą nawet nie kda a same kille. Poza tym oglądanie lola jest nadrozrywka bo to jakie taktyki grajo profesjonalne druzyny i ile jest skladowych sukcesu...
  23. Sie grao troche. Glownie las ale pojedyncze picki na adc mid top tez ujdzie. Unranked w ostatnim i tym sezonie niestety, wczesniej platyna przez pare lat takze szalu nie ma Serwer eune ale euw tez coś mam ale na pewno nie 30 lvl Od zioma moge w sumie konto wziac
  24. MVPrzemek

    MVP, MIP, DPOTY 2019

    Powinna byc taka nagroda jak OPTY. Wtedy wygrywa ją Harden na luzie w tym sezonie ale nie dostaje MVP. Problem taki ze chyba MVP to OPTY... dlatego dadza Hardenowi, mimo ze Antek i PG sa two way lepsi.
  25. a co z 750? grałem parę razy nią i wiele razy 500 - moim zdaniem 500 jest znaaacznie lepsza. o co chodzi? co to za twor? niby większa liczba w nazwie modelu sugeruje wyższą klasę produktu. Jak to jest?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.