Skocz do zawartości

tangiers

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    211
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana tangiers w dniu 4 Sierpień

Użytkownicy przyznają tangiers punkty reputacji!

Reputacja

482

O tangiers

  • Tytuł
    Role Player

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław

Converted

  • Location
    Wrocław

Ostatnie wizyty

6290 wyświetleń profilu
  1. tangiers

    Dallas Mavericks 2019/2020

    Specem nie jestem, ale ten single net rtg to z tego co rozumiem wyciaga jednego gracza z danej 5ki, nie biorac pod uwage tego naprzeciwko kogo gra, sily przeciwnika. I na ten net rating Doncica ma tez ogromny wplyw pozostala 4ka graczy, gdzie taki Porzingis grajacy glownie z Doncicem ma +4.9, a drugi najgorszy gracz Mavs ma +7(bardzo pozyteczny Kleber). Dla mnie to bardziej oznacza, ze lawka gra rewelacyjne, a nie ze Doncic slabo. Wskazuje pole do poprawy w setach/playcallingu S5 i niestety wskazuje, ze mozna realnie zalozyc spadek produkcji ławki, bo jednak na lawce z zalozenia graja slabsi gracze, ktorzy nie sa tak powtarzalni jak starterzy. Ja tego nie traktuje jak prosty miarodajny stat jak TS%, 3%, gdzie mozesz dolozyc kilka warunkow jak srednia ligowa, open/contested itd i wiadomo czy ktos jest dobry czy nie. Ten net rating dla mnie wymaga wiekszej interpretacji, ewentualnie brania calego 5man lineup, a nie jednego gracza. Duza ilosc blowoutow tez chyba daje tutaj dodatkowy ,,szum”, przy obecnej ofensywie, w dobie trojek gdzie jest mnostwo runow, proba okolo 20-25 meczow to za najwyrazniej za malo.
  2. tangiers

    Dallas Mavericks 2019/2020

    Pamietam, ze wtedy byl lansowany poglad, ze obrona PG jest najmniej istotna w team D, a wiecej zalezy od podkoszowych, ich obronie z pomocy i rim protection. Z czym nawet sie zgadzalem w tamtym czasie i byly pozniej na to niezle dowody: Spurs(Duncan elite D - Parker kmiot), Celtics(Garnett - overrated Rondo), Lakers (Gasol/Odom/Bynum - Fisher), Magic (Howard - Nelson). Nie lubilem tylko takich skrajnosci jak wybielanie kiepskiej obrony Nasha poprzez jego rzekome wymuszanie fauli w ataku.
  3. tangiers

    Dallas Mavericks 2019/2020

    To samo zarzucano Nashowi. Impact Doncica na ofensywe jest chyba podobny (nowy mistrz pick’n’rolla?), tylko nie wiem czy obecny Porzingis ma porownywalny wplyw do chocby Borisa Diawa z tamtych Phoenix. Bilans Dallas jest niesamowity jak na ich zestaw osobowy, wygrywaja glownie ofensywa, w co 3 meczu notujac blow outy. To uproszczenie, ale liderem tej ofensywy Luka, wiec jemu daje najwiekszy credit. W defensywie to dla mnie gra na pamiec, czesto nie reaguje na ruchy przeciwnika off ball, cuty itp. Tak jakby brakowalo mu awareness. W Eurolidze to jeszcze uchodzilo mu na sucho, gral na ,,mniejszym” boisku, gdzie malo kogo trzeba bylo bronic od 8 metra. On ball wyglada lepiej niz w tamtym roku, jak mu sie chce to potrafic zejsc nisko na nogach, wykorzystac mase pod koszem, ma tez swietny footwork. Podsumowujac, przy obecnym stopniu obciazenia w ataku trudno jest oczekiwac wiekszego wkladu w D. Konieczne ku temu sa 2 czynniki, jeden niezalezny od Luki - forma Porzingisa, drugi juz zalezny - kolejny letni okres przygotowawczy. Postep szybkosciowy i wydolnosciowy juz jest widoczny, a to dopiero jedno lato z nim.
  4. tangiers

    beGM - Random shit.

    Dla mnie to zawsze byla dobra odskocznia. Zamiast siedzenia przy stole, mozna bylo zabunkrowac sie w pokoju i zajac sie czyms powaznym jak BeGM.
  5. Ostatni raz jak Westbrook mial stworzony wokol siebie system to rzucal po 24 razy na mecz. Widze, ze ty tego bledu nie zamierzasz popelnic
  6. I przy high volume Westbrooku kazdy z nich dostanie po tym jednym rzucie
  7. @karpik Ja mam wrazenie, ze fit w tej grze ma coraz mniejsze znaczenie. Koronnym przykladem jest Minnesota, ktora w tych rankingach przedsezonowych byla 1 seedem. Nie jest to dobra sytuacja, ale tak to dla mnie wyglada.
  8. Bo jest skrajnie nierowny. U Ciebie LMA bylby zbawca, a Spurs pozbycie sie go co ma niby dac?
  9. Ja tak tylko wtrace, ze bede wnosil o veto kazdego tradu, w ktorym Aldridge idzie do Lakers za jakiegos Dedmona i bieda prospecta
  10. Maja mnostwo open lookow za 3 to rzucaja, Lakers bronia falami. Nic dziwnego, to poranny mecz w LA.
  11. No Lebron dzisiaj ostro gambluje w obronie. Doncic dzisiaj zagotowany, sporo zlych decyzji jak na niego, ale i tak najbrzydszy jest Rondo, dzisiaj przypomnial sobie swoje forme z czasow Mavs. Z przyjmnoscia mozna ogladac man D KCP
  12. Miami Heat: Trey Burke - cena to 2 runda, nie chce nic w zamian przyjmowac
  13. Drugi blizniak, na ktorego rowniez @MarcusCamby polowal w tym roku ma 40% za 3 przy sporym volume - Blake moze mu pilki podawac. W moim szpitalu ubył jeden pacjent. Middleton wrocil do gry,, co da troche oddechu Luce na skrzydle. Z Vucevicem jeszcze nic nie wiadomo, choc sa pogloski, ze Shams naklamal w 1 raporcie i byc moze wczesniej wroci,. Oladipo bierze udzial w treningach i robi dunki, liczę na powrot jeszcze w grudniu. Podsumowujac, nie wykorzystalem all time początku sezonu Doncica przez kontuzje supportu, co pewnie odbije sie na bilansie. Walka o 1 seed odbywa sie dla mnie miedzy Orlando, a Toronto, gdzie ten Fox mi tam pasuje jak piesc do nosa. Ja bym pewnie pociagnal za spust i go wczesniej oddal za jakiegos Davisa itp. Dla mnie to maks borderline all star, choc moze za malo go ogladalem. Dwie najlepsze druzyny na wschodzie Bucks i Knicks mam na 3,4 miejscu ze wzgledu na absencje, kontuzje. Doceniam wyniki rolsow u @fluber, ale po tym co widzialem w tym roku to nie wiem czy Russ jest w stanie juz tak grac jak 2-3 lata temu w Oklahomie, wiem ze team jest pod niego, ale on jako koń pociągowy juz nie wyglada tak jak kiedys. Teza, ze bedzie sie prezentowal podobnie jak w MVP sezonie to troche reach. Myslalem, ze system Pringlesa troche zamaskuje jego wady, a tutaj jak znowu bedzie gra pod niego to z ceglowania za 3% wroci do cegieł z poldystansu z czasow OKC. W kazdym badz razie masz swietna baze assetow z tych rolsow, za kazdego late/mid 1st spokojnie dostaniesz ;] Osobiscie widzę się z bilansem gdzies obok Charlotte. Liczę, ze w 2 trymestrze bede juz startowal z zestawem Dipo/Middleton/Doncic/Vucevic, a patrzac na to, ze Luka w Dallas robi z bandy kasztanów najlepsza ofensywe, powinienem dolaczyc sie do wyscigu o HCA w PO. Nad kolejnymi seedami specjalnie nie myslalem. No moze troche nad Sixers, duzo tam problemow podobnych do real Philly.
  14. Po czasie, Booker. Jak patrze na roster naszych beGM Suns to w tym skladzie wlasnie brakuje takiego gracza jak Booker @Lucas tak wiem, ze go nie znosisz Co do Bricka, to spodziewalem sie bardzo dobrego sezonu u Pringlesa. Przez chwile zawierzylem w prognozy Elgee(Bena Taylora), ktory wskazywal, ze Westbrook powinien ograniczyc do zera rzuty z midrange w systemie Houston, plus czeste granie 5 out z Tuckerem na C z miejscem na high picka. Obecnie to on przypomina mi koncowe lata Carmelo w Knicksach, zaden z niego material na rolsa, wiec @fluber ma moze rok czasu na sprzedaz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...