Skocz do zawartości

Links

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    610
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Links

  • Tytuł
    Starter

Kontakt

  • AIM
    3914906

Converted

  • Location
    Warszawa
  • Interests
    Nba
  1. Links

    [E-NBA] DYSKUSJA

    Wreszcie jestem. Jest ktos chętny przejąc moja druzyne??? Sory chlopaki ale nie mam czasu szkola praca i playoffy. Nie dam rady po prostu
  2. Links

    [E-NBA] DRAFT

    G. Wallace 09-'10 i M. Bibby 01-'02
  3. Links

    [E-NBA] DRAFT

    Blaylock 96-97
  4. Links

    [E-NBA] DRAFT

    Robert Horry 94-95
  5. Links

    [E-NBA] DYSKUSJA

    Domysliłem sie :] Myslalem o pg ale stwierdzilem ze pozniej cos wybiore. Derona nie bedzie ale zostało jeszcze paru ktorzy pewnie sie ostaną do kolejnego wyboru. Treraz lepiej uzbroic sie pod koszem bo para Rodman-Mutambo daje good D, ale w ataku całe 2ppg. Z Sampsonem wyglada to juz lepiej.
  6. Links

    [E-NBA] DYSKUSJA

    Juz. Jedziemy dalej. EDIT Zmieniłem wybor w ciagu 5min. chyba mozna.. Luki jak ci zajebałem Derona to bierz go śmiało :wink:
  7. Links

    [E-NBA] DRAFT

    R. Sampson '85-'86
  8. Links

    [E-NBA] DRAFT

    Dennis Rodman 96-97
  9. Links

    [E-NBA] DYSKUSJA

    Kto komu psuje zabawe? Przeciez z góry było ustalone ile czasu kazdy ma na wybór. Poki co chyba kazdy sie z tego wywiazuje. Jak czujesz sie pokrzywdzony i nie odczuwasz juz frajdy z tej gry bo ktos wybiera 10 a nie 7 godzin to sorry. Ja rozumiem ze im szybciej tym lepiej, ale ludzie- troche wyrozumiałości. Jesli ktoś nie moze wczesniej to trzeba to zrozumiec. Gdyby ebasket tak szybko nie wybierał to zaloze sie ze nikt by tutaj nie wspomniał ze wolno nam to idzie.
  10. Links

    [E-NBA] DYSKUSJA

    Moze jedną godzine? Chyba kazdy ma swoje zycie i jesli raz na dzien wchodzi na forum to jest dobrze. Spokojnie, wyluzujcie, nie ma sie gdzie spieszyc. Po za tym kazdy ma prace (szkole?) i nie zawsze ma czas tu wchodzic. eBasket idze szybciej- widocznie oni maja wiecej czasu na forum, co zreszta widac po dyskusji. Juz troche wkurzajace jest to ciagłe poganianie. Trzeba było sie ustawic na online draft jak w fb, pare godzin i bysmy mieli składy. A nie teraz marudzic. Jest 24h na wybór i tego sie trzymajmy. Ja ostatnio ledwo zdążyłem :mrgreen: bo akurat mnie w domu nie bylo.
  11. Links

    [E-NBA] DYSKUSJA

    Ja tam nie wiem gdzie wam sie spieszy. Ale ok moze byc i 12 godz
  12. Links

    [E-NBA] DYSKUSJA

    Patrzac na to ze dzieliły mnie od niego zaledwie dwa picki to tak, spodziewałem sie.
  13. Links

    [E-NBA] DYSKUSJA

    Mi ktos zajebał Payton'a. Chciałem miec obwód Payton/Jordan- obrone nie do przejscia, ale jedank sie nie udało.
  14. Links

    [E-NBA] DRAFT

    D. Mutombo '97-'98
  15. Links

    [E-NBA] DYSKUSJA

    Kurde, tak dlugo nikt Waltona nie brał az pomyslalem ze moze zapomnieliście o nim i sie ostanie do mojego picka :wink: Zobaczymy czy moj kolejny wybor dotrwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.