Skocz do zawartości

steve

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    608
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana steve w dniu 26 Sierpień 2015

Użytkownicy przyznają steve punkty reputacji!

O steve

  • Tytuł
    Starter

NBA

  • Ulubiony zespół
    GSW, Sacto, Wizards
  • Ulubiony gracz
    Steph Curry, Steve Nash.
  1. szkoda Nets w sumie, i tak by przegrali z 2:2, ale fajna seria, wiecej spotkan by sie chcialo, a tak pewnie 4:1, bo Phila teraz u siebie pewnie to skonczy. no i tu trzeba teraz kibicowac Denver.
  2. JJ Redick czasem nawet zaskoczy w PO i to w clutch a tak poza tym to oczywiscie gral piach. nie widze 76ers z Toronto w 2 rundzie, bez Embiida w pelnym zdrowiu i grajacego po 30 minut.
  3. btw. Levert to jest mega grajek, a Nets maja go jeszcze przez 2 lata za 2-3 mln.
  4. taki meczyk o takiej porze, rzeczywiscie zajebiscie . szkoda tylko ze 76ers sa w sumie teraz mocno oslabieni, bez Butlera i z oszczedzanym Embiidem, w takim stanie jakim jest. fakt faktem ze Dudleya i jego trojek moze tez troche zabraknac Nets w 4Q bo gral spoko wczesniej i przede wszystkim skutecznie.
  5. ogolem to chyba zmienili Dudleyowi i Butlerowi na ejection z technicala po powtorce, bo on the floor byl double technical. wg mnie tez powininno byc tylko po technicalu za to
  6. nie no, dali ejection im obu za popchniecia po faulu, a flagrant 1 dla embiida za faul na allenie
  7. niezle by bylo, jakby dali za cos takiego Embiidowi flagrant 2, to by bylo dla 76ers ejection w jednej akcji Butlera i Joela.
  8. Ale teraz Adams dal dupy przy zbiórce, oddal pilke Portland przy - 4. W matchupie z Kanterem tez dzis wyjaśniony zostal.
  9. Lillard i Mccollum niezle zaczeli, duo Okc lipa i tylko - 6 do Ht. Kanter nawet zaczal bronic, chyba tylko dlatego ze gra vs. bylej druzynie. Wcale mnie nie zdziwi Okc out znowu w 1 rundzie, George to samo co rok temu w game 6 z utah cegli na potęgę mimo ze gra na 20 % i 1/8 za 3, zawsze jednak lepiej niz ma rzucac Westbrook.
  10. Aha to jakby Harden miał 3 metrowa brodę to też każdy kontakt z nia miałby być faulem? Bo taka jest logika dapunka. Nic tylko zakładać brody i afro i flopowac - metrowe afro i 2 metrowa broda i pomalowane zablokowane. Ogólnie to obrzydliwy flop (czyli coś na porządku dziennym w lidze) bo reakcja przesadzona totalnie (ała włosy mnie bolą lol) i na moje to tu byl faul w obronie, DeRozan wyszedł normalnie do rzutu i zahaczenie o brodę to nie powinien być żaden faul, bo to Harden sprokurowal kontakt bo wysunął tą głowę i tą długa brodę w ostatniej chwili do przodu (czego nawet nie musiał robić bo ta broda nienaturalnie wystaje) , że nie dało się o nią nie zahaczyć, a gdyby sytuacja była odwrotna (DeRozan kryjący Hardena) to jestem przekonany że byłby faul w obronie. Tak jak mówi rw30 co on miał ze zlaczonymi łokciami oddawać rzut? Harden podszedł i się nadzial broda - play on albo faul w D. Tymbardziej że zmiany przepisów dążą raczej do tego żeby chronić graczy ofensywnych a już wogole jak obrońca podchodzi pod rzucajacego czy się przesuwa w stronę gracza z piłką i tworzy jakiś dziwny kontakt.
  11. steve

    Marcin Gortat - życie i twórczość

    nie chodzilo mi o dyskredytowanie MG czy tam o to ze osiagamy sukcesy i weszlismy na MŚ bo nie gral, ale bardziej o to co LBS napisal ze zagranie na MŚ to byloby zajebiste zwienczenie kariery, jakis tam niedosyt pewnie ma ze z kadra nie bardzo wyszlo bo nie chce mi sie wierzyc ze ma na to wylane totalnie.
  12. steve

    Marcin Gortat - życie i twórczość

    swojo drogo to ciekawe jak sie Gortat czuje, widzac jak kadra, bez niego, nagle odnosi taki sukces, pierwszy awans na Mistrzostwa Świata od 1967, podobno z tego co mowio moze z USA w grupie?
  13. steve

    Indiana Pacers 2018/19

    Woj podobno potwierdził że season ending knee injury.
  14. I jeszcze Towns skaczacy po głowie McGee. Ingrama się czepiacie to co powiedzieć o Bonzo?
  15. 8 of last 10 Lakers points by Ingram. To nie jest trzymanie wyniku? 12 z 15 ostatnich pkt Lakers w 2 kwarcie naliczylem Ingramowi. Nie wiem co się czepiacie już nawet do - 12 zeszło więc chyba trzymał wynik co nie? Pod koniec kwarty Wolves znowu odjechali.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...