Skocz do zawartości

steve

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    772
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana steve w dniu 18 Czerwca

Użytkownicy przyznają steve punkty reputacji!

Reputacja

463

O steve

NBA

  • Ulubiony zespół
    GSW, Sacto, Wizards
  • Ulubiony gracz
    Steph Curry, Steve Nash.

Ostatnie wizyty

7555 wyświetleń profilu
  1. steve

    Polityka w Polsce

    Kolejne koszty na obywateli chcesz nałożyć? No i kolejna kasa na Wordy, by te szkolenia przeprowadzali. Malo juz ludzie placili za zrobienie prawka w szkole jazdy, egzamin teoretyczny i praktyczny plus poprawki, bo Word robi wszystko, zebys nie zdal za pierwszym, by Word mogl Cie bardziej wydoic? Zobacz jakie u nas sa egzaminy w sumie trudne na prawko, a jakie gdzies za granicą. Juz zabieranie prawka bedzie nie tylko za alkohol i punkty, ale tez za nie zdanie jakiegos szkolenia? Juz widze jak ludzie >65 lat zdaja takie szkolenia.... Akurat o tej zmienia przepisow, ze pieszy ma pierwszenstwo juz nie tylko jak jest na przejsciu, ale przed wszedzie trabili i watpie, by bylo wiecej niz >5% kierowcow, ktorzy o tym nie wiedza.
  2. steve

    Mundial Qatar 2022

    juz wiadomo dlaczego Czesiu tak gral defensywnie haha moze dlatego naszych pilkarzy przekonal do takiego stylu? nie dosc ze kasa z FIFA to jeszcze z rządu jeśli to się okaże prawdą to Morawiecki i PiS zajebali sobie takiego samobója, ze szok, oni robia wszystko, zeby nastepne wybory przegrac
  3. steve

    Mundial Qatar 2022

    skoro ktos ma takie zaangazowanie grajac dla repry, to moze warto sie zastanowic nad jego dalszym powolywaniem lub chociaz wstawianiem do skladu? w tym Championship tez tak biega i "walczy"? Bielik nic nam nie dał na mundialu jako podstawowy zawodnik/ pierwszy wchodzący z ławki. Pomyśleć, ze taki Klich nie pojechał.. Chociaz chyba malo kto sie spodziewał, ze Bielik bedzie grał taki piach, on + Krycha no to nic dziwnego, ze czasami nie mamy kompletnie środka. a Grosik to juz powinien z Meksykiem i Argentyna wejsc w drugiej polowie, pogral 4 minuty + doliczony czyli jakies 10 minut i zrobil karnego
  4. steve

    Polityka w Polsce

    Taka mysl mi sie nasunela do glowy Zakaz jazdy po pijaku dotyczy tylko dróg publicznych. Dozwolona jest jazda samochodem po pijaku po drogach niepublicznych. Czyli powiedzmy jak zabije niechcący żonę na swojej działce cofajac z garazu po pijaku czy jadac traktorem wciety przejade kogos kto zasnal na polu to jest to traktowane jako nieszczęśliwy wypadek i to, ze bylem pijany nie ma znaczenia? To prawo jest po prostu glupie. Czemu zakaz dotyczy tylko drog publicznych no i tych stref zamieszkania i ruchu, a nie, że na terenie prywatnym czy drogach niepublicznych moge jechac nawet majac 4 promile? Czemu pozwala sie komus jechac po raz osmy po pijaku, zamiast po drugim razie dac mu konkretna grzywne i kilkuletnia przymusowa odsiadke bez zadnych zawiasow? żrodło? bo wydaje mi sie to bzdurą, kojarze chyba nawet osobę, która mniej wiecej w tych latach za jazdę pod wplywem miala sprawe karną i wyrok, wiec to nie bylo raczej wykroczenie, w tamtych czasach z tego co pamietam to nawet zabierano prawa jazdy za jazde pod wplywem nawet na rowerze. edit: Istotna zmiana podejścia do karania nietrzeźwych kierowców nastąpiła pod koniec 2000 r. wraz z wejściem w życie ustawy z dnia 14 kwietnia 2000 r. o zmianie ustawy – Kodeks karny (Dz.U.2000.48.548), zgodnie z którą, od 15 grudnia 2000 r., prowadzenie pojazdów w„stanie nietrzeźwości” stało się przestępstwem – a nie wykroczeniem, jak dotychczas. Od tego momentu, prowadzenie pojazdu: • w stanie po użyciu alkoholu (02–0,5 promila) – jest wykroczeniem i podlega sankcjom przewidzianym w art. 87. Kodeksu wykroczeń (Dz.U.2007.109.756. z późn. zm.), tj. karze aresztu lub grzywny nie mniejszej niż 50 zł oraz zakazowi prowadzenia pojazdów, 2 Dz.U.1982.35.230. z późn. zm. • w stanie nietrzeźwości (powyżej 0,5 promila) – jest przestępstwem i podlega sankcjom przewidzianym art. 178a. Kodeksu karnego (Dz.U.1997.88.553. z późn. zm.), tj. grzywnie, karze ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności do lat 2 oraz zakazowi prowadzenia pojazdów. czyli od 2000 roku jest to traktowane tak samo jak teraz: Stan po użyciu alkoholu jest wykroczeniem i występuje, gdy wynik badania alkomatem wynosi od 0,2 do 0,5 promila. Natomiast jazda w stanie nietrzeźwości jest już przestępstwem wynikającym z art. 178a Kodeksu karnego. nawet teraz do 0,5 promila to jest wykroczenie + zniesienie zabierania prawek za jazde po % na rowerze, wiec te zaostrzenia kar w ostatnich latach to raczej takie srednie podczas, gdy ludzie sa lapani 8 razy najebani w aucie przez policję, to ja tu nie widze surowej kary. Gdyby zaostrzono te kary odpowiednio, to taka osoba przy 3 razie, by siedziala 10 lat, a nie dalej jezdzila sobie po %.
  5. steve

    Mundial Qatar 2022

    Tylko to jest lipa straszna, że gracz top3 a w ostatnich 2 latach to był top1 gracz świata, nie daje nam żadnej wartości dodanej na MŚ. O mały włos dwóch karnych by nie strzelił...
  6. steve

    Mundial Qatar 2022

    W sumie mogę się zgodzić, a Borek po meczu brawo Glik za dyrygowanie obrona w temacie Glika to bór jest mega nieobiektywny
  7. steve

    Mundial Qatar 2022

    Najlepsze że Lloris Przy tym drugim karnym też za szybko wyskoczył przed linie. Ciekawe czy by znowu powtórzyli. To się tak nie da chyba, żeby bramkarz aż do kontaktu piłki z nogą strzelającego nie wyszedł przed linie, bo szansa obrony wtedy spada dramatycznie.
  8. steve

    Mundial Qatar 2022

    Lewy.... Tragiczny karny
  9. steve

    Mundial Qatar 2022

    Przy 3 bramce też Glik pasywnie. Miał nauczkę już przy 2 golu że trzeba doskoczyć do Mbappe, bo przyjechac potrafi, a nie doskakiwal tylko próbował nieudanie blokować. Glik powinien zakończyć karierę reprezentacyjna po tym meczu. Zobaczcie ostatnie dwa kontakty Lewego z piłką. Dwie straty takie ślamazarne. I Milik prawie by strzelił tego gola.
  10. steve

    Mundial Qatar 2022

    Tak czy siak gra hujnie. Kiwior Krychowiak i Lewandowski to najgorsi Polacy dziś na boisku. Kiedy ostatnio w jakimś ważnym meczu z dobrym przeciwnikiem Lewandowski czy to w klubie czy kadrze zagrał dobry mecz czy strzelił decydującego gola?
  11. steve

    Mundial Qatar 2022

    W 1 połowie grał bardzo dobrze.
  12. steve

    Mundial Qatar 2022

    Lewy w najważniejszych meczach nie istnieje(fakt, że chyba jest bez formy) taka jest różnica między nimi a Messim, który wciągnął wczoraj ta Argentynę za ucho do ćwierćfinału
  13. steve

    Mundial Qatar 2022

    Odróżniasz krytykę od hejtu? Czy nie bardzo?
  14. steve

    Mundial Qatar 2022

    Schodzi Krychowiak Nie no Cash to jest chyba dziś najlepszy gracz Polski. Zieliński dziś też gra nieźle, ale czemu tak spierdolił ta setkę i strzelił w środek?
  15. steve

    Mundial Qatar 2022

    Jak jebalem Polaków za te 3 mecze tak dziś można być naprawdę dumnym z ich gry. Okazuje się że obrona i pomoc nie musi być przyklejona do naszego pola karnego, że możemy wyjść wyżej obroną i pressingiem do Francuzów. Potrafimy nawet zabrać Francji piłkę na jej połowie i wymienić na niej kilka podań. Po co była ta bojaźń w fazie grupowej? Jakoś Dembele i Mbappe nas nie zajechali na skrzydłach nawet jak ryzykowaliśmy pójściem większą ilością graczy do ataku. Cash i Bereś super dziś grają. Jestem przekonany, że gdybyśmy tak zagrali z Meksykiem to byśmy wygrali i przed meczem z Argentyna byśmy mogli zagrać na luzie i powalczyć o choćby remis. Zamiast tego drżeliśmy o wyjście do ostatniej minuty. Czy mi się wydaje, że mamy pecha pod tym względem, że Lewy jest kompletnie bez formy na mundialu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.