Skocz do zawartości

bogans2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    389
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O bogans2

  • Tytuł
    6th Man

Converted

  • Location
    LU

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Trzeba bylo Bambe ztrejdowac za jakis pick i bylby NAW i Okeke. Vuc i Birch by wystarczyli na C plus jakis z dleague Problem w tym ze draft byl wczesniej i nie bylo wiadomo czy Vuc, Ross czy Birch wroca
  2. Z tego co czytalem to nie ma konkretnej daty jego powrotu na parkiet. Podobno wyglada dobrze fizycznie i trenuje.. no i niby jest jakis progres. Co to znaczy nie wiadomo
  3. To jakies zarty z tym Bamba chyba. Nie zagra do konca summer league z powodu ogolnego zmeczenia..
  4. bogans2

    Konkurs: lato 2019 Vucevic

    A on juz oficjalnie podpisal na rowne 100 baniek? Szukalem potwierdzenia i znalazlem tylko ze planuje takze ta kwota jeszcze moze sie zmienic Najpierw bylo 90+ teraz 100. Moge poczekac bo moze mi sie nie nalezy Edit A nie to chyba jednak ofcjalne.
  5. A moze wierza w powrot Fultza? Pisalem wczesniej o DAR ale w sumie na ta chwile to tak jakby wbic Fultzowi noz w plecy. Takze raczej Vuc, moze Ross i klepiemy tak jak pod koniec sezonu. To bedzie granie na tu i teraz i z takim skladem chyba nikt bardzo nie bedzie narzekal. Z tego co czytalem Bamba ma byc ready na przedsezonowy camp. Pozostaje niewiadoma z Fultzem.. jak sie odrodzi to bedzie rzeznia Mi Okeke bardziej przypomina Ryska Lewisa ale podobno nie mam talentu do porownan ( slyszalem na live draft ) ..co do ruchow. Wzielismy dwoch kontuzjowanych ale z wysokim sufitem. Moze i ryzykownie ale malym kosztem. Core jakis tam teraz mamy. Jak Ci dwaj Panowie dojda to drzyjcie
  6. Edit Jakby Fultz sie odrodzil. Zostalby Vuc i Ross. Okaka w drugiej czesci sezonu to moze byc rzeznia
  7. O Bitadze pisalem w kontekscie gdybysmy odpuszczali Vucevica Co do Bircha to nie jestem pewien czy wroci. Zdrowy Vucevic i Bamba i zbraknie dla niego minut. Mysle ze dostanie gdzies wiecej niz my mu mozemy dac jako opcji 3 centra
  8. Gdzies wygrzebalem ze Baron Davis, Kyle Lowry tez mieli zerwany ACL zanim przystapili do draftu. Chyba byli zdrowi na draft. Widocznie widza w nim potencjal bo by go nie brali
  9. Mi tam w sumie wszystko jedno w ktora strone pojdziemy z Vucevicem. Oby nie przeplacic jego czy Rossa. Jest Bamba i w drafcie moglibysmy wziac jeszcze takiego Bitadze i duzo gorzej nie bedzie. O ile wogole. Z FA Russell. Mozna grac. Jest duzo mozliwosci. Fourniera raczej nikt nie wezmie Bedzie ciekawie
  10. bogans2

    NBA Draft 2019

    No masz racje. NAW tez fajnie wyglada. Ofensywnie "gifted" piwociki i te sprawy. Dobrze rzuca za trzy, moze grac jako pg wiec zawsze jakis bonus. Fajny zawodnik ps. w teorii moze to byc nawet nasz pg of the future, czego nie?? Jezeli polujemy na pozycje nr 2/3 to KZ Okpala moze byc brany jeszcze pod uwage. Lepiej zbudowany i wiekszy zasieg niz NAW. Czyli cos co Weltman lubi.. Ciezki wybor powiem. Zobaczymy co sie ostanie Najnowsza wersja Masz tu link Kwadratowy jak Leonard. Te same przyruchy, mocne wejcia pod kosz. Ten pierwszy jumper z video to jakbym rzut Kawiego widzial. Potem go jeszcze postudiuje ale gdzies wyczytalem ze z obrona srednio
  11. bogans2

    NBA Draft 2019

    To wlacz youtube i sie przyjzyj Bralbym.
  12. bogans2

    NBA Draft 2019

    Hachimura wyglada niezle. Jakbym drugiego Kawhiego widzial. Power moves, nawet rzucaja podobnie
  13. bogans2

    NBA Draft 2019

    Niby tak ale shooterzy sa teraz w cenie. Pasuje nam po prostu i nie ma co patrzec ze ma maly wingspan
  14. bogans2

    NBA Draft 2019

    Bardzo chcialbym. To moj pick
×
×
  • Dodaj nową pozycję...