Skocz do zawartości

tangiers

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    206
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana tangiers w dniu 22 Maj

Użytkownicy przyznają tangiers punkty reputacji!

Reputacja

381

O tangiers

  • Tytuł
    Role Player

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław

Converted

  • Location
    Wrocław

Ostatnie wizyty

6015 wyświetleń profilu
  1. tangiers

    beGM - Random shit.

    Sam jest kiepski z CBA i mialem problem z Satoranskym, ale tury FA to sa w sumie najwazniejsze wydarzenia w grze i dlatego swoje oferty sprawdzalem np. u Karpika pod katem zgodnosci z CBA i regulaminem. Oferta jest zgodna albo Nie. Nie wiem co tu interpretowac i January ma tu dla mnie racje
  2. @ozzy110 Miami dali Butlerowi i Durantowi 3+1 PO EDIT: Dzięki za poprawienie
  3. Wszystkie drogi prowadza do Miami
  4. Pisalem juz o tym wczesniej, ale najwyrazniej to zignorowales. Przesledz sobie dotychczasowe kariery Butlera, Oladipo, Vucevica i Doncica. To sa uber team playerzy, nikt nie ma tu genu Carmelo Anthonego. Kazdy z nich przez duza czesc swojej kariery(niektorzy wiekszosc) przedkladali wynik druzyny ponad indywidualne wystepy. Taka maja mentalnosc. Powtorze kolejny raz, Butler czy Durant maja tu spelniac funkcje leading scorera, a przeciez gra w koszykowce nie polega na tym, ze najlepszy gracz ma pilke przez 100% czasu akcji, a reszta rzuca tylko trojki z rogow bez kozla. Mecz trwa 48 minut i mozna z latwoscia zapewnic kazdemu touches. Co wiecej ktos z dwojki Butler/Oladipo bedzie czasami stagerowany od Doncica i dostanie jeszcze wiecej pilki do grania z 2nd unitem, gdzie beda modni goscie w type 3andD
  5. Przeczytaj jeszcze raz moj post ze zrozumieniem. Ja licze dead spoty/empty spoty celem wyliczenia cap space, a nie podpisu 9 gosci za 900 000 kazdy. Pod kontraktami maja byc: Vucevic/Butler(Durant)/Oladipo/Doncic/ Brunson/Spellman/PF za 15 milionow np./6th man za wyjatek. Daje to 8 pewnych graczy, a za minima podpisze np. 4 graczy. W tym wypadku piszesz nieprawde albo celowo uprawiasz prosta manipulacje. Nie wiem czemu ciagle piszesz o tym PG. Doncic dla Ciebie kim niby jest? To jest glowny kreator. Ty jeszcze do tria Oladipo/Butler/Doncic chcesz dokladac PG do S5? Jesli tak to rozumiemy inaczej koszykowke. Myslisz, ze za 15 milionow rocznie nie znajde gracza zadaniowego rolsa na PF w tej lidze? To juz jest w ogole gruby lol. Mam zaczac tez wrzucac puste liczby bez kontekstu z druzyn, ktory maja ze mna wspolnego jednego gracza i walcza o inne cele?
  6. Brandon Clarke jest cudowny. Dzisiaj jeszcze trafil 2 trojki, spadam z krzesla. Memphis to bedzie team2watch w tym roku
  7. Nic nie jest jeszcze przesadzone ;]
  8. @january Sytuacja Butlera nie jest skomplikowana. Twoja sytuacja, Lakersow przez twój błędny ruch stała się skomplikowana. Chciales ominac glowny element tej zabawy, czyli argumentacje, wymiane pogladow. Nie gramy tu na fantasy points itp., więc to jest dla mnie jedna z podstaw tej gry. Dyskusja czy w konsekwencji czesto zmiana pogladów. Robienie jakis sondazy na PW przed wyslaniem ofert, a teraz rozliczanie rozmowcow to olanie elementu argumentacji, nad ktorym pracuja inni GMowie. Po to w koncu pisze, zeby kogos przekonac do swojego zdania. Mleko sie rozlalo
  9. A Ingram co ci ostatnio powiedzial?
  10. Szczerze to ja bardzo lubie twoj team i w mojej ocenie mialbys duze szanse Kawhiego(brak Davisa to zaleta w tym wypadku), ale Butler to juz stracona sprawa. Kierujesz rozmowe na boczne tory, a ja nie mam ochoty sie w to angazowac. Piszesz mi o markecie LA, nie wspominajac o tym, ze tam juz jest Lebron, ktory za chwile bedzie jeszcze gwiazda filmowa. Na Florydzie staje sie gwiazda calego stanu. Drugie najwieksze nazwisko w calym stanie to Towns. Dolphins w NFL nie istnieja, Marlins w MLB tym bardziej. Mozemy tak sie przerzucac w tym temacie, ale to nie sa dla mnie decydujace czynnki Przeciez nie dostal jeszcze zadnej oferty od Ciebie. Nie wiem tez w jaki sposob komunikujesz sie w z Butlerem, ja jego glosu jeszcze nie slyszalem.
  11. Zanim Mavs tankowali to robili zajebisty wynik na mocnym zachodzie. Najlepszym pomagierem Luki na obwodzie byl JJ Barea, a podkoszowym Maxi Kleiber(uwielbiam goscia swoja droga). Oladipo juz pali sie do gry: Po podpisaniu Butlera i Vucevica będą miał minimum 13 840 080 cap space i to nawet biorac pod uwage 10 x 900 000 empty spot. Generalnie mozna wtedy przyjac 8x900 000 za empty spoty i wychodzi 15 740 080 cap space, a do tego jeszcze wyjatek. Do konca FA liczylby mi sie wtedy niski cap hold Vuca (19 125 000) na mocy: 5.39 Jeśli udało się podpisać własnego UFA gracza, to do końca FA można traktować jego pensję jako wysokość cap holdu (ułatwia to zazwyczaj zatrudnianie innych graczy). Oczywiście kontrakt po okresie FA liczy się normalnie. @Wooden W prawdziwej NBA polowe rozmow czy wymian nieformalnie juz ustalono przed 1 lipca. U nas nie ma czegos takiego jak tampering, choc widzę zalązki u Januarego i Fubera(ad. Ingram ;). Gracze dostaja liste propozycji ja w trakcie glosowania wczuwam sie w ich role i podstawie listy glosuje. Warunkowanie i prioretety licza sie przeciez na samym koncu, po glosowaniu. Ja to pojmuje w ten sposob, Ty masz prawo w inny.
  12. Butler to dla mnie leading scorer i closer. Zamierzam uwypuklic jego przewagi w HCO tzn. dostanie sporo elbow touches, post threat(Oladipo jest w tym slaby, a Doncic dopiero sie uczy). Licze tez na jego intensywnosc i cuty z weak side. Doncic juz teraz jest elitarny jesli chodzi o cross passy z nad obroncy, wiec Jimmy powinien na tym skorzystac Oladipo bazuje na aktywnosci w HCO, czyli cuty, bieganie po zaslonach, high picki z wysokimi co powinno zaowocowac dobrym spacingiem dla iso Jimmiego. Nastepnie na plus, dziala tu jeszcze fakt, iz Oladipo przez cala kariere nie byl typowa gwiazda collegu, leading scorerem itd. Dla mnie wartosciowe jest to, ze zawsze dobro druzyny przedkladał ponad swoje. Typowy blue collar worker. Doncic jest w tym wzgledzie podobny do Oladipo, bo potrafil poswiecic swoja gre dla Dragica na ME, potrafil poswiecic czesc swojej gry jak wracal po kontuzji Sergia Llull, legenda Realu. Dla nich liczy się zespół. Do tego grona chce przedluzyc jeszcze Vucevica, ktory zapewnia spacing, i baaaardzo poprawil swoj passing(pieknie rozrzuca po pickach do rogow teraz/badz znajduje cutterow). To jest szkielet zespolu. W obronie na obwodzie najmniej groznego rywala kryje Doncic, w drugiej kolejnosci Butler, a najlepszego Oladipo. Kazdy ma size do switchow - w tamtym roku mialem tu problem przy parowaniu Redicka i Doncica. Long term to Oladipo sprowadzalem z mysla o Doncicu. Podoba mi sie fit i mimo kontuzji czy kilku fajnych ofert nie oddalem go, choc pewnie mogloby mnie to przyblizyc do podpisu w tym FA. VO ma kontrakt jeszcze przez dwa lata po 21mln, a Doncic to wiadomo. Timeline mi sprzyja, na ostatni rok kariery Butlera Doncic bedzie w prime, a Oladipo bedzie mial 31 lat. Mozna harmonijnie wtedy oddac lejce mlodszym. Wedle ostroznych czy nawet pesymistycznych wyliczen to po podpisaniu Butlera i Vucevica wystaruje jeszcze w II turze i chce pobrac tam startera na PF badz 6th mana. Dochodzi do tego jeszcze wyjatek, a w III turze podpisze Jalena Brunsona i O. Spellmana. Na koniec oczywiscie veci i ring chaserzy. Planuje ten sklad odkad gram w BeGM, po tym FA chce na dluzszy czas zakonczyc ruchy. Tylko jak sie wczujesz w role gracza to proces wyglada tak jak wczesniej pisalem i dostajesz: Szczerze mowiac to ja tak glosowalem podczas wszystkich poprzednich FA i nie bralem pod uwage rozstawienia oferty, tylko sytuacje druzyny: ich wynik, support, prace GMa, perspektywy, preferencje graczy w real NBA.W naszych szablonach do glosowania nie ma nic napisanego o warunkach czy priorytetach, a chcac odzwierciedlic prawdziwa ligę to przecież nie mowisz potencjalnemu graczowi, ze sa jakies warunki czy priorytety. Kazdym chyba odbyl jakas rozmowe rekrutacyjna w zyciu i przeciez rekruter chyba nikomu nie wspominal z kim wczesniej rozmawiali i jaka ma pozycje na liscie. U nas z jasnych wzgledow to musi byc bardziej transparentne. @january W twojej wyliczance nie ma zadnych konkretow, wiekszosc to twoje prywatne opinie. Chcialbym tylko zwrocic uwage, ze zarzucasz pochlanianie posiadan Doncicowi i Oladipo, kiedy w twoim zespole jest D'Angelo Russell, Brandon Ingram, LEBRON JAMES - prawdziwi krolowie off ball movement A jesli FA ma sie zaczynac od 15.07 to po co wszyscy musieli wysylac informacje do Julka o ofertach lub ,,braku ofert''?
  13. Różnica jest gigantyczna i to na moją korzyść. Nie muszę wymyślać żadnego tradu z tobą tylko mogę go podpisać za cap space. Myślisz, ze jakby Miami Pata mialo miejsce na Butlera, to ten by jeszcze rozmawial z Eltonem na temat jakiegos tradu? FA zaczelo sie 3.07 albo niech bedzie nawet 9.07. Zakladajac juz nawet ten 9.07 to tego dnia Jimmy Butler otrzymal: - telefon i propozycje kontraktu ze Spurs - telefon i propozycje kontraktu z Miami - telefon od Januarego z propozycja wymiany do Toronto w zamian za CJ McColluma i pick. Nie otrzymal wtedy nawet propozycji kontraktu indywidualnego jaka dostal w analogicznej sytuacji Middleton od Bucks. Symetryczna sytuacja. Dla mnie to jasny wyraz braku zainteresowania Jimmym, ktory wedle twojej opinii zazarcie rekrutowal Lebrona rok temu W nastepnych dniach dostaje jeszcze oferty od Toronto bez zadnego tradu oraz od Kings Na sam koniec dostaje oferte od Ciebie. Jest 13.07.- 14.07, a ty dopiero przedstawiasz oferte swojemu franchise playerowi. Ja bym sie obraził, jeśli pracodawca tak by mnie potraktowal, a co dopiero gwiazda NBA
  14. To nie Butler mial fanaberie, tylko ty miales z tym tradem. Decyzja odnosnie odejscia z Sixers(LAL) do Miami, to juz jednak nie jest fanaberia tylko fakt. Przeciez jak skladam oferty danym graczom, to nie zbieram ich przeciez wszystkich do jednego pokoju i nie mowie, na ktorym miejscu sa na liscie. Troche realizmu. Nie mowie im tez przeciez komu zlozylem jeszcze oferte i na jaka kwote, kazdemu skladam indywidualnie, a dopiero po odpowiedzi decyduje sie z ktorym graczem podpisze kontrakt. W twoim przypadku przespales pierwsze dni, kiedy Jimmy juz ma gotowe oferty na stole.
  15. Tylko, ze Spurs tez mogli to zrobic, ale najwyrazniej nie bylo zadnego zainteresowania z obu stron. Mieli przeciez lepsza sytuacje niz Miami Pata
×
×
  • Dodaj nową pozycję...