Skocz do zawartości

obywatelPP

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    143
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

23

O obywatelPP

  • Tytuł
    Rookie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. obywatelPP

    Mundial Qatar 2022

    Wstyd jak juh... Co takiemu Grabarze by ubyło jakby powiedział kilka słow do majka ?? Zawsze na twiterze wygadany.. Żenada i mówie Wam casus ala Korea ( bez metalowych pałeczek) 2002 + te premie Mundial 1978... czy My na prawde nie potrafimy się uczyc i ogarniać ?? Już nawet nie na innych, ale po sobie ??
  2. obywatelPP

    Mundial Qatar 2022

    just like i'm saying. Wiecie co ?? Szkoda, że my Man Andrzej Strejlau nie jest z dyszke młodszy... Bo spokojnie tę ekipę mógłby "okiełzać".
  3. obywatelPP

    Mundial Qatar 2022

    Coś czuje że po tym mundialu wypłynie niemniejszy syf jak po Korea '02... Tak czy srak, zbiera się.
  4. obywatelPP

    Inflacja a inwestowanie

    Żonka ma nissana - zadowolona. Coś mi smęci o kupnie ziemii ( Żuławy nasze okolice ).. Dzięki
  5. obywatelPP

    Inflacja a inwestowanie

    Chłopaki, mam odłożone 70k. Jakieś pomysły na "zwalczanie inflacji" ??:))
  6. obywatelPP

    Podatki

    Siemanko Panowie ! Proszę o pomoc. Mianowicie, dostałem od Rodziców "parę groszy" ( ani się nie żalę, ani się nie chwalę ) tytułem darowizny i oczywiście zgłosiłem ten fakt drukiem SD-Z2 w właściwym urzędzie skarbowym. Sprawa wygląda w ten sposób, iż praktycznie natychmiast przelałem te środki Żonie ( mamy wspólność majątkową ), żeby to Ona nimi dysponowała. I tu moje pytanie - czy tę "transakcję" między nami małżonkami też musimy zgłaszać w US, tak jak zrobiłem to wcześniej, otrzymując środki od Rodziców ?? Z góry dzięki :)) !
  7. Tomek z facebookowej grupy Celtów wrzucił post, że jak zdobędą Misia, to kontrakt Ala stanie się w pełni gwarantowany Chłop ma motywację jak hoooy ( abstrahuję od tego, ile już zarobił i ile zrobił :))
  8. obywatelPP

    Jazda jazda 21/22

    gdzieś w necie jest transmisja ??
  9. obywatelPP

    Podatki

    Mówiłem kadrowej co i jak i kwity z nowym adresem zaniosłem, a i tak skarbówkę starą mi zostawiła :), ale dzięki za info, Krzemo. Widzę, stara gwardia z ebasketu jeszcze się trzyma.
  10. obywatelPP

    Podatki

    Yo BoyZ !! Pytanko - dostałem do pracodawcy pit 11 ze starym urzędem skarbowym, ponieważ od roku mieszkam w innym mieście ( dane odnośnie mojego miejsca zamieszkania są aktualne i tam też jestem zameldowany ) i czy w związku z tym wszystko będzie wszystko ok, jak złoże pit w aktualnym miejscu ?? Pozdro dla tych, którzy dostają jakiś zwrot ;))
  11. obywatelPP

    Podatki

    Pany, co sądzicie o wynagrodzeniu w Polskim Ładzie w kontekście tej ulgi dla tzw. klasy średniej ?? Bierzecie, nie bierzecie ?? Wypełniacie ten wniosek o niestosowanie ulgi ?? Jakieś przemyślenia ??
  12. Pany, kojarzycie takiego gościa Shelden Williams ?? Kiedyś jakiś 5th pick by Hawks, chyba sezon grał w Celtics nawet.. Miał jaką kobitę, która też grała w WNBA. Nawet się chyba hajtnęli, mieli dzieciaki. I jakoś potem ona zaczęła grać w Rosji i tam związała się z koleżanką z drużyny. Nie wiem, czy one są teraz razem, chyba też jakąś dziewczynkę wychowują.. Ładnie niektóre Panie mają (nie)napchane, nie ?? :))
  13. obywatelPP

    Boston Celtics 21/22

    Haha, w Bostonie taki szpital, że gdybyśmy troche potrenowali to byśmy mogli miejsce w rostrze złapać :), ale fakt '01, oglądałem Blokersów i słuchałem S.P.O.R.T Tedzika i kupowałem pierwsze spodenie MASS " pozdro dla Kumatych" :))
  14. obywatelPP

    Boston Celtics 21/22

    k****, JJ po 20 latach w Celtach. Jest MOC
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.