Skocz do zawartości

Lucas

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1240
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Lucas w dniu 21 Wrzesień

Użytkownicy przyznają Lucas punkty reputacji!

Reputacja

1105

O Lucas

  • Tytuł
    All-Star

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Btw u Suns liczyłeś to z arkusza? Bo tam chyba nadal jest Otto Porter, a nie under tax Harris + Bell Dodatkowo jest +1 mln cash od @Alonzo
  2. Wskazówka dla @MarcusCambyhttps://szostygracz.pl/2019/10/18/pistons-wymianie-blakea/
  3. Lucas

    Polska scena polityczna w Internecie

    Jak na wyborcę Razem przystało piątkowy wieczór spędzam przy edytorze tekstu robiąc dodatkowe zlecenie, więc odpowiem tylko memem jak już zostałem wywowałny Liberalny tu nie pasuje, ale juz nie chcialo mi sie nowej wersji robic.
  4. Btw przypominam, ze przy braku Ziona Kenrich moze byc starterem w Pelicans
  5. Jakby @january próbował kogoś naciągnąć
  6. Bo zastanawialem sie miedzy Howardem i wyborem Alonzo Kurde, ale ja dalem serduszko
  7. https://www.nba.com/magic/ranking-best-power-forwards-11-20190710 Z cyklu absurdalne rankingi John Collins 4 PF w lidze, a Blake i LMA < Bagley (XD) i Zion, za to Lauri nad Kristapsem i Draymondem No i ten Horford nie w top10 A ok, najwiekszym skandalem jest to, ze sa jakies leszcze pokroju Kuzmy, Collinsa, a Millsapa nawet nie wymieniono
  8. Satoransky - Doncic - Middleton - Kieff - Vuk +Brunson/Ross/Holmes/Dudley To przeciez sporo lepszy zespol niz RL Mavs, jedynym problemem moze "czworka", ale wtedy jest miejsce na small ball, a jest w sumie jeszcze Muscala/Diallo/Spellman, wiec az takiej biedy nie ma. Zwlaszcza ze taki Middleton grywal tez jako PF, w sezonie 17-18 23% minut, ostatnio 9% A w pierwszym sezonie w Bucks to tam spedzil prawie polowe czasu Bardziej w sumie problelem moze byc Khris na SG niz PF Dlatego zmieniam Middletona z Luką pozycjami, bo naturalniej.
  9. Ja moze przez fanbojstwo jestem nieobiektywny, ale naprawdę ciężko wyobrazić mi sobie lepszy support i fit do Jokicia. Jeśli zdrowie dopisze to Jokic z misiem
  10. No ten wężyk jest absurdalny. Bo jedna osoba może wybierać przez 20 godzin, a niektóre przez 20 minut i to w takich dziwnych godzinach.
  11. Ja tam nikomu sie nie chcialem wcinac, ale jesli dobrze zrozumialem to czekajac stracilbym swoj wybor...
  12. Lucas

    Wężyk two-way

    3 picki to godzina, wiec mozesz wybrac po północy wedlug tej rozpiski No ale Ty masz na to az 20 godzin, a nie 20 minut, farciarzu
  13. Lucas

    Wężyk two-way

    No z tego co january rozpisal to co 20 minut i jesli ktos nie dal to przepada. Mam 10 wybor, wiec po 23 No ale january tak to rozpisal, ze juz sie gubie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...