Skocz do zawartości

rw30

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4939
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    76

Odpowiedzi dodane przez rw30


  1. inni nas wytrzymali to i my jego wytrzymamy ignor na pare lat i nim sie obejrzymy bedzie znow chlopak przy ziemi

     

     

    miszczowski miszcz


  2. ej złe miejsce podałem, może sprawdź tutaj [ppodaje gdzie to mam w winXP, na tych nowszych sie nie znam]:

     

    rajt klik na pulpicie ->właściwości-> ustawienia ->zaawansowane -> rozwiązywanie problemów -> suwaczek ; )

     

    kiedyś kojarzę że miałem taki problem ; )

     

    btw spróbuj jeszcze playera 'dziobas rar player'


  3. kupował może ktoś ostatnio monit LCD 24' tak gdzieś koło 1000pln ? albo widział ktoś gdzieś na jakimś forum o sprzęcie ciekawą dyskusję na ww. temat ? [właśnie sobie różne fora wertuję]

     

    i przy tej okazji pytanie - brać monit 1920 x 1080 czy 1920 x 1200 ? proszę o odpowiedź z uzasadnieniem ; )

    kupiłem w końcu monit samsung p2470HD [x1080 - monitów x1200 prawie już nie ma w sklepach] z wbudowanym tunerem TV

     

    wielkość olbrzymia w porównaniu do wyświetlacza na lapie, jakość ok, wbudowany tuner TV rządzi, na razie podpiąłem tylko kablówkę, jakoś niedługo kupię antenkę do odbioru naziemnej cyfrowej TV [tuner ma dekoder mpeg4] i będę miał kilka podstawowych kanałów w cyfrowej jakości [niektóre ponoć w HD]

     

    ogólnie jestem zadowolony zayebiście + raty 0% w saturnie [monitor kosztował 1200]


  4. nikt lm nie oglądał ?

    straszna strzelanina wczoraj, arsenal pojechał po całości, porto zawiodło, strasznie słabiutko, po cichu liczyłem że fiorentina da radę, i bayern po raz kolejny szybko odpadnie

     

    dzis milan - manu i real - lyonem bedzie ciekawie jak qurescy odpadną :twisted:

    można to było gdzieś w TV oglądać czy tylko streamy ?


  5. Wysoko cenicie A.I. widzę... Brawo.

    Ale najważniejsze życzę AI, właściwie jego córeczce szybkiego powrotu do zdrowia. Plus u mnie, pomimo że go zawsze lubiłem, koleś po tym jak się zachował kiedy przyjechał na eurobasket, ma absolutnie dozgonny szacunek, tym bardziej mu życzę wszystkiego dobrego.

    możesz rozwinąć ? jestem niezwykle ciekaw !


  6. a dzisiaj rookies - sophomores, to bedzie lepszy mecz niz ta cala szopka zwana ASG, przynajmniej mlodzi sie przyloza, beda chcieli sie pokazac ;)

     

    ROTFL

     

     

    mecz zenada jak co roku zreszta

     

    Jennings to jakis grubszy debil jest

    Beasley nie az tak, ale w nieco podobnym stylu

    mini dunk contest w przerwie - ten kolo z Clippers bez mozliwosci, DeRozen bez pomyslu

     

    co jeszcze ?

    in plus Jordan Flynn, Evans, Blair, sok pomaranczowy majonez, Gasol jako komentator

    o wysokich trudno w takim meczu cokolwiek powiedziec

    ..... no moze poza tym ze po stornie rookie w zasadzie ich nie bylo ; ) Blair to jest raczej szeroki niz wysoki

     

    taka uwaga, panie modierator

    jakby potworzyc osobne tematy na kazdy z eventow ASW to mysle ze nieco przejrzysciej by bylo

     

    pozdro dla moduff ! lovvvciam was suodziaki!


  7. Cimoszewicz byłby asem z rękawa. byłbym alternatywą dla większości polaków

    zgarnąłby elektorat sld ,przyciągnąłby elektorat tuska a może zahaczył o elektorat pisu (samoobrony)

    On ma jakieś specjalne moce, jest pokemonem III lvl czy ocb?

    koelner czy cimoszewicz ? ; )


  8. kupował może ktoś ostatnio monit LCD 24' tak gdzieś koło 1000pln ? albo widział ktoś gdzieś na jakimś forum o sprzęcie ciekawą dyskusję na ww. temat ? [właśnie sobie różne fora wertuję]

     

    i przy tej okazji pytanie - brać monit 1920 x 1080 czy 1920 x 1200 ? proszę o odpowiedź z uzasadnieniem ; )


  9. fuck, nie dość że nie ma krzyśka pawła, to roy był moją ostatnią nadzieją na jakiś występ mitch richmond / glen rice style

    a tak to mvp pewnie znowu albo Bronisław albo Kobesław, nuda jak co roku ;(


  10. pewnie chodzi Ci o jebane ripy od jebanego peacmaker'a ?

     

    też trochę nerwów straciłem, bo jakieś 2 czy 3 tyg temu ściągałem, celowo nie sprawdzając wyniku, lakers cavs i lakers heat czy cavs heat czy coś

     

    i oba nie chodziły ani pod dziobasem ani pod mpc których normalnie do wzystkiego używam [tzn chodziły tak jak ty to opisujesz]

     

    ale ostatnio ściągnąłem VLC i chodzi wszystko jak złoto, nawet na słabszym kompie

    więc ściągnij VLC [kiedyś go bardzo nie lubiłem, ale, teraz, po zainstlowaniu, widzę ma fajne opcje i nowe menu i ogólnie wydaje się być taki 'dla ludzi']


  11. ma ktoś jakieś przemyślenia nt. 'jak kupić bilet na finał ligi mistrzów?'

     

    przy czym nie interesuje mnie kupno za pośrednictwem stronek typu 'supermegatickets4chamleague' tudzież 'worldfootballtickets' gdzie ceny zaczynają się od 500 euro

     

    kolega kolegi szwagra mówił że ponoć trzeba się zapisać na jakiejś stronce oficjalnej, i potem z zapisanych tam ludzi zostaną wylosowani szczęśliwcy którzy będę mogli kupić bilety - czy ktoś z Was wie na ten temat nieco więcej niż ja ? ; )


  12. Ignazz @ userzy którzy się przedstawiają

    BTW

     

    Witaj z miasta które darzę spora ilością megasympatii

     

     

     

    peace ! love ! weed ! bro !

     

     

     

     

     

    ignazz @ draft 2010

     

    [....] na choryzoncie[....]

     

    jebłem

     

    Ignazz - to nic osobistego, po prostu jesteś dzisiaj userem dnia [ogólnie przy Twoim stylu pisania będziesz nim pewnie dość często :D ]


  13. Dante & Galante always must C!

    są na facebooku jak chcecie ich częśćiej 'śledzić' niż tylko w ich programach

     

    btw znacie jakieś inne show tego typu o NBA ? chciałoby się więcej tego typu programów, bardziej w stylu 'nba where matt bonner happens' niż to nudne 'where amazing happens'

     

     

    edit:

     

    dzisiejsze play of the day to zdecydowanie rudy gej:


  14. czy są jakieś serwisy udostępniające torrenty [typu polishtracker] ale żebym, zamiast utrzymywać określone ratio, mógł płacić kasę ? chodzi mi o coś w stylu sport-scene [gdzie istnieje przelicznik - ileśtam euro za ileś GB,raz na jakiś czas wpłacam i niczym się nie przejmuję], tylko z filmami

     

    konto na PT mi zamknęli [ratio miałem zayebiste, ale tam raz na jakiś czas trzeba się było zalogować, raz na jakiś czas coś zuploadować, a ja nieregularny jestem], ściągam jakieś torrenciki z piratebay czy innej mininowy ale k**wa, jakieś 20-30kBps to człowieka może szlag trafić jak se chcesz ściągnąć jakiś 4 czy 8GB film w mkv

     

    a łącze mam 8Mb ;(

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.